X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT#6


Svar
dRxLdRxLSkrevet 17/03-03 21:34 
Erfaringen har lært os at de bedste KT'er er dem der ikke planlægges i hast mens man er ved at skifte msg. board ;-) Derfor og fordi jeg har en ambition om at nå én til inden folk skal til eksamen og på sommerferie vil jeg gerne være ude i så god tid som mulig mht. planlægningen af KT#6 i København.

Indtil videre ligger intet fast udover at vi med al tænkelig sandsynlighed kan afhold... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
57 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-03 11:17 
RJK >
Til 30 mand med udstyr + noget soveplads.

Nå ok så kan jeg desværre ikke hjælpe:(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SolaegSolaegSkrevet 21/03-03 14:18 
dRxL >
Ligeledes er der andre tungtvejende deltagere jeg helst ikke vil undvære (min virtua tennis makker Fizban f.eks.).

Selvfølgelig er der nogen deltagere man måske hellere vil have med end andre, men der skal vel ikke gøres forskel på nogen egentlig. Visse folk der hjælper med at skaffe lokaler eller måske køreordning, kan selvfølgelig være vigtige.
dRxLdRxLSkrevet 21/03-03 14:23 
Der er nogen herinde jeg kender helt tilbage fra gymnasiet (RJK, Regn og Fizban) og i en snæver vending (hvis noget går galt eller der skal ordnes uforudset) vil jeg hellere have dem der end nogen andre herindefra.

Ligeledes er der også folk der i kraft af de lækre ting de tager med og/eller deres vindende væsen bidrager rigtig meget til den gode stemning ved et KT.

Jeg, og andre, håber f.eks. at vi snart får Star Soldier at se til et KT =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 21/03-03 14:39 
Der er nok forskel på skumfiduser :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 21/03-03 15:01 
Ja, vi må nok erkende at visse folk har mere betydning end andre. Sådan er det bare. :!
Jeg vil også meget gerne se stjernesoldaten til KT6 ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/03-03 01:04 
Jeg, og andre, håber f.eks. at vi snart får Star Soldier at se til et KT =)

He, he. At dømme efter billederne af ham, hans hund og elefanthuen, så er jeg bestemt også interesseret :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 24/03-03 02:56 
dRxL >
Der er nogen herinde jeg kender helt tilbage fra gymnasiet (RJK, Regn og Fizban)
Hey, glem ikke mig ;)

Personligt betyder det ikke så meget for mig, om det bliver i KBH eller på Fyn, men det ville jo kræve en større ændring i traditionerne...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
57 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig