X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal Gear > Matrix


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/11-03 17:14 
Prøv at downloade denne film. Det tager måske lidt tid, at få adgang til filen - men bliv ved!

Højre klik, gem som
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MrCaseMrCaseSkrevet 04/11-03 17:48 
For pokker da også, hvor er det lir'et!

Jeg kan da blive helt skør af sådan noget..

dumt spørgsmål: Twin Snakes er et remake af hvad... mgs eller mgs2?
Have you considered sucking less?
RitesRitesSkrevet 04/11-03 17:52 
MGS1
» a winner is you «
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/11-03 17:56 
Mega fed slutning!
Sælg mig en Xbox =)
The BruceThe BruceSkrevet 04/11-03 22:33, rettet 15/11-03 14:14 
Sucktion- det ser rigtig top-notch ud!!!!

Er der nogen, der kender nogle gode, vold-fede Animé-film, hvor "Le cinematique" minder om den der er i Twin Snakes-filmen!

P.s. Jeg troede ALDRIG jeg skulle se et (halvvejs) Nintendo-skabt spil med SÅ fede cutscenes...!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
PlaykidPlaykidSkrevet 04/11-03 22:39 
You are empty;)
Spiller nu: Halo 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/11-03 00:55 
Jeg gider ikke starte en ny tråd. Men jeg syntes lige I skal se et billede.

Er det ikke for vild grafik?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/11-03 00:57 
Han er da herlig grim, den mand :P Men jow da, det er da flot...
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/11-03 02:37 
Den her scene kan jeg godt huske... Selvom der er nye ting med i den! Det der Matrix noget husker jeg ikke...

Vil jo ikke spoile noget - Men den her scene fra traileren er vigtig, i spillet!:-)

Det her synes jeg er den alle fedeste - to come af alle GC spiL! Det her bliver uber - Og jeg håber da at andre MGS1&2 fans ville bakke det her spil oP:)
Well crucify the insincere tonight...
The BruceThe BruceSkrevet 15/11-03 14:16 
Born2Play >
Jeg gider ikke starte en ny tråd. Men jeg syntes lige I skal se et billede.

Det ser da r**-fedt ud!!! Er du sikker på, det er "in-game"?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RaGeRaGeSkrevet 15/11-03 15:56, rettet 15/11-03 15:57 
Ja, tror roligt, at du skal regne det for *in-game* grafik. Jeg er fuldstændig overrasket, at spillet ser så mega fedt ud. Det er helt klart den titel jeg ser mest frem til foreløbig.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RonaldoRonaldoSkrevet 15/11-03 17:03 
Det screenshot er in-game. Plakaten i baggrunden reflektere lyset i rummet. Shine mapping effekt.
enfenenfenSkrevet 15/11-03 18:20, rettet 15/11-03 18:31 
Jeg må være en af de eneste indtil nu, som ikke er imponeret af videoen...

Karaktererne ser meget flade ud og uden den helt store detaljegrad. Det samme er tilfældet for de forskellige textures på omgivelserne. Jeg er mere imponeret af Resident Evil serien på GameCube - også selvom det pre-rendered baggrunde.

Som jeg før har skrevet i andre tråde, så vil jeg ikke dømme ud fra en video, så jeg venter med den endelige dom, til jeg ser spillet i "rigtig" funktion.

Grimt er spillet dog ikke :)

EDIT
Den var bedre anden gang jeg så filmen.
What is the Matrix?
SolaegSolaegSkrevet 15/11-03 18:49 
Jeg er slet ikke imponeret af filmen (grafisk) - ikke sagt at det er grimt, men ikke noget mærkværdigt.

Billedet er ret flot, hvis det er in-game.
RonaldoRonaldoSkrevet 15/11-03 19:09 
Jeg ved ikke om der er noget galt med jeres øjne, men selve animationerne er ekstremt flotte. Det er KCEJ som har lavet motion capture for spillet, og man må sige at det er blevet mere avanceret siden MGS2.

Grafikken bliver bedre og bedre for hver ny serie a screens der dukker op, og SK er stadig ikke færdige. Der mangler skygger og andre effekter. Der er ingen bump-mapping, og selvom Dyack siger det vil være i spillet, så synts jeg ikke at der virkelig er behov for det. Det kan helller ikke være helt realistisk at dømme grafikken ud fra en middel video optagelse.

Twin Snakes har måske ikke det størreste antal polygoner eller de fleste high-res textures. Men som de forrige mgs-spil, så betyder det ikke så meget, da det artistiske og tekniken bag for det til at se bedre ud end det er teknisk. Efter min personlige mening er MGS2 stadig et af de flotteste spil denne her generation, og Twin Snakes kan nå at se endnu bedre ud.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig