X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

True Crap indeed


Svar
OkottaOkottaSkrevet 04/11-03 12:04 
True Crap - undskyld - Crime, er endnu et bevis på en idé fattig amerikansk udvikler, som er nødt til at stjæle med arme og ben, fra alle andre spil.

True Crime vil bl.a være Max Payne, Grand Theft Auto og Dead To Rights.

Videoreviewet på IGN viser dårlig styring og targeting, me-too slowmo/bullettime effekter (blev spillet ikke hyped som værende en realistisk crime-figh... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
68 emne(r).
« < 1 2

Svar
RebelheartRebelheartSkrevet 05/11-03 21:45 
Rebelheart >
Et nummer skal indeholde sang, harmonier og en vis form for melodiøsitet før, at det kan kaldes for musik.
Alt for meget "musik" idag mangler netop disse ingredienser.

Selv om jeg tidligere skrev EOD, så bliver jeg lige nødt til at rette mig selv og sige, at det selvfølgelig ikke er et krav, at der skal være sang på et nummer før, at det kan kaldes for musik.
DommergaardDommergaardSkrevet 05/11-03 21:51, rettet 05/11-03 21:52 
Mysterious >
Sonic>> Hvorfor læser du det så hvis du ikke kan lide den drejning tråden har taget?

Ventede såmænd bare på at få leveret dagens underholdning...
RebelheartRebelheartSkrevet 05/11-03 22:21 
Teki >
Hvorfor udtaler du dig om noget du ikke har en pind forstand på? - Det er tydeligt at høre at det eneste hip hop du har hørt, er det der ryger ud gennem radioen... MTV musik. Derudover er det ligeså tydeligt at høre, at du ikke har noget indsigt i den musikalske verden. Måske er det eneste du hører bare det der kører i radioen?

Jeg hører ikke P3 men P4.
Jeg ser ikke MTV men VH1.
Jeg voksede op i en familie med klaver, jeg kan tromme og jeg er i gang med at lære mig selv at spille på elguitar.
Jeg indrømmer da gerne, at ikke alt hvad jeg selv lytter til, er musik.

Jeg har ved forskellige lejligheder haft mulighed for at se Boogie, MTV og VIVA og den musikalske kvalitet i de programmer er simpelthen så lav, at det næsten gør ondt i mine ører.

Teki >
Bare fordi du ikke er til kvinder, vil vi andre da gerne have noget at se på?

Nå, er jeg nu pludselig ikke til kvinder mere?
Tak for oplysningen.
Jeg tror nu bare, at jeg har udviklet mig mere end andre mennesker og ikke lader mig styre af mine drifter.
Med andre ord: Jeg er nået op på et højere trin i menneskets udvikling.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/11-03 22:29 
Rebelheart >
Jeg tror nu bare, at jeg har udviklet mig mere end andre mennesker og ikke lader mig styre af mine drifter.
Med andre ord: Jeg er nået op på et højere trin i menneskets udvikling.

Må jeg ikke lave lidt sjov? :-)

Kommer du ikke snart og besøger mig?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RebelheartRebelheartSkrevet 05/11-03 22:33 
Jo, når du nu føler for det. ;-)
MarcusMarcusSkrevet 05/11-03 22:37, rettet 06/11-03 18:00 
Rebelheart >
[Jeg tror nu bare, at jeg har udviklet mig mere end andre mennesker og ikke lader mig styre af mine drifter.
Med andre ord: Jeg er nået op på et højere trin i menneskets udvikling.

Hahahaha :) Langt ude attitude, du må ha' nået et lavpunkt siden du skriver at du bedre end os andre og ikke(i det mindste) ved det. Folk der praler praler netop fordi de har lavt selværd og gerne vil blive accepteret af andre. Folk der ikke praler har det fint og har måske indset hvad de i virkeligheden er.

Hov det var noget du burde ha' vidst :)

Kan informere dig om du er et dyr som alle os andre. Læs eventuelt nogle filosofiske tekster i stedet for at komme med dit eget meget urealistiske synspunkt.

Og ja, jeg er en af dem der har indset jeg ikke er mere: intelligent eller noget som helst der er bedre end andre mennesker. Dog betyder alderen noget.

Ethvert menneske er overflødigt. Trist men sandt, at det så ville få en masse folk til at blive kede af det hvis en person døde er noget andet. Men en person fra eller til ud af 6 milliarder kan være ligegyldigt.

Selv hvis der kom en undtagelse ville det være så urealistisk at man selv er den person så det er der ingen grund til at overveje.

Neutrale kommentarer:
Ja boogie og så mange radiostationer sender ikke altid godt musik. Men nu er det også bare om man ved argumentation kan komme frem til om noget musik er bedre end andet. Det synes jeg selv :)

Som andre nævnte: Helt iorden ikke at ka li' hiphop men der er jo ikke rigtigt nogen grund til at skrive noget uden ordentligt begrundelse, heldigvis kunne du indse at du tog fejl før. Din argumentation virker lidt som: Hiphop det er dårligt FORDI......det er så irriterende at høre på. Altså bare en omformulering af påstanden.

Overvejer selv at begynde til trommer er så småt begynde at øve lidt Guitar.
------------------------------------------------------
Alternativt var det du skrev ironi, og det håber jeg da det var.
OkottaOkottaSkrevet 05/11-03 23:03 
Sonic.dk >
Okotta, stop med at debattere for dine latterlige holdninger, er skide træt af det!

Stop med at skrive dine latterlige og intetsigende svar; Jeg er træt af det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 05/11-03 23:27 
Det var ikke et svar, kaldes kritik!
MinhMinhSkrevet 05/11-03 23:39 
Men Okotta. Set fra et objektivt synspunkt er det vel svært at forholde sig til et spil uden selv at have prøvet det? Jeg mener, selv om spillet "låner" meget af andre spil er det vel ikke ensbetydende med at det er et dårligt spil? Man kan sige at det måske mangler originalitet, men at gå derfra og så at sige at det derfor er dårligt, på baggrund af anmeldelser og sin egen forventninger, er vel at være lidt fordomsfuld(ved ikke helt om det er det korrekte ord i dette sammenhæng).

Jeg er, om end ikke vildt begejstret, så i hvert fald lidt spændt på at se underholdningsværdien er i dette spil.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
MadsMadsSkrevet 06/11-03 00:24 
Rebelheart >
Jeg hører ikke P3 men P4.
Jeg ser ikke MTV men VH1.
Jeg voksede op i en familie med klaver, jeg kan tromme og jeg er i gang med at lære mig selv at spille på elguitar.
Jeg indrømmer da gerne, at ikke alt hvad jeg selv lytter til, er musik.

Jeg kender også en der kan slå på tromme, og tro mig, det er ikke ensbetydende med at han har indsigt i musik.
Jeg kan tilføje at jeg faktisk selv mestrer flere instrumenter, heriblandt guitar og klaver.

Det hip hop du ved lejlighed har hørt i Boogie eller på MTV, har højst sandsynligt bestået af et trommebeat og synth. Dertil kan jeg godt forstå du ikke bliver imponeret, når du nu ikke interesserer dig for genren.

Jeg prøver bare at få dig til at indse at der er mere i det end "bare" det. Jeg ved ikke om du er belært med ordet "swinge", for nu ligger det sådan at meget hip hop swinger ret godt. Det er nemlig en direkte videreudvikling af jazz og noget 70'er funk/disco.

Men nok musiktime. Det der irriterer mig er bare at du begynder at rakke noget ned du overhovedet ikke har indsigt i, det er vel forståeligt?

Jeg tror nu bare, at jeg har udviklet mig mere end andre mennesker og ikke lader mig styre af mine drifter.
Med andre ord: Jeg er nået op på et højere trin i menneskets udvikling.

Skal jeg kommentere det? - Fordi du lytter til en anden genre, og måske ikke er så objektiv i din musiklytning, gør ikke at du har fundet vej op på næste trin af humanitær udvikling. Tværtimod. Som du måske har erfaret har vi nogle hip hop lyttere her på forummet, og der er det vel ikke så svært at spore intelligens? Her tænker jeg på Seventhsun, la0s, Freddie, Born2Play osv.. Come to think about it, så har jeg ikke rigtigt læst noget fra dig, som har gjort at du er kommet højere op i det ufrivillige statussystem jeg har i hovedet.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MadsMadsSkrevet 06/11-03 00:25 
Sonic.dk >
Det var ikke et svar, kaldes kritik!

Så stop din ukonstruktive kritik af hvert eneste indlæg Okotta laver, det er faktisk trættende.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SolaegSolaegSkrevet 06/11-03 02:27 
Rebelheart >
Jeg tror nu bare, at jeg har udviklet mig mere end andre mennesker og ikke lader mig styre af mine drifter.
Med andre ord: Jeg er nået op på et højere trin i menneskets udvikling.

Lad da vær' med at tage dette alvorligt! For ironi er vel ikke alt for alvorligt?!

Det burde vel egentlig ikke være nyttigt at sige, men...
DommergaardDommergaardSkrevet 06/11-03 17:53 
Teki >
Så stop din ukonstruktive kritik af hvert eneste indlæg Okotta laver, det er faktisk trættende.

Nu skal i ikke misforstå mig. Har bare set utallige gange, at Okotta har talt dårligt om et spil, og så senere rost det til skyerne (og den anden vej om). Synes bare det er lidt frustrerende, men skal nok holde det i mig.

Undskyld hvis jeg er gået for vidt Okotta! :/
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 07/11-03 23:10 
Okotta, Okotta, Okotta...
Hiphop er hele lortet. Rap er musiken...

Hvaa, er du sådan en MTV-dreng der tror at Hiphop er sådan noget pop-rap som Nelly eller Ja? For det er hvad de tror, og jeg tror næsten det er det de har bildt dig ind..
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
JoachimMAJoachimMASkrevet 08/11-03 00:11, rettet 08/11-03 00:18 
Rebelheart >
Det har ikke noget med smag at gøre.
Jeg synes f.eks. at den såkaldte dansktopmusik er kedelig, men det kan trods alt kaldes for musik.

Et nummer skal indeholde sang, harmonier og en vis form for melodiøsitet før, at det kan kaldes for musik.
Alt for meget "musik" idag mangler netop disse ingredienser.



Hvad er det for et snævert, snævert syn du har på musik? Det er for det første fuldstændig forkert, og for det andet fuldstændig latterligt. ENHVER musikekspert ville grine af dine udtalelser. Musik er ufattelig mange ting, alt fra grønlandske råb, indiske og afrikanske rytmer, militærmarcher og salmer - Musik består både af den melodiøse del, og den ikke-melodiøse + mange andre ting.

Lad dog være med at spille så fandens klog på ting som du intet ved om. Det er da lidt ufatteligt at man kan lyde så dum, som du ofte gør.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
OmenOmenSkrevet 08/11-03 01:20, rettet 08/11-03 01:22 
Okotta >
Tjaa - så fik jeg alligevel ret, hva'.

Så kan I lære det :-P

Selvom ovenståede er skrevet med en hvis ironi, forstår du det stadig ikke Okotta.

Du har IKKE ret og har aldrig haft det i denne diskussion: Du gav udtryk for nogle meninger som du havde fået ved at se nogle videor af et spil, og ikke som jeg tidligere troede ved rent faktisk at forholde dig til anmeldelsen.

Når forskellige folk herinde godt kan undre sig lidt over dine udtalelser, er det fordi at de i realiteten ikke bygger på andet end ren spekulation, som ingen ud over dig selv kan bruge til noget.

At føle sig klog på en titel og komme med sådanne udtalelser som du er kommet med i forhold til True Crime, pga. spillet tydeligt låner fra andre titler, uden vel og mærke selv at have prøvet spillet, får kun din viden til at fremstå mere tvivlsom. Det er jo trods alt ikke nogen hemmelig at spillet låner fra andre titler, ligesom størstedelen af alle andre titler i dag.
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 08/11-03 16:44 
Omen >
Du har IKKE ret og har aldrig haft det i denne diskussion

Jeg har helt ret i, at jeg synes at spillet virker ualmindeligt dårligt og ligegyldigt.

Jeg har osse ret når jeg siger, at Gamespot som giver spillet 7.2, mener at spillet højest er værd at låne, og ikke at købe.

Jeg har sørme osse ret når jeg siger, at spillet stjæler med arme og ben, og aldrig ser ud til at ha' sin egen identitet, og faktisk virker betydeligt ringere, end Max Payne 2, GTA og Dead To Rights.

Dælme om ikke osse jeg har ret når jeg siger, at jeg ikke - overhovedet ikke - gider bruge den mindste tid på et lorte spil, som True Crap, som HAR bevist, overfor mig, hvad spillet er = En ligegyldig halv-færdig klon, af et identitetsløst amerikansk massemarkedsprodukt, som intet har at tilbyde mig.

Alt det her betyder dog ikke at DU og ANDRE gerne må synes, at spillet er godt, fordi I har bestemt at det er godt - det er bare ikke en holdning jeg har lyst til at abbonnere på, og det uanset jeg har prøvet at spille spillet eller ej.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 09/11-03 01:21 
Helt fint at du ikke har lyst til at bruge tid på spillet, det er op til dig selv. Men når du starter med at skrive ting som:
Jeg fysisk hader talentløse amerikanske udviklere, fordi de altid forstærker det talentløse i deres talentløse talenter - spillene indeholder ikke panache eller flair for noget.

Spil Max Payne 2 og Grand Theft Auto: Vice City istedetfor, og opdag hvordan det kan gøres med stil, humor og forståelse for godt spildesign.

i relation til True Crime, som du indtil flere gange skriver at du ikke selv har prøvet, skyder det din troværdighed i stykker.
Hvordan kan du snakke om spildesign og råbe højt om stil og humor når du aldrig har siddet med spillet?

DU har ikke RET når du siger at spillet er middelmådigt, for du har aldrig spillet det og har derfor heller ikke noget grundlag for påstanden.

Du har formodninger om spillet, men ud fra disse er der ikke basis for påstande som oevenstående.

Okotta du har ikke noget at have dine påstande i, lige meget hvor gerne du selv vil tro på det. Som sagt er der ingen der kan pille ved din lyst til at spille spillet, men når man starter en emne som dette ligesom du gør, kan du ikke bebrejde folk for ikke at kunne tage dig seriøst.
Vote Ficus!
68 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig