X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

True Crap indeed


Svar
OkottaOkottaSkrevet 04/11-03 12:04 
True Crap - undskyld - Crime, er endnu et bevis på en idé fattig amerikansk udvikler, som er nødt til at stjæle med arme og ben, fra alle andre spil.

True Crime vil bl.a være Max Payne, Grand Theft Auto og Dead To Rights.

Videoreviewet på IGN viser dårlig styring og targeting, me-too slowmo/bullettime effekter (blev spillet ikke hyped som værende en realistisk crime-figh... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
68 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 04/11-03 12:04 
True Crap - undskyld - Crime, er endnu et bevis på en idé fattig amerikansk udvikler, som er nødt til at stjæle med arme og ben, fra alle andre spil.

True Crime vil bl.a være Max Payne, Grand Theft Auto og Dead To Rights.

Videoreviewet på IGN viser dårlig styring og targeting, me-too slowmo/bullettime effekter (blev spillet ikke hyped som værende en realistisk crime-fighting "simulator" engang?), og en omgang talentløs pis-på-det-hele-og-det-er-så-synd-for-os gangster-hvad-rager-det-mig-at-I-er-tabere-og-demonstrerer-det-rapsoundtrack.

Jeg fysisk hader talentløse amerikanske udviklere, fordi de altid forstærker det talentløse i deres talentløse talenter - spillene indeholder ikke panache eller flair for noget.

Spil Max Payne 2 og Grand Theft Auto: Vice City istedetfor, og opdag hvordan det kan gøres med stil, humor og forståelse for godt spildesign.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PapandPapandSkrevet 04/11-03 12:06 
Undskyld Okotta men har du rent faktisk prøvet spillet?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OkottaOkottaSkrevet 04/11-03 12:16 
Det behøver jeg heldigvis ikke - jeg har set og hørt nok af det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 04/11-03 12:22, rettet 04/11-03 12:31 
Nnghh, kan man nu se på en video at styringen er dårlig?

IGN giver det 90%, så helt kede af spillet kan de ikke være...

EDIT: IMO er det næstbedste efter innovation, at smelte en masse genre sammen - hvis det fungerer selvfølgelig...
OkottaOkottaSkrevet 04/11-03 12:34 
Ang. styringen - se IGN's videoreview + læs deres tekst.

Selvfølgelig giver IGN spillet en høj score - det er jo velproduceret.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 04/11-03 13:08 
Okotta du giver jo ingen mening...

For det første har IGN udviklet sig til en af de mest upålidelige kilder, da de efterhånden giver alle større titler karakterer i den absolut ypperste del af skalaen. Desuden skyder du vel selv deres troværdighed i sænk, hvis du mener at de giver alle spil der er velproducerede en så høj karakter.

Desuden bør du måske lige prøve spillet først. True Crime er slet ikke så dårligt, men låner blot dets inspiration fra mange andre titler (hvilket i øvrigt gælder for 50% af alle spil på markedet i dag).
Vote Ficus!
olmeolmeSkrevet 04/11-03 13:23 
Kunne du uddybe hvorfor IGN skulle være upålidelig? Er bare nysgerrig, da jeg syntes de er ok.
The BruceThe BruceSkrevet 04/11-03 13:31 
Omen >
...men låner blot dets inspiration fra mange andre titler (hvilket i øvrigt gælder for 50% af alle spil på markedet i dag).

50% er vidst nok et godt stykke i underkanten!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
JimPPJimPPSkrevet 04/11-03 14:45 
Omen >
Okotta du giver jo ingen mening...

Hvor har jeg hørt det før ;)

Jeg syntes det ser spændende ud, men vil dog vente med at komme med en direkte kritik, til at jeg har prøvet spillet!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
OmenOmenSkrevet 04/11-03 16:05 
Olme:
Som jeg skriver, synes jeg IGN giver ALT for høje karakter til utroligt mange titler efterhånden (WWE Raw 2 fik 9.1 på trods af at det tyder på at blive en af de ringeste Xbox titler til dato), og tit uden egentligt at uddybe hvorfor. Yderligere synes jeg deres anmeldelser er af meget svingende kvalitet, og slet ikke på højde med f.eks. Gamespot's.

The Bruce:
Ja, jeg var nok lidt for flink i min første udtalelse.
Vote Ficus!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/11-03 16:19 
Jeg er helt enig med dig, Omen. De gav f.eks. også Wreckless 9.0!
(...)
OkottaOkottaSkrevet 04/11-03 16:42 
Omen >
Okotta du giver jo ingen mening...

Jo - masser af mening, men du vælger bare at tolke det lidt underligt.

Jeg hverken angriber eller forsvarer IGN i mit indlæg - det er såmænd kun et tilfælde, at det er IGN som har været først ude med et videoreview af spillet.

Personligt behøver jeg ikke bruge tid på True Crime - det er særdeles tydeligt at se, at spillet er en wanna-be, og jeg foretrækker den ægte vare, når det kommer til den genre som spillet så kikset prøver at kopiere.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/11-03 17:04, rettet 04/11-03 17:11 
Jeg er ofte enig med dig Okotta...Men True ser da kick ass ud?!

Og husk kiddies:

Snoop Dogg+Christopher Walken = G.O.T.Y.!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 04/11-03 17:12 
Indtil for kort tid siden, hvor jeg så billeder fra spillet, og lidt senere osse et par korte film derfra, der så det lidt interessant ud.

Men i videoreviewet i dag, der gik det helt galt for det - det ligner altså bare en wanna-be Max Payne/GTA/Dead to Rights klon - bare meget dårligere, og med temmelig ringe styring.

Musikken i spillet - den vil jeg slet ikke høre på, om jeg så blev betalt for det; Måske hvis de erstattede den med Vice City's soundtrack..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 04/11-03 17:39 
Ok, der må kun være et spil i den genre så? Og det er GTA?
Ellers at det bare et rip-off. Må der kun være et Action spil så? Kun et FPS spil?
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
la0sla0sSkrevet 04/11-03 19:19 
Angående musikken... der kommer et spil med hæphåp i og så piver du. Der kommer 60 spil i sekundet fyldt op med latterligt collegerock eller lignende. Ellers er det techno med fuld skrue.

Jeg siger ikke at musikken er god i spillet, men at du universelt klandrer spillets musik, fordi det ikke er i din smag er tosset. Især når du ikke har prøvet spillet og måske kan mærke at musikken I KONTEKST, passer fint? (jeg ved ikke om det gør). Det kan techno whatever også gøre i sådan noget F-Zero hvis man spiller det, men jeg ville aldrig høre det der hjemme. Ligesom jeg aldrig ville høre lalleglad musik, som passer godt til platformsspil, altså som i kontekst er perfekt.
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/11-03 19:44 
la0s siger: Spillets soundtrack matcher gameplayet og stemningen ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MarcusMarcusSkrevet 04/11-03 19:49 
Fedt, jeg gættede rigtigt med hensyn til hvem der har oprettet tråden! :)
MajorPMajorPSkrevet 04/11-03 20:16 
Havde jeg sjovt nok også. Ligesom med en del andre Okotta-tråde =)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OmenOmenSkrevet 04/11-03 20:17 
Okotta:
Måske skal du udtrykke dig mere klart, eller bare overveje en ekstra gang hvad det er du skriver.

Når du uden selv at have prøvet spillet, stoler blindt på en anmeldelse (i dette tilfælde fra IGN) siger det enten noget om hvor meget du stoler på siden, eller hvor glad du er for at svine spil til uden grundlag, vælg selv.

Faktum er at du bliver ved med at kalde spillet "wannabe" uden selv at have prøvet det, og oven i købet ud fra en anmeldelse fra en side du angiveligt ikke stoler særligt meget på.

Godt råd: giv spillet et par timer, inden du klandrer det for en masse ting som du egentligt ikke har noget grundlag for.
Vote Ficus!
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 04/11-03 21:43 
Ooooooooooooooooh god, nooooooooooo!

"og en omgang talentløs pis-på-det-hele-og-det-er-så-synd-for-os gangster-hvad-rager-det-mig-at-I-er-tabere-og-demonstrerer-det-rapsoundtrack."


Det havde jeg så ikke set før nu, og jeg ville ønske at jeg heller ikke havde set det nu.
Der er vist nogen herinde der IKKE FATTER HIPHOP, hva?
Og som sagt, det er sgu så fucking sjældent at der er hiphop i et spil, og det er altså noget lort når der endelig gør FORDI DU IKKE KAN LIDE(forstår) DET?!

O
M
G

siger jeg bare...
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
MadsMadsSkrevet 04/11-03 21:49 
Det indlæg skal nok give ham højere tanker om hip hop.. :/

At folk ikke kan lide en speciel genre, er ikke ligmed at de ikke forstår det. Det gør de måske heller ikke, men det skal de jo heller ikke hvis de alligevel ikke gider sætte sig ind i det.

Synes det er forkert den måde Okotta siger det på, men kunne vi ikke have holdt det på et la0s plan.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MarcusMarcusSkrevet 04/11-03 21:53, rettet 04/11-03 21:53 
Enig med Teki!
Skulle også til at skrive at du burde slappe af NE. Om man kan lide hiphop varierer,

Og selv om man kan li' hiphop er det ikke alle der kan li' mainstream rapperne(Snoop, 50 Cents, Eminem osv.) . (Aner dog ikke hvordan rap musikken i True Crime) Og kender heller ikke særlig meget til det selv. Altså også forskellige meninger om kunstnere selvom man kan li' hiphop.
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/11-03 22:07 
*Råber: "Vanilla ICE RULES U FOOLS!!!!!!!"*

*Løber væk*

Men... Jeg kan ikke forstå det Okotta! Vær gang du basher et spil, som Grabbed bye the ghoulies - Her for kort tid siden - Bruger du IGNs review som eksempel på at det sutter -:/

Ang. True Crime - Så er det måske tyndt at man kan gå rundt og lege "da gangsta" Som Snoppi Doggy Dogg..... Shizzle nizzle osv.... Men der er jo også andre der bruger store navne til at lave deres spil! Vice City var der jo Jena Jamerson, Hr. Burt og Ray Liotta!

Tror spillet er okay - Men køber det nok ikke:-) Kun måske! Vil lige høre hvad folk siger om det!
Well crucify the insincere tonight...
RebelheartRebelheartSkrevet 05/11-03 00:20 
NasEscobar >
Der er vist nogen herinde der IKKE FATTER HIPHOP, hva?
Og som sagt, det er sgu så fucking sjældent at der er hiphop i et spil, og det er altså noget lort når der endelig gør FORDI DU IKKE KAN LIDE(forstår) DET?!

Det meste hip hop som bliver produceret er ikke musik. Det er kun rytmer. Rytmer alene er ikke nok til, at man kan kalde det for musik.

Meget af det som bliver spillet i P3 og bliver vist i programmer som boogie og på MTV, VIVA 1+2 osv., indeholder kun rytmer, så det er ikke kun i hip hop at problemet findes.
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 05/11-03 00:44 
Ehhhhh den forstår jeg sku ikke helt!!

Mig bekendt bliver der rappede i hvert eneste nummer hip/hop nummer der bliver sendt på DR/MTV osv. osv.

Hvorledes kan det så kun være rytmer? når der samtidig bliver rappede ind over tracket?.

At påstå "at det meste hip hop som bliver produceret ikke er musik, men kun rytmer" fatter jeg ingenting af!

Lidt off topic, men jeg undres sku.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
The BruceThe BruceSkrevet 05/11-03 01:26, rettet 05/11-03 01:30 
Rebelheart >
Det meste hip hop som bliver produceret er ikke musik. Det er kun rytmer. Rytmer alene er ikke nok til, at man kan kalde det for musik.

Meget af det som bliver spillet i P3 og bliver vist i programmer som boogie og på MTV, VIVA 1+2 osv., indeholder kun rytmer, så det er ikke kun i hip hop at problemet findes.


"Det meste Hip Hop er kun rytmer- ikke musik!" Hvordan kan du så lige nå frem til den konklusion!
Har du selektiv hørelse eller hvordan? ER du- fysisk set- kun i stand til at høre frekvenser under 40 hrz eller hvor skal vi hen?
Jeg tror kun jeg kender 1 nummer som ("næsten") kun består af en såkaldt "rytme"- Clipse's "Grindin'" (...og IKKE engang dét nummer kan kvalificere sig til udelukkende at indeholde en tromme-lydende "puls"- eller hvad du nu mener......?
Jeg forlanger slet ikke, at du skal kunne li' Hip Hop (eller noget anden musik-genre for den sags skyld- hver sin smag), men du lyder som min efterhånden aldrende far der reagerer på spørgsmålet "Skal du ikke lige høre det her rap-nummer?" >> "Nej ellers tak- jeg foretrækker at lytte til musik!" Ahahahahahahaha- Hjørring revyen får atter engang salen til at gynge.......

Tjaaa- en festlig kommentar, der gør godt ved ENHVER festlig lejlighed, men det ændrer ikke ved dens utilsigtede "latterlighed"!! Til trods for, at jeg hader langt det meste "techno-dance-trance-vi-drikker-barcadi-med-knuste-knalder-som-var-most-med-mere-most-og-m&m's", så er det da stadigt musik! Jeg tror ikke helt, jeg forstår dit synspunkt- skal musik f.eks. have en guitarist eller en pianist til at "klimpe" i baggrunden?! Hmmmmm- slet ingen sjældenhed i Hip Hop.....! Eller skal nummeret blot gå i "coda", og så er du tilfreds?!

Hvad er det lige din definition af musik er?! (Jeg er meget spændt!!)

P.s. Det er pænt Off Topic- jeg ved det godt!! Sig til hvis det ik' er OK Okotta, så skal jeg nok fjerne min post!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RebelheartRebelheartSkrevet 05/11-03 01:56 
Det har ikke noget med smag at gøre.
Jeg synes f.eks. at den såkaldte dansktopmusik er kedelig, men det kan trods alt kaldes for musik.

Et nummer skal indeholde sang, harmonier og en vis form for melodiøsitet før, at det kan kaldes for musik.
Alt for meget "musik" idag mangler netop disse ingredienser.
OkottaOkottaSkrevet 05/11-03 01:59 
Omen >
Når du uden selv at have prøvet spillet, stoler blindt på en anmeldelse (i dette tilfælde fra IGN) siger det enten noget om hvor meget du stoler på siden, eller hvor glad du er for at svine spil til uden grundlag, vælg selv.

Du læser ikke hvad jeg skriver..

Jeg stoler IKKE på IGN's anmeldelse; IGN giver spillet en GOD score, og det mener jeg IKKE spillet er værd - selv UDEN at ha' prøvet det.

IGN mener det er godt - jeg mener det er kikset; Læs og forstå.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/11-03 09:10 
Rebelheart >
Det meste hip hop som bliver produceret er ikke musik. Det er kun rytmer.

Det er fandme dumt skrevet det der.

For det første vile jeg gerne høre den hip hop sang du kan finde, hvor der ikke indgår noget som helst andet end trommelyde.
I samme øjeblik, der optræder bare to forskellige toner i nummeret må det automatisk være en melodi.
Om det så er bas eller blip bob er ligegyldigt.

For det andet er laaaaangt det meste hip hop (heldigvis) bygget på samples af eksisterende musik - det kan være basgane, strygere, fløjter eller et helt orkester.

Bortset fra det, så synes jeg ud fra tracklisten at True Crimes' soundtrack ser ud til at være noget rigtig skidt hip hop.



Og til Okotta -> "jeg har set i en video at spillet har dårlig styring" tsk tsk
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 05/11-03 11:24, rettet 05/11-03 11:37 
Så er GameSpot's anmeldelse oppe og den lader til, at ramme noget bedre plet og bekræfte, hvad jeg tror mange har anet om True Crime; at det er et kedeligt, halvfærdigt sammensurium af forskellige genrer, uden dets egen identitet.

En ting er, at det stæler med arme og ben fra andre actionspil, men når hovedpersonen også ytrer one-liners nakket fra andre former for populærkultur, såsom Ash fra Army of Darkness, så fremstår det pludselig rigtig klamt.

See this? This... is my boomstick!
(...)
OkottaOkottaSkrevet 05/11-03 11:33 
Tjaa - så fik jeg alligevel ret, hva'.

Så kan I lære det :-P

Dog vidste jeg ikke at hovedpersonen pludseligt giver sig til at ytre replikker fra bl.a Evil Dead filmene - men det gør bare hele spillet endnu mere kikset og dybest set ligegyldig; Det spil ejer simpelthen ikke sin egen identitet - det er et rigtigt amerikansk samlebånds wanna-be produkt.

Skip it.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/11-03 11:35 
Selvom du har ret Okotta, har folk DESVÆRRE stadigvæk en forudantaget skeptisk holdning, til ALT hvad du siger og gør:)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 05/11-03 12:55 
Ja, Dr. Mogensen, den fattede jeg sgu heller ikke. Igen, der er vist nogen herinde der bare ikke fatter hiphop.

Kender i ordet: Lyrics?


I guess not...
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 05/11-03 12:57 
Whatever, Teki...
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
OkottaOkottaSkrevet 05/11-03 12:59 
NasEscobar >
Kender i ordet: Lyrics?

Kender du forskellen på hip hop og gangster rap?

Der har du dit svar.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AmbyAmbySkrevet 05/11-03 13:36 
Okotta >
Tjaa - så fik jeg alligevel ret, hva'.

Så kan I lære det :-P

Når man opretter dybt forskellige tråde op til flere gange om dagen får man ret en gang imellem.
Du var bare heldig :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RebelheartRebelheartSkrevet 05/11-03 16:09, rettet 05/11-03 16:10 
SeventhSun >
Rebelheart >
Det meste hip hop som bliver produceret er ikke musik. Det er kun rytmer.

Det er fandme dumt skrevet det der.


Ikke dumt, genialt!
Hvor er harmonierne og melodiøsiteten henne?
Hvorfor mon videoerne til hip hop numre, altid indeholder letpåklædte kvinder, som står og vrider deres beskidte underliv?
Svaret er, at de er nødt til at lave noget, som tiltrækker kunder til butikken, når nu ikke "musikken" kan gøre det!

EOD.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/11-03 16:39, rettet 05/11-03 16:39 
Man ender ikke en diskussion ved at være påståelig og skrive EOD.

Du kommer ikke med nogen eksempler, der kan underbygge din påstand - så det er og bliver det en påstand.

Med dit sidste indlæg kan man også tydeligt læse, at det netop handler om din egen personlige smag, hvilket er fuldstændig umuligt at diskutere.
At du ikke kan høre melodi og harmoni er dit problem.
Jeg tror heller ikke at du ville bryde dig om den klassiske disciplin der hedder tolv tone musik, men det bliver nok lidt svært at påstå, at det ikke er musik.

Videoernes indhold/handling har intet med de musikalske kvaliteter at gøre.
At det er latterligt med de samme nøgne kvinder hele tiden har du ret i, men det handler nok om at give masserne det de vil have. Sex sælger.

Men held og lykke i Hjørring revyen morfar.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RonaldoRonaldoSkrevet 05/11-03 16:42 
Din store klovn RebelHeart, rap blander flere klassiske genre sammen. Poesi og lyrik findes ikke mere teknisk avanceret eller dybere end i rap. Men som så meget andet findes der også dårligt rap, og det er bl.a. meget af det som du ser i fjernsynet. Beats bliver lavet med instrumenter, og det sjove ved det er at rap-beats indeholder mere varitet end alt andet musik. Der bliver blandet klassisk med pop, soul, rock og hvad du ellers kan finde.

Jeg tror mere at det er dig som personligt har i noget mod rap.
MarcusMarcusSkrevet 05/11-03 16:45, rettet 05/11-03 16:57 
The Bruce>> :)

Enig med Seventhsun

Rebelheart>> Selv intrumental numre er musik. Prøv at slå ordet op. For at noget er musik behøver der ikke være sang. Hvad med fx. Techno så? (ikke at jeg kan li' techno men de er mere ensformige)

Og nu skal det også nævnes at der findes en del hiphop som ikke kommer i fjernsynet hvor du hører dit musik.

Hmm og du synes simpelthen det du skriver er genialt?
Tjah, så ved jeg hvad problemet er....

Også sjovt du havde den anden holdning omkring USA. Vil du bare gerne have en anderledes holdning eller hvad?
De har ikke været specielt gennemtænkte heller. Det burde de i det mindste være.

NasEscobar>> Lad nu være med alt det sammenblanding af engelsk og dansk, det et popkulturen der gør sådan noget.
DommergaardDommergaardSkrevet 05/11-03 16:45 
Okotta? Ej, vil ingen gang udtale mig!

ARGH!!!
MadsMadsSkrevet 05/11-03 16:57 
Rebelheart >> Hvorfor udtaler du dig om noget du ikke har en pind forstand på? - Det er tydeligt at høre at det eneste hip hop du har hørt, er det der ryger ud gennem radioen... MTV musik. Derudover er det ligeså tydeligt at høre, at du ikke har noget indsigt i den musikalske verden. Måske er det eneste du hører bare det der kører i radioen?

Hvorfor mon videoerne til hip hop numre, altid indeholder letpåklædte kvinder, som står og vrider deres beskidte underliv?

Bare fordi du ikke er til kvinder, vil vi andre da gerne have noget at se på?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
DommergaardDommergaardSkrevet 05/11-03 17:02 
Smid jeres åndsvage musiksamtale ind i et nyt emne! Hvorfor fanden skal man altid diskutere noget så åndsvagt? Hvis i vil, så start et nyt emne som jeg gjorde om MTV: VMA 03, hvor man godt kunne lide at svine hinanden til inde. Fik sætninger som var ret frastødende, og folk tager alt skide alvorligt. "Jeg er ikke bange for dig Sonic.dk!" og alt andet lort... hov nu tager jeg vidst også tingene alvorligt her? Jah?

Kom tilbage til emnet. Btw. Okotta, hvor gammel er du???
MadsMadsSkrevet 05/11-03 17:05 
Emnet har bare taget en udvikling i anden retning, og nu da det endda var skaberen af emnet der selv startede denne?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
DommergaardDommergaardSkrevet 05/11-03 17:11 
Ja, men det gør han jo hele tiden! Okotta, stop med at debattere for dine latterlige holdninger, er skide træt af det!

Fanx! :)
AssassinAssassinSkrevet 05/11-03 18:05 
Den her tråd er et rigtig typisk eksempel på at visse mennesker vil ha ret i en antagelse ud fra andenhåndsviden. Hvordan i alverden 'visse mennesker' kan sige til sig selv (og alle andre der gider lytte) at han har ret i en vurdering af et spil ud fra en eller to anmeldelser, er mig dybt ulogisk. En anmeldelse er en subjektiv vurdering, og det være sig i filmbranchen, spilbranchen og hvor der ellers er anmeldelser. Okotto, hvad med at danne din egen vurdering ud fra erfaring, i stedet for en vurdering bygget på noget du overhovedet ikke har prøvet? Det er det samme som at kritisere en film man ikke har set. Med hensyn til det med musikken så kan jeg kun, som så mange andre, ryste på hovedet af visse personers udtalelser. Som en også nævnte så er der faktisk en temmelig stor genre der hedder filmmusik, og det er de færreste film der har sang i det originale soundtrack. Men begrebet filmmusik eksisterer så åbenbart ikke. Det burde måske hedde filmlyd for at tilfredsstille disse sarte sjæle. Og Jean-Michel Jarre laver åbenbart heller ikke musik, og har aldrig gjort det, hvis man skal tro på disse personer. Bare fordi man ikke bryder sig om en eller flere genrer, så betyder det altså ikke at de ikke eksisterer.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
DommergaardDommergaardSkrevet 05/11-03 18:09 
Okottas udtalelser er bare for bizarre, sorry!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/11-03 19:20 
Rebelheart >
Hvorfor mon videoerne til hip hop numre, altid indeholder letpåklædte kvinder, som står og vrider deres beskidte underliv?
Svaret er, at de er nødt til at lave noget, som tiltrækker kunder til butikken, når nu ikke "musikken" kan gøre det!

Se "The face-licker" fra "Danger" videoen med Mystikal og du vil aldrig bitche igen!

;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MarcusMarcusSkrevet 05/11-03 19:57, rettet 05/11-03 20:01 
Sonic>> Hvorfor læser du det så hvis du ikke kan lide den drejning tråden har taget?

Teki>> Måske lidt overdrevet konklusion.
Jeg synes egentligt også der er for meget sex appeal i dem men også i så mange andre ting i fjernsynet.
Børn bliver jo påvirket negativt konstant.
Bl.a. også af diverse reality programmer.
68 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig