X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Donnie Darko interview!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 04/11-03 00:31 
Til alle interesserede Donnie Darko "fans", så er der her et interview med forfatteren/instruktøren bag filmen- Richard Kelly!

Han taler desuden om mulige fremtidige projekter samt en "Director's cut"-udgave!

Hvis det er "old news", så fint nok, men I behøver ikke kommentere på det.
Til alle der kunne finde dette udemærkede interview interessant- velbekomme!!

En spøjs hare + en ødelagt tagkonstruktion!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RJKRJKSkrevet 04/11-03 00:49 
Tak.

Lidt synd at han ser ud til at lægge så meget vægt på skriveret, når han nu også viste sig som så interessant en instruktør.

Men jeg glæder mig...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 04/11-03 10:18 
Den Q&A der er linket til sidst i interviewet, er også spændende læsning.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
la0sla0sSkrevet 04/11-03 12:59 
RJK >

Lidt synd at han ser ud til at lægge så meget vægt på skriveret, når han nu også viste sig som så interessant en instruktør.


Her er jeg uenig. Jeg vil mene at han er af samme art som Kaufman (han nævnes jo også), altså at han med sine screenplays nemt kan transcendere instruktørens touch og selv sætte sit fingerpræg på filmen, altså kun via sit screenplay. Hvilket jo også er, hvad Kaufman også har gjort ved en del film, som har ligeså meget Kaufman, som den respektive instruktørs touch over sig. Så direkte synd vil jeg ikke mene.
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/05-09 15:31, rettet 04/05-09 15:32 
Har I set den her?

En Donnie Darko efterfølger direkte til DVD
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/05-09 15:40 
Ikke endnu, men jeg kunne ret godt lide etteren (begge cuts). Jeg er dog lidt bange for at de ikke kan løfte arven, og det ser ikke ud til at nogen fra etteren har noget med den at gøre (ny director, nyt screenplay osv.) Den ender nok med at skuffe, men det er præcis hvilken følelse jeg kan ønske mig før jeg ser den, for så er der størst chance for at blive glædeligt overrasket, hvis de rent faktisk laver noget godt. :-D
nerosnerosSkrevet 04/05-09 17:54 
Born2Play>
Har I set den her?

Men hvorfor gør man det? Det bliver næppe godt..
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 04/05-09 18:50 
MONEYS!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 04/05-09 18:53 
LOL :D
Bashful Neophyte
FourDFourDSkrevet 04/05-09 23:15 
....aarrrrrh hva

DARKO GALORE!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
nerosnerosSkrevet 05/05-09 00:02 
"The more you see the darker it gets"! :-(
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig