X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EyeToy 's værdi


Svar
FinnDFinnDSkrevet 03/11-03 23:36 
Nogen der har en EyeToy og hvad syntes i om den?

Har set at der er et par stykker til salg rundt omkring, hvad må man give for den ny / brugt?
3of193of19Skrevet 04/11-03 00:57 
Man kan få EyeToy Play! nyt til ca 360 kroner på www.cdwow.com , så... :)
FinnDFinnDSkrevet 04/11-03 14:40 
Ja men har set at man kan få dem billigt på qxl.dk - de er helt nede omkring 1kr i øjeblikket. Men selvfølgelig stiger de, men nu har jeg en pris at gå ud fra :)
CalleCalleSkrevet 04/11-03 14:52 
Jeg var henne hos en af mine venner og prøve den, men jeg synes ikke det er noget atløbe langt efter, det er sjovt nok som sådan et spil når man er sammen med vennerne og skal se hvem der kan få den højeste skorer, men jeg ppersonligt ville højst betale 200 kr. Men der kommer jo snart en udvidelse, det kan være at den er god?
FinnDFinnDSkrevet 05/11-03 01:09 
Den er stadig nede i 130kr for en ny på Qxl :)
MalundMalundSkrevet 30/09-05 20:16 
Jeg har et og bruger det aldig syntes sq ik det er sjovt mere kun de første 4-5 dage.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 30/09-05 21:46 
Det er til gengæld rigtig nice, at man også kan bruge kameraet som webcam på sin PC... :-)

Og så er det et kæmpe plus, at der efterhånden er kommet en del titler, der bruger kameraet.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 01/10-05 03:02 
ElGiganten havde for nogen tid siden EyeToy:Play, inkl. webcam til 150kr stykket (det blev også annonceret her på P:R).

Det er dog selvfølgelig også latterligt billigt når man tager forbehold for alene hvor god kvalitet cam'et er. Jeg bruger det pt. som webcam på min PC. Er ikke så vildt med spillet. Men det var sgu et billigt webcam. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MalundMalundSkrevet 01/10-05 16:00 
Hvordan for man eyetoy til at være et webcam til computeren?
KTCKTCSkrevet 01/10-05 16:52 
Sætter den til som en almindelig USB-enhed og henter en speciel driver, som virker med Eyetoy kameraet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MalundMalundSkrevet 01/10-05 17:04 
Hvor kan man downloade den driver henne.
BobbeBobbeSkrevet 01/10-05 17:23 
Brug søg!
Spiller nu: Wii
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig