X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Job


Svar
FeldthausFeldthausSkrevet 17/03-03 20:43 
hvordan får i job på div. spil site og hvor godt tjener man??
gamertag: FELDTHAUS DK
RitesRitesSkrevet 17/03-03 20:50 
Hvor meget man tjener, kommer an på hvem du anmelder for. Men langt fra nok til at leve af det.

Man får job ved f.eks. at skrive en anmeldelse og så tage kontakt til redaktørerne på div. sites og give dem din anmeldelse, hvis de er interesserede.

Det er ihvertfald een måde og den mest "almindelige".
» a winner is you «
Mati-GolMati-GolSkrevet 17/03-03 21:20 
Man tjener måske ikke kassen, men et spil hist og her, er vel heller ikke helt af vejen?
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
JimPPJimPPSkrevet 18/03-03 21:13, rettet 19/03-03 09:14 
Normalt modtager jeg en kort ansøgning.

Men hvis du er seriøs omkring det, vil jeg kraftigt anbefale at du skriver en prøve anmeldelse og vedhæfter den, sammen med din ansøgning. Da det er meget svært at vurdere en ansøger uden. Denne prøve anmeldelse, skal være i din egen stil, lad være med at prøve at efterligne noget du har læst et andet sted, det der er interessant for redaktøren er:

1) Hvad er du for en fyr? EDIT: /pige

2) Kan du skrive?

3) Er du seriøs? (Der er mange der genre vil have spil/penge, men at finde en der virkeligt brander for at skrive, det er guld).

Det er hvad jeg leder efter.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
dpldplSkrevet 19/03-03 00:07 
ja som de andre siger, du tjener ikke ret meget på det. Nogen steder for du lidt penge og andre steder må du beholde det spil du anmelder.

Vis du skal have et job, find en side du kunne tænke dig at arbejde for. send en anmeldelse og lidt data om dig selv til en af dem sm styre siden (ikke deres skribenter).

Man kan starte ved en lille ukendt side, for at find ud af om det er noget for en og lære hvordan det forgår på en gaming-site. Og efter man har været der i et stykke tid, så kan man gå efter de større om mere kendte sider (erfaring er altid godt når man vil have et job på de store sider). Men du kan også gå efter de store sider først. Men det er så dit valg
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 00:38, rettet 19/03-03 00:38 
DPL, læs vores FAQ igennem, især reglerne for forummet:

"Det forventes at alle indlæg:

* Gennemlæses og rettes for slå-, stave- og tegnfejl."

Dit indlæg bærer tydeligt præg af, at du er komplet ligeglad med hvad du skriver, da der både er stavefejl, tydelige tastefejl og grammatiske fejl.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 19/03-03 06:48 
JimPP >
1) Hvad er du for en fyr?


ELLER pige tak :=)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
JimPPJimPPSkrevet 19/03-03 09:14 
Eller pige ja, det er blevet rettet.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MajorPMajorPSkrevet 19/03-03 12:06 
Feldthaus >
hvordan får i job på div. spil site og hvor godt tjener man??

Ved at kunne skrive gode objektive anmeldelser!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
LWSLWSSkrevet 19/03-03 12:40 
Hmm. Jeg fik jobbet hos >pc player ved at chefredaktøren spurgte om jeg havde lyst til at skrive for bladet, men det er jo nok ikke lige normen.
jaesjaesSkrevet 19/03-03 17:03 
En du kendte, eller havde du skrevet artikler andre steder før?

På det gamle DKF, var der vist en del der blev kapret til MSN Games, efter at de havde skrevet "minianmeldelser" på forummet, så sådan kan det også gøres :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig