X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SMB2


Svar
tastasSkrevet 17/03-03 17:04, rettet 17/03-03 17:08 
Ja så er Super Monkey Ball 2 kommet ud - jeg har kun 3 ting at sige:

Var man fan af 1'eren - køb 2'eren.

Var man ikke fan af 1'eren - køb 2'eren.

Var man interesseret i 1'eren, men købte den ikke - køb 2'eren.


Ak ja, jeg kan nu helt ikke dy mig, så here goes ... :)

Der er virkelige sket nogle ting og sager i 2'eren, men det gamle gameplay er dog stadig bibeholdt.
Single Player føles "knap" så frusterende som før, specielt er omdelingen i den nye story mode blevet god (Den gamle Challenge mode er der også stadig, ved siden af story-moden)
Der mener jeg de har fundet det rette mix, mellem at man får blod på tanden, udfordring, og samtidig ikke smadre sine joypads i frustationer :P

Og så alle de party games... De 6 gamle er alle blevet mucho bedre end før, trimmet, tunet, gejlet, - yes hele baduljen.
De 6 nye kan jeg dog ikke udtale mig helt om - jeg har kun fået unlocket 1 af dem - dogfight, men det er fun med et par venner.
Men eftersigende skulle der været et par guldkorn i de andre også.

Anyway, har man penge til overs i denne her måned (selvom Metroid er lige om hjørnet), ta' lige en kigger på denne titlen, jeg mener den er det værd :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/03-03 18:17 
tas >
Ja så er Super Monkey Ball 2 kommet ud - jeg har kun 3 ting at sige:

Var man fan af 1'eren - køb 2'eren.

Var man ikke fan af 1'eren - køb 2'eren.

Var man interesseret i 1'eren, men købte den ikke - køb 2'eren.

Lige mine ord :)
Jeg kunne ikke dy mig, og gik for et par timer ned og købte spillet, og jeg har ikke lavet andet. Glæder mig til at få unlocket fodbold-spillet, det er nemlig rimlig sjovt.
RJKRJKSkrevet 17/03-03 18:23 
Er ret rådden ting er, at man kun kan være to i fodboldspillet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 17/03-03 19:32 
Har du fået sovet ud efter KT5 RJK? Du plejer da godt at kunne overholde de mere simple gramatiske regler ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig