X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shenmue II


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 01/11-03 15:53 
Så har jeg lige gennemført Shenmue II ;)

Det har været en af de bedste spiloplevelser længe, og lever bestemt op til 1'eren, som var helt unik! Hvad synes i om spillet? Og ved i hvornår en 3'er kommer? :)
DommergaardDommergaardSkrevet 01/11-03 16:01, rettet 01/11-03 16:02 
Fandt lige noget sjovt:

You guys have to keep a secret about what im going to tell you.......I am 49 years old and i work where they made Shenmue 1,2, and yes 3. Shenmue 3 will be coming out in 2007, April 16. Yes, thats a long way away, but its worth it. it will be priced at $50.00 It will be for the X-BOX and the GameCube. There are 4 new characters. YOU CAN NOT TELL ANYBODY ABOUT THIS! KEEP THIS AN ENTIRE SECRET!!!!!NO TELLING AANNYYBBOODDYY!!!! Ok, seya later.

2007? Tro på det, der er næste generation konsollerne jo lige kommet! :)

GameTalk.com
NaieraNaieraSkrevet 01/11-03 16:15 
Dem der tror på det der får en advarsel...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 01/11-03 16:23 
Tror at manden er psykisk ustabil... har næsten ondt af ham! ;]
RafRafSkrevet 01/11-03 17:36 
Yeah, så har jeg også gennemført spillet (Xbox-version)...
Fuck der er godt man!!! Det er bare for vildt, lige fra Guilin så bliver det lige som et helt nyt spil, anden lokalisation, meget eventyrligt...shit det godt!
3'eren... jeg formoder at det udkommer 2004-2005...
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 00:26 
Det er et vidunderligt spil!! Glæder mig enormt meget til 3'eren. Regner også med slutningen af 2004. Damn det bliver fedt!

:D
FanboyFanboySkrevet 02/11-03 00:36 
Er det bare nogle datoer i gætter på, eller er det noget i har læst på? Jeg tror desværre vi skal vente LANG tid på 3'eren :/
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 10:51 
Håber jeg sandelig ikke! Der fik da ikke så lang tid fra 1'eren til 2'eren! :)
FanboyFanboySkrevet 02/11-03 11:59 
Nej men 1 og 2 kørte også på samme kode, og det mest indlysende ville da være at starte helt fra bunden med 3'eren.
MarcKMarcKSkrevet 02/11-03 12:19 
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=3341#63015
SideshowSideshowSkrevet 02/11-03 13:49 
Jeg tror desværre ikke det bli'r til noget med en 3'er. De canner lortet.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 13:58 
Det må de sq ikke! 3'eren SKAL komme... og hvis Microsoft finansierer en fed reklamekampagne, så kan det ikke gå helt galt!
FanboyFanboySkrevet 02/11-03 16:00 
Du skal regne med at Shenmue serien er en af de aller dyreste spil der nogen sinde er lavet, og i den økonomiske tilstand Sega er i p.t, er det også lidt vandvittigt at smide så mange penge i et enkelt spil.
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 16:46, rettet 02/11-03 16:46 
Tilstand? De har lige haft meldt ud, at de har haft en kæmpe overskud!

Ved godt at Shenmue er et af de dyreste spil nogensinde. Faktisk står det i Guiness Rekord bog, som det dyreste spil nogensinde!

Shenmue tog 7 år at udvikle og kostede $20 millioner at lave! Imponerende!! :)
FanboyFanboySkrevet 02/11-03 16:58 
Har du et link til det overskud? I en del år har de ihvertfald haft underskud, og mener også at de skylder nogle penge.
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 17:10 
Sad lige og ledte efter det, men det står på games.msn.dk et sted! Kunne ikke lige finde det!
RafRafSkrevet 02/11-03 17:51 
Jeg tror også det vil gå på den gode måde.
Sega og Microsoft arbejder meget tæt sammen, der bliver lavet flest exclusieves og spil fra Sega på Xboxen.
Microsoft ville jo købe Sega, hvem ved om de stadig er interesseret? Hvis ja så kan man regen med og til Shenmue 4 eller hvor lang serien nu skulle være...(har læst at det skulle være 4 dele og 16 Chapters i det hele...)
For Sega financielle skyld (selvom Sega nu har stort overskud) håber jeg at Sega bliver en del af Microsoft (som Rare er)...
PapandPapandSkrevet 02/11-03 18:47 
Nu dropper jeg altså bomben: Shenmue II er da en værre gang crap?!

Jeg købte spillet til Xbox, da jeg kun havde hørt godt om det og anmeldelserne underbyggede den påstand ganske godt. Men for pokker hvor blev jeg skuffet. Styringen er noget af det ringeste jeg har været i nærheden af, og samtalerne er kedelige og ligegyldige. Alting går dræbende langsomt. Byen virker kunstig og uden egentlig stemning. Efter 1 time var jeg ved at gå til at kedsomhed, men tvang mig selv til at blive ved. Det blev bare aldrig bedre og efter cirka 5 timer, blev spillet solgt, og jeg har aldrig fortrudt det.

Hvad er det der gør Shenmue II godt? For jeg kan simpelthen ikke se det.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 19:05 
Snowman, jeg er chokeret! ;)

Det er bare hele spillets univers, det er helt vildt fedt. Vil give dig ret i at styringen er ret træls til tider og at spillet er en smule langtrukket. Men nu hvor jeg har gennemført det og kigger tilbage, så er det et fantastisk spil!

Bare de gange hvor man bruger QTE er helt vildt fedt, og jeg har mange gange spillet et par timer i træk fordi det var så spændende. Har vist skrevet at jeg lod min Xbox være tændt 13 timer (12-01) hvor Shenmue II kørte! Spillede selvfølgelig ikke hele tiden, skulle også spise osv...

Synes bare man skal give det en chance, og hen mod slutningen af spillet, der får du af vide hvad spillet er opkaldt efter! Shenmue er... Nah, siger det ikke! :D
RafRafSkrevet 02/11-03 19:10 
Hehe, Snowman, du må nok være en af de få der ikke kan lide spillet...:) Men smag behag:)
FanboyFanboySkrevet 02/11-03 19:18, rettet 02/11-03 19:22 
Snowman >
Nu dropper jeg altså bomben: Shenmue II er da en værre gang crap?!

Jeg købte spillet til Xbox, da jeg kun havde hørt godt om det og anmeldelserne underbyggede den påstand ganske godt. Men for pokker hvor blev jeg skuffet. Styringen er noget af det ringeste jeg har været i nærheden af, og samtalerne er kedelige og ligegyldige. Alting går dræbende langsomt. Byen virker kunstig og uden egentlig stemning. Efter 1 time var jeg ved at gå til at kedsomhed, men tvang mig selv til at blive ved. Det blev bare aldrig bedre og efter cirka 5 timer, blev spillet solgt, og jeg har aldrig fortrudt det.

Hvad er det der gør Shenmue II godt? For jeg kan simpelthen ikke se det.

Spillet har virkelig en utrolig fed stemning som bare suger en til. Hele tiden sker der noget nyt og spændende, og nyt som man kan opdage. Det krydret med en velfortalgt historie, fed grafik og lyd (DC niveau). Samtidig er det utroligt fedt at rende rundt i byerne, og opdage det utroligt store arbejde AM2 har lagt i spillet for at gøre det realistik og omfattende. ja det er nok til at jeg syntes det et godt spil, ved ik med dig.

Men nutidens spil og teknologi ødelægger nok også lidt "wow" fornemmelsen for dig. Da det kom til Dreamcasten var det jo bane brydende på så mange måder, hvilket det jo ikke er i samme grad i dag.
PapandPapandSkrevet 02/11-03 19:23 
Jeg fangede i hvert fald slet ikke stemningen i Shenmue II. Jeg har aldrig rigtig været til disse japanske spil, men blev alligevel dybt imponeret af stemningen i eksempelvis FFVII.

Lader til at være mig den er helt gal med. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 19:28 
Nej, jeg blev f.eks. ikke fanget af Metroid Prime! ;]
PapandPapandSkrevet 02/11-03 19:43 
Gjorde jeg heller ik...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RebelheartRebelheartSkrevet 02/11-03 19:56 
Jeg tror, at jeg havde Metroid Prime liggende på min hylde i næsten et halvt år inden, jeg fik sat det til salg.
Behøver jeg at skrive, at jeg aldrig fik prøvet spillet.;-)
Præcist ligesom med Eternal Darkness, Rallisport Challenge og DOA3.
Jeg køber spillene, men jeg får aldrig prøvet/spillet dem.
SolaegSolaegSkrevet 02/11-03 20:56 
Nu snakkede de jo ikke om dumhed, Rebelheart... ;-)
RebelheartRebelheartSkrevet 02/11-03 22:54 
Gjorde de ikke det? ;-)
DommergaardDommergaardSkrevet 02/11-03 23:48 
Håber stadig på at det kommer engang i 2004 !
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig