X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

En lille opdatering på Powerbase dk


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 01/11-03 13:55 
Så har jeg pustet en smule liv ind i min Sega Master System side, hvor dele af den gamle Mega Drive Forever site nu er tilgængelige. Ikke det helt store, men det kan at det interesse nogen.

Powerbase dk
Lunch is for wimps.
majjohamajjohaSkrevet 01/11-03 14:10, rettet 01/11-03 14:12 
Dejligt at se, kunne du ikke tilføje nogen billeder en dag?
NaieraNaieraSkrevet 01/11-03 14:15 
Var det ikke en idé at få rettet nogle stavefejl? Det er temmelig belastende læsning...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Wired NickyWired NickySkrevet 16/11-03 13:14 
Efter den utrolig positiv respons jeg fik sidst gang, prøver jeg nu igen…

Så er der kommet lidt nyt på siden igen, bl.a. om den (meget) "hemmelige" Rankles, fra Sonic & Knuckles.

Powerbase dk - Sega Scans
Lunch is for wimps.
Wired NickyWired NickySkrevet 04/01-04 13:48, rettet 04/01-04 13:48 
Så er der kommet et par nye scans op, med bl.a. nyheder om Neptune maskinen, en anmeldelse af Zero Wing, 32X reklamematerialer mm.

Powerbase dk - Sega Scans
Lunch is for wimps.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/01-04 14:17 
Siden virker ikke hos mig...
Spiller nu: Phantasy Star IV
kimmerkimmerSkrevet 04/01-04 14:25 
Denne "Rankles", hvem er han egentlig (hvis han overhovedet er andet end en opdigtet figur)?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
fumfumSkrevet 04/01-04 17:02 
UhaUha, det var en ondt i hovedet side. Hold da kæft en baggrund. Hvor har du fundet den? På rehabiliteringscentret for torturofre?
:=)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
3of193of19Skrevet 04/01-04 17:38 
Det er mønsteret som er bagrund på Master System spilkasetterne. De er sorte og hen over toppen går der et label med den bagrund og spillets titel i hvid skrift.
Wired NickyWired NickySkrevet 05/01-04 08:01 
Rankles er desværre vist bare en opdigtet figur, i hvert fald indtil andet er bevist.. ;-)
Lunch is for wimps.
StarmanStarmanSkrevet 06/01-04 18:18 
Jeg vil anbefale en anden farve end blå til dine links, de er næsten umulige at se på den baggrund. :-)
Wired NickyWired NickySkrevet 21/01-04 16:44, rettet 22/01-04 11:20 
Så har jeg smidt en oversigt over min software samling op på siden. Det lyder måske dræbende kedelig, men listen indeholder også vurderinger af spilenes værdi enkeltvis, som måske kunne være af interesse for nogen.

Liste
Lunch is for wimps.
RJKRJKSkrevet 21/01-04 16:47 
Ja, hvis du vil sælge tingene til de priser, så er der ret meget, jeg gerne skal skille dig af med.

(Eller: meget lave vurderinger...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Wired NickyWired NickySkrevet 21/01-04 17:10 
Nej, der er desværre ikke noget til salg...

Det kan være at vurderingerne virker lidt lave for nogen, men de er bare mit indtryk af spillenes handelsværdi (ikke nødvendigvis spilleværdien).
Lunch is for wimps.
Wired NickyWired NickySkrevet 23/01-04 10:57 
Nu omfatter prisoversigten også min kære hardware samling.

Update
Lunch is for wimps.
Wired NickyWired NickySkrevet 24/01-04 14:29 
Så har Sega Scans udvidet sig lidt, hvis der er nogen der keder sig... (Stadig med blå links ;-))

Powerbase dk - Sega Scans
Lunch is for wimps.
Wired NickyWired NickySkrevet 24/05-04 16:49 
Så er der kommet lidt nyt, bl.a. med en længere beretning om en tur til Læsehesten i Aalborg (inkl. billeder).

Retro i Aalborg
Lunch is for wimps.
Per SPer SSkrevet 24/05-04 19:00 
Fin artikel.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SquareSquareSkrevet 24/05-04 19:42 
Ser ud til at der har været for mange inde på din side for nylig. Men så venter jeg da bare den time der står det tager.

Sagt på en anden måde, man kan ikke komme ind på siden lige nu.
It's only a state of mind.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig