X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Everquest


Svar
SquareSquareSkrevet 31/10-03 20:34 
Så fik jeg det endelig! Spillet jeg havde gået og ventet på så længe, og som jeg egentligt have regnet med at skulle betateste. Det skulle jeg dog ikke alligevel, men købte det selv.

Jeg synes spillet er rigtigt godt, men der er ikke så mange mennesker herinde. Alle jer der interreserer jer for rpg'er og især mmorpg'er burde ikke lade denne chance gå jer forbi. Grafikken er altså heller ikke så dårlig som nogen siger.

Hvis der er andre herinde der spiller Everquest på deres ps2, så skriv lige jeres spillernavn, så vi kan tilføje hinanden til vores Buddy lists.

Nu kommer mit problem. Det tager kanon lang tid at sidde og skrive alle beskederne til de andre spillere med sin comtroller, så jeg vil egentligt gerne have købt et keyboard. Hvor kan jeg gøre det ? Jeg er ligeglad hvilket mærke, bare det er billigt. Jeg behøver heller ikke at det sidder sammen med en eller anden controller.

Please, hjælp mig med at finde et keyboard.
It's only a state of mind.
CronossCronossSkrevet 31/10-03 21:07 
Jeg anmelder spillet, så snart min BBA ankommer (Ja, Per ;).

Kan man ikke bruge voice chat?
SquareSquareSkrevet 31/10-03 21:14 
Nej, det kan man ikke. Jeg har aldrig prøvet et rpg med voice chat, men kan ikke forestille mig det ville fungere rigtigt godt her.
It's only a state of mind.
CronossCronossSkrevet 01/11-03 16:49 
Så tror jeg sgu bare at jeg bliver den tavse kriger... Gider altså ikke til at skrive 100.000 beskeder på et indbygget tastatur i spillet.
MarcusMarcusSkrevet 01/11-03 16:59, rettet 01/11-03 17:28 
Ja, der har vi jo spillet som er ekstremt vanedannende og der er fx. en mand der er blevet skilt fra sin kone fordi han ikke havde tid til hende da han spillede det. Og foretrak så spillet fremfor hende. Desuden kan man købe diverse accounts på ebay og de bliver solgt for MANGE penge!
AndyAndySkrevet 01/11-03 19:23 
Det spil lyder jo herligt!:D jeg må nok hellere skaff' mig det når jeg for lidt $cash$!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RaGeRaGeSkrevet 01/11-03 19:32, rettet 01/11-03 19:33 
Træls, at man skal betale et månedligt beløb (tror det var 4.99 Euro), for at spille det online.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AndyAndySkrevet 01/11-03 19:40 
Det er i det mindste mindre end PSO;)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RaGeRaGeSkrevet 01/11-03 19:47, rettet 01/11-03 19:48 
Ja, men det spil er altså også sindssygt forældet til at jeg gider betale for at spille online. Det samme med PSO.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SquareSquareSkrevet 02/11-03 00:22 
Hvis nogen af jer får Everquest og skulle have lyst til at spille, så bare sig til. Jeg er altid klar til at træne, løse quests eller andet sjovt. Jeg hedder Hjalte og er lige i øjeblikket human bard lvl 10.
It's only a state of mind.
SquareSquareSkrevet 02/11-03 21:28 
Jeg er nu lvl 13.

Denne tråd kom lidt væk fra mit egentligt spørgsmål..

Er der nogen der kender et sted med billige usb keyboards som virker til ps2 ?
It's only a state of mind.
AndyAndySkrevet 03/11-03 08:23, rettet 03/11-03 08:23 
Der er et her:

Ikk' fordi det er billigt...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SquareSquareSkrevet 03/11-03 15:20 
Nej, det er ikke ligefrem biligt, men jeg kan vel næsten blive nødt til det hvis jeg ikke finder andre steder.
It's only a state of mind.
PapandPapandSkrevet 03/11-03 15:26 
Hvordan er spillet sammenlignet med PC-versionen?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SquareSquareSkrevet 03/11-03 15:47 
Jeg har aldrig spillet PC-versionen men dette kører meget flydende, og jeg har aldrig oplevet lag. jeg har en 256/128 forbindelse og surfer tit på internettet mens jeg spiller.

Det er dog ret besværtligt at skrive lange beskeder uden keyboard, men det går. man kan sagtens få mange venner og sånt uden et keyboard.
It's only a state of mind.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig