X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation Experience


Svar
Per SPer SSkrevet 31/10-03 19:45 
Hvis der er nogen fra P:R og omegn der kigger forbi PlayStation Experience eventen, Øksnehallen, København, fra kl. 16.00 til 21.00 i morgen lørdag, så kom endelig forbi og hils på mig og Rites.

Det er ikke så tit at vi får hilst på hinanden i den virkelige verden - og PlayStation Experience eventen er der sikkert en del af jer der skal ind og se alligevel.

Vi ses - offline :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/10-03 20:53 
Jeg kommer forbi lørdag 10-15 :P
Per SPer SSkrevet 31/10-03 20:58 
Vi mødes i døren :P
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
AndyAndySkrevet 31/10-03 21:03 
A' kommer måske!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/11-03 17:00, rettet 02/11-03 17:03 
Jeg er næsten lige kommet hjem fra Playstation Experience. Og her er et par quick impressions.

Det var super arrangeret. Det er den absolut mest gennemførte "messestand" jeg nogen sinde har set. Alt var lækkert udført og gennemført. Alt osede af "COOL!"

Inddelt i områderne Cartoon, Quest, Network, Battle, Rhythm, Play, Clallenge, Fight, Throttle, Horror, Movie, 18+, Stadium og Adrenaline kunne man spille alt det man ville i op til 5 timer. Flere af områderne var virkelig lækkert tematiserede. Bl.a. var der en gigantisk hvid pool fyldt med farvede kugler (a la McDonalds legeland) og 4 x PS2 og tilhørende store plasmaskærme i Cartoon området. I stadium/sports området var der en indendørs basketball bane. I throttle holdt der rigtige biler og man kunne køre Gran Turismo 4 mod Jason Watt - der iøvrigt havde nogle virkelig gode tider...

De spil der morede mig mest, var:
- Sing (Karaoke!!! Et sikkert julehit for hele familien)
- Karaoke Stage (Mere karaoke!!!)
- EyeToy Groove (Men om det er "præcist" nok, må komme an på en længere prøve)
- Teenage Mutant Ninja Turtles (Back to basics på den fede måde)
- Prince Of Persia: The Sands Of Time
- Gran Turismo 4 (I'm loving it!)
- Castlevania
- Dog's Life (!)
- Time Crisis 3 (GCon er mit mellemnavn, og kæresten elsker det også)

Men med mere end 100 titler og over 200 maskiner var der noget for enhver smag.

På showet var der også: Jokeren (jeg er også fra havnen!), DJ's (kan man overhovedet signalere COOL uden DJ's?), en veloplagt Uffe Holm, Merchandise shop (Sej PS2 camouflage mod-sticker blev købt og er allerede sat på PS2en), Challenge (hvor man kunne vinde diverse præmier), Tae Kwon Do og Wing Tsu opvisning osv.

MEN der var et problem. Jeg var der søndag ca. 10.30 - 13.30 og der var næsten "ingen" mennesker et gæt ligger på omkring 200 personer - Der kunne snildt have været over 2000! Det er selvfølgelig fint at man kan komme til at spille lige det man vil, og at der er god plads, men manglen på mennesker signalerer ikke COOL, det signalerer FIASKO. Og det er synd for arragørerne, for de havde nemlig gjort et virkelig flot stykke arbejde.

Jeg forlod messen med en god smag i munden og en "Playstation Experience farvel-goodie-bag" i hånden. Der er masser af saft og kraft i PS2en endnu.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/11-03 17:03 
Ked af ikke at bo i København :(
RitesRitesSkrevet 02/11-03 18:43 
Bortset fra at de ikke kunne stave til Wing Tsun, så var det live gejl der var der da meget morsomt.

Ellers syntes jeg det hele virkede for sterilt og for stort. Det fik det hele til at virke tomt.

18+ afdelingen var et sted de gemte skodtitler og skønt jeg kan komme ind på alle klubber, så var jeg åbenbart ikke gammel nok til at se lort som Backyard Wrestling og Road Kill.

Prince of Persia var det eneste der fik mig (og Per) til at blive ;)
» a winner is you «
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/11-03 19:52, rettet 02/11-03 19:52 
Rites >
Prince of Persia var det eneste der fik mig (og Per) til at blive ;)

- nu kræver det jo også MOD at synge karaoke... ;-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Le RoofLe RoofSkrevet 02/11-03 20:40, rettet 03/11-03 01:33 
Jeg var også lige i Øksnehallen i lørdags fra kl. 10 - 15, hvor jeg bla. testede følgende:

Sonic Heroes
(måske ikke ligefrem revolutionerende, men har altid været lidt af en Sonic-fan, så bestemt en titel jeg ser frem til glæde)

Arc the Lad: Twilight of the Spirits
(Har endnu ikke taget mig sammen til at købe det, men skulle lige prøve kampsystemet som IMO er blevet væsentlig forbedret ifht. til de 3 prequels)

Time Crisis III
(Virkede umiddelbart arkade perfekt)

Castlevania: Lament of Innocence
(Virkede ret lækkert og overbevisende, omend jeg stadig havde fortrukket endnu et 2D Castlevania. Har stadig ikke har fået det fra dvdboxoffice selvom de har sendt det :@)

Gran Turismo 4
(Er ærlig talt ved at være lidt træt af den serie...er det bare mig?)

PES3
(Er stadig ikke blevet fodboldfan selvom det virker meget genneført)

Derudover var jeg lidt skuffet over at Headhunter Redemption ikke var at finde på stedet, selvom det stod markeret på hjemmesiden + det papir man fik udleveret ved indgangen :(

Til sidst skal det siges at jeg vandt en lille Soul Calibur II konkurrence, men det var nu heller ikke så svært. Skulle bare sætte en lille 14-årig knægt på plads, som aldrig nåede at få et ben til jorden. Som at ta' slik fra små børn ;)

Så alt ialt gik jeg derfra ganske veltilfreds, med den føromtalte doggie-bag i hånden :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RitesRitesSkrevet 03/11-03 05:52 
flottenheimer >
- nu kræver det jo også MOD at synge karaoke... ;-)

Måske, men sandheden er, at jeg simpelthen bare ikke kedede mig nok til at gøre det. Takket være PoP.
» a winner is you «
Zzap!Zzap!Skrevet 03/11-03 11:55 
Rites >Prince of Persia var det eneste der fik mig (og Per) til at blive ;)

Helt enig, Prince of Persia var helt klart kongen af showet. Sjældent har jeg set SÅ flot animation. Texturene var også virkelig high res, og veltegnede, og vandet! For f@nden! Og bedst af alt, er selve spillet og virkelig sjovt at spille.
Alt i alt tegner det virkelig til at blive vinterens helt store overraskelse.

Med fare for at lyde som den sure underbo, så synes jeg at lydnivouet fra scenen var alt, alt for højt. Det havde været rart måske bare lige at kunne fornemme, musikken i de spil man prøvede.
Man er virkelig træt i hovedet, efter fire timer i 120 db.
Ellers var arrangementet ok, selvom det var lidt deprimerende at der var så relativt få titler, der er værd at se frem til.
Born to kill space
The DaneThe DaneSkrevet 03/11-03 14:17 
Alt for højt spillet musik, og så skulle der være flere stole at sidde på. Lidt irriterende at skulle stå op det meste af en (*2) dag når man går rundt derinde (hvis I så mig var jeg den der stod ved LoK:Defiance det meste af tiden - hvid T-shirt og navneskilt).

Af gode titler bortset fra LoK synes jeg godt om:
Gregory Horror Show, Defender of the Crown, lidt Turtles, Ghosthunter, og ellers sjovt nok med et popstars spil.

Maximo 2, og specielt Castlevania var lidt skuffende.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Zzap!Zzap!Skrevet 03/11-03 22:02 
WOOOT! Var Gregory Horror Show der også?! NOOOOO! :)
Hvis jeg havde set dét, havde jeg stået limet fast til joypaddet i alle 4 timer.
Super ærgeligt at jeg missede det (og mærkeligt også, jeg synes ellers at jeg så alt :/ ).
Impressions, PLEASE! :´)
Born to kill space
OmenOmenSkrevet 04/11-03 01:35 
Det er super lækkert, utroligt syret og har en underlig slutning... =)
Vote Ficus!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig