X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5: Billeder


Svar
SumezSumezSkrevet 17/03-03 15:26 
Her er så mine billeder fra KT5.

Klik klik klik
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
73 emne(r).
« < 1 2

Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/03-03 02:56 
Der skulle gerne i løbet af weekenden blive lagt billeder op fra mig...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 22/03-03 03:11 
Og de er oppe nu.

Gallerier
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SaturinoXSaturinoXSkrevet 22/03-03 03:34 
YES, jeg er nok den første der så de billeder :-/ haha?? :D
"Kunne ik Dy mig"
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/03-03 03:46, rettet 22/03-03 03:47 
Public EnemY >
Naiera ligner stadig ham der spider-man:P

Ja, jeg bemærkede det også i en gammel tråd på DKF.

Cool nok.

Skal vi ikke lave en Tobey Maguire look-a-like konkurrence til næste KT?

Edit: Forkert link.

TM
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 22/03-03 03:58 
Born2Play >
Skal vi ikke lave en Tobey Maguire look-a-like konkurrence til næste KT?

Den har jeg så godt som vundet.

http://www.dalion.net/tobey.jpg
http://www.dalion.net/tobey2.jpg

(faktisk gamle billeder. Tro mig, det har været oppe før andetsteds ;P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/03-03 04:05, rettet 22/03-03 04:07 
Sumez prøv at kig på billedet, hvor du og StrideR spiller CV.

Det er faktisk også ret "Tobeysk"...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 22/03-03 04:07 
Pis. Jeg undgik vist ikke helt kameraerne alligevel. Det ses tydeligt at StrideR har tunge følelser for min PC Engine ;)

Vildt fedt billede -> http://www.playright.dk/galleri/kt5d_016.jpg
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MobyMobySkrevet 22/03-03 11:53 
Nice billeder, man kan virkelig se i har det sjovt :D
Nu må jeg så tage mig sammen og møde op en anden gang.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/03-03 14:56, rettet 22/03-03 14:57 
Sumez >
Vildt fedt billede -> http://www.playright.dk/galleri/kt5d_016.jpg

Heh, det var faktisk et af de billeder jeg satsede på blev et guldkorn. Folk var så 'væk' i Gigawing 2, at man snildt kunne kaste sig (bogstavelig talt) ind foran seancen uden nogen bemærkede det. Jeg har dog fjernet 'røde øjne' fra billedet, ellers var det blevet lidt for djævelsk. Hvis nogen vil se det pågældende billede i original ucensureret udgave, så mail mig lige privat...>;)

Desværre medfører mit ene forsvundne éngangskamera, at der ikke kommer nogle billeder op fra hverken dRxLaX- eller Capcom Vs SNK 2-konkurrencerne... samt RJK/Regn Vs dRxL/Assassin i Virtua Tennis.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/04-03 00:05, rettet 01/04-03 00:07 
Til alles store overraskelse er mit ene forsvundne Japan Photo kamera dukket op (hvordan er underordnet...). Det vil sige: En lille bonuskavalkade af hidtil uset kaliber.

Bl.a. af Capcom Vs SNK 2 konkurrencen > dRxLs diverse nederlag og den enorme finale mellem Le Roof og 3of19...!!!

The show must go on... >;)

EDIT: Billederne kommer op forhåbentlig tordag/fredag.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 01/04-03 01:34 
Jeg kan slet ikke vente :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 03/04-03 22:10 
Kommer de snart? ;D
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 03/04-03 23:38 
I morgen aften satser jeg på...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 04/04-03 22:40 
De er nu sendt til RJK...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/04-03 23:00 
glæder mig ;D
Sælg mig en Xbox =)
RJKRJKSkrevet 04/04-03 23:36 
De sidste billeder fra StrideR er nu i hans galleri (til sidst).

Gallerier
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/04-03 09:29 
Gengivelsen af CvsS2 konkurrencen er da vist en blanding af fri fantasi og ønsketænkning ;-)

3of19 var aldrig i 2'er opsamlingsrunden.

Jeg lod både Teki og KTC få et par runder i den indledende runde som tak for at de havde giddet stille op i en konkurrence i et spil som ikke var deres personlige styrke. Andet ville i mine øjne have været uhøfligt.

Hvordan det gik for sig i virkeligheden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MadsMadsSkrevet 05/04-03 10:55 
dRxL >
Jeg lod både Teki og KTC få et par runder i den indledende runde som tak for at de havde giddet stille op i en konkurrence i et spil som ikke var deres personlige styrke. Andet ville i mine øjne have været uhøfligt.

:P

Men bare vent. For jeg har bestilt Capcom vs SNK 2 til DC + et af de eftertragtede Ascii fighterpads (SNK version)!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
NaieraNaieraSkrevet 05/04-03 12:31 
Nej du har ej! Det har JEG, du skal bare være glad for at du får lov til at få både et fighter pad, og det du bad mig købe ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MadsMadsSkrevet 05/04-03 12:50 
Ja, jeg er glad for at jeg får lov til rent faktisk at FÅ det, som JEG har betalt for :P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/04-03 18:08 
dRxL >
Gengivelsen af CvsS2 konkurrencen er da vist en blanding af fri fantasi og ønsketænkning ;-)

3of19 var aldrig i 2'er opsamlingsrunden.

Jeg lod både Teki og KTC få et par runder i den indledende runde som tak for at de havde giddet stille op i en konkurrence i et spil som ikke var deres personlige styrke. Andet ville i mine øjne have været uhøfligt.

Ups, afsløret >;) Må indrømme jeg var lidt lost under dækningen, men prøvede at gøre den så dramatisk som muligt... jeg tog jo dramatiske billeder... 3of19 Vs Le Roof billedet var vist autentisk nok.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 05/04-03 19:20 
Det er også fint nok, når jeg genlæser teksten kan jeg godt se at tonen er spekulerende og ikke konstaterende. Tak for de gode billeder (og den lettere aparte idé at bruge én gangs kameraer med rigtig film =)).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/04-03 19:30 
Éngangskameraer giver nemlig en rigtig god stemning på billederne (blitzen rækker kun 1,5 m!). Jeg tror dog ikke, at det bliver Japan Photo til KT#6.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
73 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig