X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan virker Paypal?


Svar
kooikkooikSkrevet 30/10-03 22:04 
Hvordan virker Paypal på ebay? Hvordan betaler man??

Jeg har hørt noget med man skal kontakte ens bank, skal man det?

Under paypal står der visa, betyder det man kan betale med visa kort eller hvordan og hvor ledes??
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 30/10-03 22:06 
Jeg er ret sikker på at man ikke skal kontakte sin bank. Det skal jeg i hvertfald ikke, og jeg har brugt paypal et par gange.
MarcusMarcusSkrevet 30/10-03 22:07, rettet 30/10-03 22:16 
Man behøver ikke kontakte sin bank. Ja man skal bruge Visa eller Mastercard eller lignende.

<EDIT>
Du melder dig bare til inde på siden og indtaster kontonummer, så kan du betale folk, de giver dig en email addresse og så går du ind under send money og skriver beløbet og deres email addresse + diverse andre småting, så bliver pengene overført til dem. Og det koster ikke noget at bruge det, dog koster det 1.95 at oprette en bruger hos dem.
Men dem får du tilbage igen, når du får fat i det specielle 4 cifrede nummer som du får ved at ringe til din bank og give dem 1.95 beløbet og datoen de blev trukket. Så ringer de til PBS som så giver dem koden. Varierer om banker gider skaffe den kode eller ej.

Dog kræves det 3 cifrede nummer ikke altid, jeg havde en limit på omkring 600§ jeg kunne bruge inden jeg skulle bruge det nummer, men en af mine venner kunne ikke sende penge før han fik nummeret.
kooikkooikSkrevet 30/10-03 22:07 
takker for din hjælp. Hvis der ikke skal andet til så vil jeg da straks blive medlem der og købe nogle ting.
MarcusMarcusSkrevet 30/10-03 22:12 
Det var så lidt, har lige uddybet det lidt :)
JmogJmogSkrevet 30/10-03 22:48, rettet 30/10-03 22:48 
Koden er også påkrævet for at få "verified member status". Der er nogle sælgere, der ikke vil sælge til folk der ikke er verified.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig