X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BILLIGE spil


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 30/10-03 17:57 
Jeg ved slet ikke hvordan Super Brugsen kan gøre det, men de havde IGEN et super tilbud på spil.. denne gang ikke til 50 kr/stk men til 20 kr/stk!!

Jeg nåede at skaffe Super Smash Bros: Melee + Luigis Mansion... Det var desværre så også alt der var tilbage, men jeg klager nu ikke!!!
The DaneThe DaneSkrevet 30/10-03 18:06 
Det er pga. det er restlager, som de bare skal af med. Købte selv Metroid Prime PAL til 99,- i en Kvickly Extra.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
MrCaseMrCaseSkrevet 30/10-03 18:07 
you are f*ing sh*ing me!

Det skal da blive løgn!... hold da op. Ja det er da godt nok billy!
Have you considered sucking less?
danniman2002danniman2002Skrevet 30/10-03 18:08 
Svovlmunk >
Jeg ved slet ikke hvordan Super Brugsen kan gøre det, men de havde IGEN et super tilbud på spil.. denne gang ikke til 50 kr/stk men til 20 kr/stk!!

Jeg nåede at skaffe Super Smash Bros: Melee + Luigis Mansion... Det var desværre så også alt der var tilbage, men jeg klager nu ikke!!!

Hvilken superbrugs var det? Er det i kbh?
Xbl-gamertag: "badman DK"
tastasSkrevet 30/10-03 18:09 
Heh i min Kvickly Extra hvor de ellers ikke har haft noget GC i et par måneder har de lige fået 4 spil.
Metroid Prime sælger de til 449 hvor der så står spar 100 kr.
Sjovt nok, siden det mindst er 4 måneder siden de sidst havde netop det spil stående.
Svindel! Humbug!...okay, løb af med mig, men alligevel...
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NaieraNaieraSkrevet 30/10-03 18:10 
Prøv næste gang at bruge tråden "Aktuelle spiltilbud".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The BruceThe BruceSkrevet 30/10-03 18:13, rettet 30/10-03 18:53 
Svovlmunk >
Jeg ved slet ikke hvordan Super Brugsen kan gøre det, men de havde IGEN et super tilbud på spil.. denne gang ikke til 50 kr/stk men til 20 kr/stk!!

Jeg nåede at skaffe Super Smash Bros: Melee + Luigis Mansion... Det var desværre så også alt der var tilbage, men jeg klager nu ikke!!!

Shite you shit-shattin bugger! Luigi's Mansion til en 20-las- det er forhåbentligt en dårlig (men på samme tid- grænseoverskridende) joke! Har der på noget som helst tidspunkt været et lignende tilbud i Aalborg-området?!

Nogen som ved det?
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 30/10-03 18:33 
Naiera >
Prøv næste gang at bruge tråden "Aktuelle spiltilbud".

Det skal jeg huske. Sorry.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig