X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NHL 2K4 på live???


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 30/10-03 00:51 
Heysan!

Jeg har fået fat i den europæiske version af ESPN NHL 2K4 (anmeldereksemplar). Til min store skuffelse lader det til, at live netværket for den Europæiske version ikke er åbnet endnu, eftersom spillet først udkommer sent i November.

Men, er der ikke noget med, at man spiller med folk fra _HELE_ verden? Altså, ikke kun Europa... ?

Jeg har nu logget 3 gange ind på live, og jeg er den _ENESTE_ spiller online - både i optimatch, quickmatch - og jeg er den _ENESTE_ person på ladderen.

Palle alene i verden? :O(
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SideshowSideshowSkrevet 30/10-03 01:34, rettet 30/10-03 08:38 
Det sker også tit, at man kun er den eneste i NHL 2K3. Samme med NBA 2K3.

Og det er ikke hele verden, men kun Europa.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 30/10-03 08:21 
hvorfor kun europa? sådan plejer det da ikke at være!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PoulPoulSkrevet 30/10-03 08:25, rettet 30/10-03 08:27 
I was about to ask the same question. Jeg har da spillet både mod amerikanere og japanere i spil som Moto GP og NBA 2K3. Sidder godt nok med en US Box, men det burde vel ikke have nogen indflydelse på det?
SideshowSideshowSkrevet 30/10-03 08:34 
I MotoGP, Unreal Championship, Capcom vs SNK 2 osv. kan man sagtens spille mod både amerikanere, japanere osv.

Men det kan man altså ikke, når det hedder PAL i Sega Sports spillene. Der er det delt op i Europa kun. Det er en smule irreterende, da det så bliver lidt svært at finde modstandere om natten. Tror I måske at jeg kunne værre blevet nr. 1 i NBA 2K3 forrige månede, hvis der havde været amerikanere med? Nej vel.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 30/10-03 08:41 
Poul >

Det er ret interesant, at du spiller NBA 2K3 på en US Xbox. Vi kan prøve at eksperimentere med det, for at se om du kan spille på de europæiske servere. Nævn et tidspunkt, så laver jeg et spil, navn: Restless Eyes
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PoulPoulSkrevet 30/10-03 09:07 
Det kunne faktisk være interessant at prøve. Måske i aften engang?
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 30/10-03 12:38 
Jeg fik stadig ikke besvaret mit spørgsmål helt... tror jeg.

Men faktum er, at jeg er den første person i DK med et anmelder eksemplar, i følge min redaktør. Så er der vel ikke andet for, end at vente på, at folket får deres kopier ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
3of193of19Skrevet 30/10-03 14:19 
Sideshow >
Poul >

Det er ret interesant, at du spiller NBA 2K3 på en US Xbox. Vi kan prøve at eksperimentere med det, for at se om du kan spille på de europæiske servere. Nævn et tidspunkt, så laver jeg et spil, navn: Restless Eyes

Det er sandsynligvis ligesom PSO. Du kan se personen er online og spiller NBA, men kan ikke joine.
PoulPoulSkrevet 30/10-03 14:24 
Dvs. det er en Sega-ting, det her med opdeling af XBL i regioner? Håber godt nok ikke det bliver sådan med ret mange andre XBL titler.
SideshowSideshowSkrevet 30/10-03 19:56 
3of19 >
Det er sandsynligvis ligesom PSO. Du kan se personen er online og spiller NBA, men kan ikke joine.

Nej, det er det ikke. Man kan kun se europæere.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 30/10-03 19:58 
Poul >
Dvs. det er en Sega-ting, det her med opdeling af XBL i regioner? Håber godt nok ikke det bliver sådan med ret mange andre XBL titler.

Det håber jeg skam heller ikke. Det er pænt irreterende. Eneste plus er måske, at man har en større chance for at begå sig på leaderboardet, nu hvor amerikanerne ikke er med. Men der er for få europæere online til, at det overhovedet betaler sig. Sega har vel tænkt mindre lag, hvis vi opdeler i regioner...?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 12/11-03 22:56 
Jeg ligger rent faktisk nr. 1 på ranglisten i NHL 2K3 nu. Det er vidst bevis nok for, at det kun er Europa.

He he...og vidst ingen tvivl om, at jeg er den bedste dansker til spillet.

Er der måske nogen der tør udfordre, nej vel?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
APHAPHSkrevet 12/11-03 23:13 
Sideshow >
He he...og vidst ingen tvivl om, at jeg er den bedste dansker til spillet.

..og den eneste der spiller det:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-03 08:45, rettet 13/11-03 08:45 
...og det ENESTE spil han spiller :), har ham på friends listen men har vidst aldrig mødt ham!?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 13/11-03 12:19 
He he...

Det er rimelig nemt at blive nr. 1

De andre er mega dårlige og så er der kun omkring 100 spillere. Jeg ligger nr. 1 med 17 sejre og 0 nederlag.

Jeg tjekkede lige det amerikanske scoreboard. Der ligger de i toppen med 120 sejre. Det er jo sindsygt.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-03 13:21 
Det vil sige at du lige har fået spillet siden du kun har spillet 17 kampe, og allerede ligger nr 1!?
Det er jo sindsygt!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 13/11-03 13:41 
Nej, det vil det ikke sige.

På Sega Sports spillene bliver scoren nulstillet hver månede.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig