X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kill Bill


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 27/10-03 12:52 
Hvem har set den og hvad synts i om den?
101 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 27/10-03 12:52 
Hvem har set den og hvad synts i om den?
RitesRitesSkrevet 27/10-03 13:05 
Den er rigtig fed. Der er dog så meget blod, at det næsten bliver for meget.

Ellers er det en rigtig god totalt sort historie. Vilde scener!
» a winner is you «
RalleRalleSkrevet 27/10-03 13:51 
for meget blod?

nej slet ikke det er en vild fed film hvor rigtig mange ting er lavet med manga stilen, og dem er der jo også nogen med blod i.
RitesRitesSkrevet 27/10-03 16:53 
Ja, god morgen, du!
Men han bruger altså også lige tre gange mere blod end der f.eks. er i Akira!
» a winner is you «
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 27/10-03 17:01 
ja, en rigtig fed film
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Homer00Homer00Skrevet 27/10-03 17:28 
Så den Til for premire i Imperial.. Rigtig god film, kan især godt lide det der tegnefilm der er i den.. Lækkert.
Must eat - So cheap...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/10-03 18:08 
Den skal jeg se...

Jeg så en trailer - De kalder den volume 1. Det bliver en serie, eller?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 27/10-03 18:41 
filmen er delt op i 2, da den ellers ville blive for lang.

(og fordi Tarantino ville have 2 * indtægter, for derefter at vente 10 år med at lave film igen)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/10-03 18:44 
Fed film. Handlingen er måske ikke just fantastisk, men den oser simpelthen af stil, så det gør ikke noget
millenniummillenniumSkrevet 27/10-03 19:06 
Kill Bill er guf for B-films nørder. Den rejser rundt i forskellige japanske filmgenrer, tydeligst er inspirationen fra John Woo, anime og alverdens Kung-Fu film. Jeg glæder mig derfor meget til fortsættelsen for at se om den fortsætter sin tour d' filmgenrer.

Volden kam man skrive et helt kapitel om. Jeg tror de har brugt hele Hollywoods årlige budget af teater-blod, så lad hellere kæresten blive hjemme, medmindre hun er ekstrem blod-fetischist.

Kill Bill er alt i alt et glimrende skridt i den progressive retning indenfor filmsproget. Den er fuldstændig splitterravnene sinssyg - men på den fede måde.
The medium is the message.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/10-03 19:23 
Ja, det var en fornøjelse med alle de henvisninger til den klassiske kung fu genre... Shaw Brothers introen... Sonny Chiba... osv osv... Glimrende film :D
RonaldoRonaldoSkrevet 27/10-03 19:31, rettet 27/10-03 19:38 
Jeg synts flere af ikke-action scenerne var lidt for langtrukne, og så manglede der nogle fede lines. Men generelt var det jo lir for drengerøvene, og det er rigtig voldeligt som jeg synts det skal være. Jeg hader det der soft-core James Bond mejer en halv hær ned, og det var lige så elegant som kunstskøjtning. Det er fint nok for normale mennesker, men det er bare den forkerte fortolkning af vold, det gør det ligesom retfærdigtgjort og uden frygt eller følelser. Publikum skal vide kællingen er gået loco, hun er psycho, man kan føle hendes vrede. Starten er ginial, måske en af de voldeligste og følsesmæssige scener nogensinde.

Alt i alt kan den anbefales til fans af rigtige action film, Tarrantino levere virkeligt på action og billede-siden. Jeg glæder mig til Volume Two.
RitesRitesSkrevet 28/10-03 09:45 
Ja, ikke så mange one-liners som i Pulp Fiction.

"Den er fuldstændig splAtterravnene sinssyg"
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/11-03 09:21 
Damn en film!

Jeg giver Rites ret i at dialogen er skruet kraftigt ned i forhold til Pulp Fiction.
Denne gang er det klart det visuelle Tarantino er gået efter - hvilket er fint nok, for han gør det så overdrevet godt.

Jeg sad bagefter og tænkte på hvor meget røvfuld Matrix: Reloaded egentlig får af Kill Bill.
Rimelig nederen for Keanu at Uma bare er så meget bedre end actionhelt end ham.

Jeg har to klager:

1: jeg synes det rå sprog er lidt forceret.
Det lyder ikke som om de søde piger har det helt godt med at sige bitch og motherfucker hele tiden. Mest tydeligt i køkkenscenen.

2: når man ryster sit samuraisværd for at få blodet af, skal ALT blodet ryge af!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 05/11-03 10:35 
Så den igår...

Hvordan kan man få lov til at sidde i et fly med et ninjasværd?

Det er en supercool film, super stilet, og hans musik er som sædvanlig super godt :-) Jeg kan godt li volden i filmen, og det gør ikke noget at det er lidt overdrevet, det kan vi li..

Og nej, jeg er meget stor tarantino fan, men den slår altså langt fra matrix serien.. langt fra

Og der er lige et par problemer med den. Handlingen stinker, filmen virker rimelig ligegyldig. Og så er uma en alt for kedelig og neutral person, man har jo slet ikke den medfølelse for hende som det er meningen at man skal ha. Der er alt for lidt baggrunds historie om hende, too bad. Men ud over det, er det en flot og stilet action film.
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/11-03 10:53 
Om den slår Matrix eller ej kan vi jo diskutere til døde.

Jeg har aldrig været specielt imponeret af Matrix, jeg synes den er god, men synes på ingen måde den har fortjent den respekt den har fået.

Kort sagt synes jeg at Matrix bare gjorde det John Woo og Johnni To m.fl. ville have gjort hvis de havde Hollywoodpenge.
Historien og ideen om selve matrixen var heller ikke ukendt for mig efter at have læst utallige sci-fi bøger.

Men udførelsen og historien var fed.

I Reloaded blev der dog pludselig alt for stort fokus på actiondelen og kung fu kampene.
Og især Kung Fu'en i Reloaded er dårlig. Jeg har set det ufattelig meget bedre MANGE gange.
Og det er sådan det jeg mener: kampscenerne i Kill Bill er bedre end i Reloaded.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 05/11-03 11:04 
SeventhSun >
Og det er sådan det jeg mener: kampscenerne i Kill Bill er bedre end i Reloaded.

Det kan jeg kun give dig ret i :-)ja, kung fu scenerne i matrix filmene virker lidt slatne, det virker ikke som om at de slår særligt hårdt. Men det er nok en anden snak.. Men klart, kamp scenerne i kill bill er uden tvivl bedre.
For The Love Of The Game
MadsMadsSkrevet 07/11-03 01:10, rettet 07/11-03 10:06 
Nu har jeg set den. Helt igennem fantastisk film, der er bare så mange referencer til andre film, og så mange små kælende detaljer.

Samtidig er den ufatteligt sjov, rendyrket voldsorgie - af de fremragende af slagsen ;)

Jeg vidste den ikke ville skuffe. Rigtig godt klippet sammen, fyldt med gode kameravinkler, ja, det er et visuelt masterpiece. Tilsat de overskruede lydeffekter giver det et perfekt og Tarantinoesque mix!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
AmbyAmbySkrevet 07/11-03 10:35 
Darknon >
Så den igår...

Hvordan kan man få lov til at sidde i et fly med et ninjasværd?

Prøv og se den igen. Alle passager sidder med sværd. Der er endda specielle holdere til sværdene i flyet.
Tarantino har selv svaret på dette spørgsmål, og det er fordi i filmens univers er det ok at man går rundt med et sværd. Altså skal man ikke sidestille virkelighedens univers med filmens. Man skal bare accepterer at sådan er det.
Jeg synes så tilgengæld at det er Uma's glanrolle. Alene starten af filmen overraskede mig total, hvis man tænker tilbage på hvad hun ellers har lavet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KalicolaKalicolaSkrevet 07/11-03 10:50 
dark light: du har ret. Jeg bemærkede godt at alle passagerene havde sværd med, tja.. Det er tarantino, hvad kan jeg sige..
For The Love Of The Game
MadsMadsSkrevet 13/11-03 14:59 
***SPOILERS INCLUDED***


Jeg kunne godt tænke mig at diskutere de små Pulp Fiction relationer lidt nærmere.

Det er klart for alle at The Deadly Viper Assassination ligger meget op ad Mias forklaring om Fox Force Five, så grunden til at man ikke må høre hendes navn tror man måske er fordi at hun hedder Raven McCoy, men egentlig kan det jo ligeså godt være hendes navn er Mia.
Hun fortæller altså hendes historie som værende en pilot-episode, og da det alligevel er en pilot-episode som aldrig klarede det, så kan hun vel bilde enhver det ind..?

Efter hun har slået hele slænget ihjel flytter hun til L.A. for at slappe af og møder Marsellus der (måske allerede i KB 2?). På en eller anden måde ender hendes samuraisværd i den lille bix, hvor Butch senere bruger det til at slå indehaveren ihjel.

Da hun vågner op fra hendes koma i Kill Bill, vågner hun også på samme måde som i Pulp Fiction fra hendes OD.


***SPOILING DONE***
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RitesRitesSkrevet 13/11-03 15:17 
Jeg tror at du er far off på det meste af, men nu må vi se.

En af medlemmerne i DVAS er en mand btw. Explain that.
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 13/11-03 15:23, rettet 13/11-03 15:24 
-- Spoiling beyond this line --


Q: So, does anyone actually know what her real name is?

A: Yes, Vivica A. Fox (who plays Copperhead/Vernita Green) let slip that The Bride's real first name is actually Beatrix

!---!

Q: Wait a minute.. *counts fingers* .. Didn't they model the DiVAS on Fox Force Five; ya know, that group Uma Thurman mentions in Pulp Fiction?

A: According to a recent interview, yes, the Deadly Viper Assassination Squad (DiVAS) are supposed to be based upon the Fox Force Five announced in Pulp Fiction. The only difference is that instead of 5 women, there are 4 women and 1 man.


Derudover kan jeg sige at efter have læst alle de artikler jeg har kunne få fat i, svare Tarantino faktisk selv på dette.
Noget i retning af at der ingen sammenhæng er mellem dem. Faktisk er de modsætninger. Hvor Fox Force Five var gode, er DiVas det modsatte. Derudover mener jeg at de film foregår i 2 forskellige universer. Noget med hans movie-in-movie teori. Folk fra Pulp Fiction ville kunne se Kill Bill i biografen. Det er en film-film.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MadsMadsSkrevet 13/11-03 15:25 
Ja, den er ikke helt perfekt, men det lød da meget godt ;) Og desuden har Tarantino det med at blande en masse historier ind i hinanden, The Vega Brothers osv..
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
AmbyAmbySkrevet 13/11-03 15:30, rettet 13/11-03 15:34 
Fandt det fra mesterens mund :

TM: I'm wondering why you changed the name of the girl force from Fox Force Five, in Pulp Fiction, to DiVAS in Kill Bill?

QT: Well, the thing is, as similar as they are to each other, they are different. Fox Force Five were crime fighters. They were secret agents. The Deadly Vipers are NOT secret agents! They are killers! But the idea is very, very similar. It's like the flipside.

Hvis nogen har interesse kan I læse hele det _meget_ lærerige interview i linket. Han kommer ind på en masse referencer.

Vega Bros er død. Han har udtalt de er blevet for gamle. Seneste bud er flystyrt.
Nedenstående er snippet fra filmz.dk :

Quintin Tarantino planlægger angiveligt at samle stjernerne fra "Pulp Fiction", "Jackie Brown" og "Reservoir Dogs" til en ny fly-katastrofefilm.

Tarantino indrømmer at ideen pt. er en joke mellem ham og Samuel L. Jackson, men den er dog alligevel ved at tage form.

Han siger: "John Travolta kunne jo være piloten, Pam Grier en stewardesse, Robert Forster, Michael Madsen, Tim Roth, Harvey Keitel og Bridget Fonda som passagerer. Titlen kunne være 'AIRPORT 2005'".


JapAttack!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MadsMadsSkrevet 13/11-03 15:44 
Vega Bros - ønskefilmen! - Well, sålænge han samler skuespillerne i endnu en film, så er det fint med mig.

Der er godt nok utrolig mange referencer til Pulp Fiction, tak for linket, tror jeg vil printe det ud og læse det.

Uma Thurman er i sandhed en fantastisk skuespiller, og så kommer man vist ikke på et mere legendarisk cover som hun på Pulp Fiction.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MadsMadsSkrevet 13/11-03 15:55 
En helt anden ting.

Er det bare mig, eller gør det egentlig ikke så meget at der ikke er specielt meget af hans berygtede dialog i Kill Bill? - Selvfølgelig ville det have været fedt hvis det havde været der, men jeg synes han gør med billeder hvad dialogen ville have gjort. Hvis man kan sige det på den måde, altså den er stadig virkelig sjov.

Jeg har været inde og se den for anden gang, og jeg kan bare ikke komme over hvor fantastisk den er :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Star SoldierStar SoldierSkrevet 22/04-04 16:47 
Der er et par ting jeg gerne vil vide ang. DVD releasen/biffen (uden jeg selv skal bruge tid på det ;)

Da den gik herhjemme, var kampscenen i the House of Blue Leaves også i S/H?.

Der er 2 min. forskel imellem jpn/us DVD udgivelsen, hvad er cuttet? (eller added), 2 min. lyder ikke af meget, men der kan skæres mange lemmer af på 2 min :)

---
Taget fra CD Japan:
uncensored. The Japanese edition is longer and in full colour!

While US and most European versions include action scenes shown only in black and white (to tone down bloody violence and to avoid the NC-17 rating), the Japanese editon is in full color!

Japanese Runtime 113min.
US Runtime 111min.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RitesRitesSkrevet 22/04-04 16:51 
Der var masser af blod og splat i fuld farve, da jeg så den i biografen.
» a winner is you «
KakarotKakarotSkrevet 22/04-04 17:26 
Rigtig fed film, ser og frem til 2´eren.. Sundtracket er også total coolt. :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
CoreCoreSkrevet 22/04-04 17:39 
millennium>
tydeligst er inspirationen fra John Woo

Hvor er det lige at du ser denne her tydelige inspiration fra Woo ? Desuden er hverken John Woo eller størstedelen af "alverdens kung-fu-film" japanske... :-D

Kill Bill er en fantastisk film, det samme er de tre andre han har lavet jo også, Tarantino er jo gud. Ifølge ham selv skulle Vol. 2 indeholde alt den fede dialog vi alle sammen efterlyser i Vol. 1.

Igen ifølge ham selv så var hans intention at lave en film, der ikke skulle efterlade nogen som helst tvivl om at det bare er en film, og derfor ikke relaterer til virkeligheden på nogen måde. Det forklarer jo det overdrevne blodbad, tegnefilm- og sort/hvid-sekvenserne og mange af de andre "langt ude"-ting som f.eks. sværdene i flyet.

Kill Bill styrer og det kommer vol. 2 også til at gøre, og han skal efter sigende også dukke op igen snart som executive director på Robert Rodriguez's filmatisering af Frank Millers "Sin City".
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AmbyAmbySkrevet 22/04-04 21:33 
Ja, versioner i de danske biografer var den s/h udgave.

I den uncuttede udgave er anime delen længere, samt scenen med de 80.

Billeder fra uncut.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Star SoldierStar SoldierSkrevet 22/04-04 22:11, rettet 22/04-04 22:12 
Aha, så det var censur jeg så, ikke som mange siger; WHOOO det tiltag med S/H delen var genialt, det er typisk Tarantino, det er jo simpelthen brilliant fundet på, LOOOOOL..., det de faktisk blev var butt fucked...
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
CoreCoreSkrevet 22/04-04 22:14 
Nej, det var med vilje, grunden til at farverne blev bevaret i Østen er at de er noget mere snævertsynet og kulturelt indsnævret når det kommer til andre end deres egne produktioner, så det var faktisk for ikke at miste publikum derovre at man valgte at bevare farverne.
Desuden har jeg hørt at Reg. 3 (eller var det reg. 1...eller begge)-DVD releaset skulle give mulighed for at få farverne med...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
MarcusMarcusSkrevet 22/04-04 22:25 
millennium>
Kill Bill er guf for B-films nørder.

Hvad gør filmen til en B film?

(Jeg har ikke set den)
CoreCoreSkrevet 22/04-04 22:30 
Det er den heller ikke, jeg er ret sikker på at han hentyder til de mange inspirationer fra andre B-film...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 22/04-04 22:38, rettet 22/04-04 22:46 
Core>
Nej, det var med vilje, grunden til at farverne blev bevaret i Østen er at de er noget mere snævertsynet og kulturelt indsnævret når det kommer til andre end deres egne produktioner

lyder som nonsens for mig, lyder mere fornuftigt at den er lavet om til S/H for at få en lavere rating og personligt syntes jeg S/H suckede i lige den scene, det virkede alt for blurred (uskarpt).

at de har cuttet i den kunne også tyde på at de VILLE have den godkendt til en lavere rating (Ninja Gaiden tråden anyone?), altså husk det nu, i kan ikke tåle at se et hoved hugget af....

Desuden har jeg hørt at Reg. 3 (eller var det reg. 1...eller begge)-DVD releaset skulle give mulighed for at få farverne med...

Reg. 1 som jeg så var i S/H, Reg. 3 er alle de små pyt øer i Østen (du ved, der ovre i østen hvor de har valgt at beholde farverne fordi de er så kulturelt indsvævret).

Kill Bill Uncut. IMDB board. så kan i gøre jeres egne tanker ;)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
jaesjaesSkrevet 23/04-04 01:44, rettet 23/04-04 19:42 
Har set reg. 2-versionen i dag (i går bliver det vel), og kan bekræftige at der er en S/H-sekvens på et par minutter, i den omtalte scene.
CoreCoreSkrevet 23/04-04 05:51 
Star Soldier>
lyder som nonsens for mig, lyder mere fornuftigt at den er lavet om til S/H for at få en lavere

Det kommer fra et interview med Tarantino selv, så kan man så spekulere i oprigtigheden af det, eller om det bare er en dårlig undskyldning. Censuren i østen er altså ikke så anderledes end alle andre steder...

Star Soldier>
at de har cuttet i den kunne også tyde på at de VILLE have den godkendt til en lavere rating

Det er jo så i animé-delen at den er blevet cuttet, og lige der tror jeg ikke at det ville have gjort den store forskel på ratingen...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AmbyAmbySkrevet 24/04-04 10:46 
Efter at have set Reg 3 vil jeg sige at censuren i østen er lidt anderledes.
Her er ingen kære mor hvad angår blodige sekevenser og afhuggede hoveder.

Derimod er der *bip* lyde når der bandes på japansk. Hvad er det nu for noget? :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/04-04 12:42 
Jeg har lige hentet DVDen i Fona...

Seriøst... Var hamrende træt, og havde forventet lousy Fona service, men...

Mig: Hey har i Kill Bill på DVD?

Fonamand: Ja...

(Stilhed... Fonamanden står stille uden at gøre noget)

Mig: Øhh... Kan jeg købe den?

Fonamand: Ja...

(Mere stilhed.. han gør ikke noget..)

(lidt efter går han hen og finder den frem, under disken)

Mig - ligger 200 dask på bordet!

Men her kommer pointen - Til min overraskelse, gav han mig en lille pose hvor der stod kill bill, på!

Da jeg lige er kommet hjem og har åbnet posen fandt jeg ud af at der var to lykkekager af en art indeni.... FØj hvor smagte de godt... For lyst til at købe DVDen igen:P

-Val
Well crucify the insincere tonight...
Per SPer SSkrevet 24/04-04 14:22 
Hvordan har du det så med at den japanske udgave er federe?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 24/04-04 14:35 
Core>
Censuren i østen er altså ikke så anderledes end alle andre steder...

Der er stor forskel på censur fra land til land. Især USA, England og Tyskland er ofte "mærkelige" omkring sex/vold. Herhjemme er censuren ikke så vild, men ofte får vi jo de samme udgaver som de nævnte lande.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 24/04-04 14:49 
Jeps, et godt eksempel på det med de små mærkelige ting er, at de i England er helt hysteriske, hvad angår skaller. Eksempelvis er den skalle, som Jango giver Obi, klippet ud af den engelske bio-version af Attack of the Clones, fordi filmen ville stige en hel alderskategori, hvis man ikke fjernede den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 24/04-04 17:21 
De går ikke ind for at bruge hovedet derovre.

Ang. den japanske version værende federe... Det er så bare mærkeligt at vi får en skod version.
» a winner is you «
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/04-04 18:44, rettet 24/04-04 18:45 
Den sort/hvide del starter på det tidspunkt, hvor en af the Crazies får rykket øjet ud. Lige som han står og skriger og tager sig til sin tomme øjenhule skifter billedet til s/h. Ganske udmærket "censur", som får det til at ligne "art-house" i stedet for.

s/h-->farve-klippet er så vidt jeg husker mindre elegant. Plup, så er vi tilbage i farve.

Censur-mæssigt har der også været nunchakus på nono-listen.
OkottaOkottaSkrevet 24/04-04 18:59, rettet 24/04-04 19:10 
Hmm - det må være den her udgave man bør købe så?

EDIT: Hvordan er lyd og billede på denne udgave? Er der engelske undertekster på hele filmen?

Kill Bill DVD
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 24/04-04 19:20 
Det er sgu meget cool det er s/h. Det er mere poetisk end splat.

Men det kommer vel an på om man ser Kill Bill for at se splat, selvfølgelig.
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 24/04-04 19:41 
Jeg vil foretrække at se den version som Tarantino har lavet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 24/04-04 20:35 
Han har faktisk lavet allesammen, medmindre du mener hans uredigere, uklippede reels?
» a winner is you «
101 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig