X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Warp Pipe: spil online


Svar
dpldplSkrevet 26/10-03 12:16 
Så nu bliver det muligt at spille online....

Sååå vis der er nogen der sidder med kirby air ride. Men det kræver en god forbindelse. Plus programmet kun er en alpha version.

Warp Pipe
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ChronoChronoSkrevet 26/10-03 12:31 
Så skal de bare lige have det optimeret inden Mario Kart udkommer så det kan spilles i fuld hastighed over en "almindelig" forbindelse.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
majjohamajjohaSkrevet 26/10-03 12:35 
Endelig har jeg en grund til at købe Mario Kart: Double Dash!! Nu er problemet bare at jeg vidst ikke har en router.. :(
RaGeRaGeSkrevet 26/10-03 15:26, rettet 26/10-03 15:36 
Fedt!!! Troede ellers, at det var gamespy der skulle levere tunnel softwaren.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RebelheartRebelheartSkrevet 26/10-03 16:02 
En online mulighed kunne måske få mig til at investere i Mario Kart. Det er vist meget godt, at jeg endnu ikke har fået pakket min GameCube væk. ;-)
AsseAsseSkrevet 26/10-03 16:29 
Er der ikke nogen der gider forklare hvad det går ud på? Ka sq ikke finde rundt på den side;)
FanboyFanboySkrevet 27/10-03 19:54 
Det lyder spændende.. Kunne godt få mig til at købe Double Dash alene af den grund.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 27/10-03 20:15 
Er der egentlig en risiko for at ens Gamecube kan få virus ved at spille online med den?
kooikkooikSkrevet 27/10-03 20:22 
Øhh er jeg helt galt på den eller kommer Mario Kart så man kan spille det online eller hvad???

Hvad koster en Bredbånds-adapter til Gamecube?

Kan fifa 2004 til Gamecube spilles online???
APHAPHSkrevet 27/10-03 20:28 
Mario Kart kommer heller ikke til at blive en online titel(big chok), men dette tunnel program "snyder" konsolen til at tro, at den er forbundet til et LAN, og så spiller man online via link funktionen. Dette er selvfølgelig ikke optimalt, men når nintendo ikke kan tage sig sammen, til at lave en ordenlig online service, så må man vel nøjes med dette...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
GatmanGatmanSkrevet 27/10-03 20:31 
Svovlmunk >
Er der egentlig en risiko for at ens Gamecube kan få virus ved at spille online med den?

Hvad havde du tænkt dig, at denne virus (hvis nogen da overhovedet skulle have så lidt substans i deres liv, at de gad kode skidtet) skulle gøre? Ødelægge filerne på memory card'et? :P
PlaykidPlaykidSkrevet 27/10-03 20:35 
Paasch >
Mario Kart kommer heller ikke til at blive en online titel(big chok), men dette tunnel program "snyder" konsolen til at tro, at den er forbundet til et LAN, og så spiller man online via link funktionen. Dette er selvfølgelig ikke optimalt, men når nintendo ikke kan tage sig sammen, til at lave en ordenlig online service, så må man vel nøjes med dette...

Faktisk samme princip som Xbox'en og XBC.
Spiller nu: Halo 3
juventus champjuventus champSkrevet 28/10-03 05:38 
Hvordan connect man på warp?Der står noget om ip adresse?
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
The BruceThe BruceSkrevet 28/10-03 12:41 
kooik >

Hvad koster en Bredbånds-adapter til Gamecube?



Er der nogen, der kan svare på dette spørgsmål?!
Jeg har pt. 2 Gamecubes, så en omgang "Mario Kart Lan-spas" ville ikke være af vejen!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
APHAPHSkrevet 28/10-03 12:51, rettet 28/10-03 12:52 
Man kan ihvertfald købe en BBA hos Boomtown for 379kr, men det kan sikkert gøres billiger ved import

BT
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 28/10-03 13:08 
Paasch >
Dette er selvfølgelig ikke optimalt, men når nintendo ikke kan tage sig sammen, til at lave en ordenlig online service, så må man vel nøjes med dette...

Det er sjovt det du siger der, for det er det samme jeg vil sige om XB Connect til PC og Xbox - det er tilgengæld sjovere end Xbox Live, som man desværre må nøjes med, når man kun kan spille Halo online, med XB Connect.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
quadquadSkrevet 28/10-03 13:31, rettet 28/10-03 14:44 
Man kan jo egentlig ikke spille Halo online, så hvad er der at undre sig over? Du spiller det over internettet, mens din xbox tror den er på et LAN som vha. XBconnect formidler forbindelsen videre til en anden Xbox som tror den er på LAN.
Dette kan da ikke gøre Xboxlive til en ringere service?!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 28/10-03 13:39, rettet 28/10-03 13:39 
Gatman >
Hvad havde du tænkt dig, at denne virus (hvis nogen da overhovedet skulle have så lidt substans i deres liv, at de gad kode skidtet) skulle gøre? Ødelægge filerne på memory card'et? :P


Vi ved jo alle sammen er der ER folk som har så lidt substans i deres liv, og man hører tit om virus der kan lave hardware skade. Og jeg mener ikke du besvarede mit spørgsmål =)
RonaldoRonaldoSkrevet 28/10-03 14:27 
Wagner >
Man kan jo egentlig ikke spille Halo online, så hvad er der at undre sig over? Du spiller det over LAN som vha. XBconnect formidler forbindelsen videre til en anden Xbox som tror den er på LAN.
Dette kan da ikke gøre Xboxlive til en ringere service?!

Det er jo sludder, LAN står for "Local Area Network", hvilket du nok også ved, men hvad Halo tror eller tænker er totalt ligegyldigt. Og hvis man måler servicen på udbuddet af spil (kvantitet eller kvalitet), så kan man da sagtens kalde det for en ringere service.
quadquadSkrevet 28/10-03 14:43, rettet 28/10-03 14:43 
Vil du kalde Xboxlive for en ringere service fordi det ikke tillader dig at spille Halo online, som et tunnelprogram der fusker din Xbox til at tro den er i Netværk kan?

Edit: Ahhhh kan se hvad du mener, jeg mangler lige et ord i mit første indlæg, retter lige :)
RonaldoRonaldoSkrevet 28/10-03 14:47 
æhh.. jeg troede du havde misforståede det helt. glem det bare ;)
quadquadSkrevet 28/10-03 14:50 
And so i will :P
RebelheartRebelheartSkrevet 28/10-03 16:19 
Rebelheart >
En online mulighed kunne måske få mig til at investere i Mario Kart. Det er vist meget godt, at jeg endnu ikke har fået pakket min GameCube væk. ;-)

Jeg har nu bestemt mig for *ikke* at investere i Mario Kart, eller i nogen som helst andre GameCube spil. Der kommer jo egentligt heller ikke specielt mange interessante titler alligevel IMO, så det bliver ikke det store savn.
Min GameCube bliver nu pakket væk og er i mine øjne nu kun historie.
May the GameCube rest in peace!
quadquadSkrevet 28/10-03 16:36 
*Gaaaaah*
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 28/10-03 16:53 
Wagner: Jeg elsker din Taglinie... :P
Sælg mig en Xbox =)
PlaykidPlaykidSkrevet 28/10-03 17:33 
Paasch >
Man kan ihvertfald købe en BBA hos Boomtown for 379kr, men det kan sikkert gøres billiger ved import

Garanteret. Jeg måtte slippe ca. 296 kr. for en i Italien.
Spiller nu: Halo 3
dpldplSkrevet 28/10-03 17:35, rettet 28/10-03 17:39 
der er vel ingen grund til et nyt topic. Men der er et mere program på vej til GC.

Men jeg er ikke medlem på deres forum. Så jeg kan ikke tjekke om det passer.....

link (i skal være medlem af forummet for at se det)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PlaykidPlaykidSkrevet 28/10-03 18:05 
Det ser ud til at være rigtigt, men jeg kan ikke selv få programmet til at virker, og har heller ikke tid til det lige nu:)

Det kan downloades her: http://www.xboxlink.co.uk/xlink224final.zip
Spiller nu: Halo 3
RebelheartRebelheartSkrevet 28/10-03 22:43, rettet 28/10-03 22:44 
Wagner >
*Gaaaaah*

Har du et problem med det, jeg skriver?
Bad luck, du må bare håbe på, at det killfilter som du før har efterlyst i et af dine svar, som godt nok blev slettet (jeg nåede at læse det og jeg holder også meget af dig!) på et tidspunkt bliver en realitet, så du kan slippe for at læse mine svar!
quadquadSkrevet 28/10-03 22:46, rettet 28/10-03 22:49 
Er til tider bare i forvejen i yderst dårligt humør lige når jeg rammer dine indlæg der hyper Xbox op og og andre ned. Både GC og PS2 har fået deres ture, det er fint nok du elsker din Xbox mest, gør jeg også, men kan du ik' bare skrive det i din profil og lade være med at komme med hentydninger til det hvergang du har chancen?
Edit: Det var mig selv der slettede det gamle indlæg, fik ondt af dig.
RebelheartRebelheartSkrevet 28/10-03 22:51 
Ok, godt ord igen. ;-)
Jeg vil prøve, at holde igen med de nævnte hentydninger, dog mener jeg ikke selv, at jeg er så slem.
quadquadSkrevet 28/10-03 22:56 
Nok fordi du ikke tænker over det, da du har den tydelige hang til Xboxen, måske er det en del af din natur at skulle køre hårdt ned på alt andet ;)
SideshowSideshowSkrevet 07/11-03 10:19 
Wagner >
And so i will :P

...and so he did.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig