X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad nyt på Xbox?


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/10-03 07:19 
Hvis nogen skulle undre sig, saa skyldes mit fravaer fra PR, at jeg opholder mig i Australien, hvor det ikke altid er lige nemt at komme paa nettet - og da slet ikke at holde sig opdateret med spilnyheder.

Derfor haabede jeg, at en venlig sjael ville fortaelle lidt om, hvad der roerer sig paa Xbox fronten, saa jeg ved, hvad jeg skal skynde mig ud og koebe, naar jeg kommer hjem. Evt. om der er nogle nye, spaendende titler paa vej...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 26/10-03 10:23, rettet 26/10-03 21:01 
De seneste par måneder, har efter min mening været noget sølle, hvad intressante udgivelser angår. Det skyldes formenligt at MS, og de andre konsol producenter for den sags skyld, satser stort på julehandlen. Men de mest nævneværdige titler, der er udgivet til xbox, de seneste par måneder, må nok være følgende:

Starwars: Knights of the Old Republic
Soul Calibur II
Ghost Recon: Island Thunder
Otogi: Myth of Demons
Voodoo Vince

Men fra på fredag går det løs med udgivelserne af de helt store xb titler.

Crimson skies: High Road to Revenge (31/10) (90,1% på GR)
Top Spin (7/11) (90% på GR)
TOCA: Live (7/11)
Sega GT online (7/10)
Amped 2 (14/11)
Rainbow Six: 3 (14/11)
Project Gotham Racing II (28/11)
Links 2004 (12/12)
Unreal II (12/12)
CSX (12/12)

+ nogle multiplatform titler:

SSX3
Worms 3D
ESPN NBA
osv..

Har jeg glemt noget?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/10-03 12:39 
Jeg kan ikke engang lide Tennis, men top spin ser altså sjovt ud! Ligesom Virtua Tennis.... Du kan bare samle det op og pick'n play!

Rainbow six 3 tror jeg også bliver godt!


Også må vi se hvordan Return of the king bliver(5 Nov)!

Det er bare surt at Ninja Gaiden, Deus Ex 2 og GTA DP ikke kommer i europa i år:(
Well crucify the insincere tonight...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/10-03 21:18 
eller hvem sagde halo 2?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PlaykidPlaykidSkrevet 26/10-03 21:26 
Desværre ingen:( en title man ikke må glemme!

Men ellers synes jeg da Pasch fik nævt mange af de godt titler...
Spiller nu: Halo 3
APHAPHSkrevet 26/10-03 21:31 
Halo 2 skal nok blive en rimlig spil udgivelse, men jeg nævnte ikke spillet fordi releasen ligger så langt ud i fremtiden...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 26/10-03 21:56 
Paasch >
Halo 2 skal nok blive en rimlig spil udgivelse

Halo2 bliver da sikkert en bragende succes, uanset om spilet scorer et gennemsnit på 3.0 ud af 1.0, det spil er jo over mega hyped! Og "saføli" bliver det det ypperste!
soon the world will be one big computer
jaesjaesSkrevet 27/10-03 00:38, rettet 27/10-03 00:39 
Udover de nævnte er Pirates of the Caribbean og Colin McRae Rally 04 udkommet...

Kommende gode/sandsynligvis gode spil (okt./nov.):
Dead or Alive Online
Broken Sword: The Sleeping Dragon
XIII
Need for Speed: Underground
PoulPoulSkrevet 27/10-03 13:36, rettet 27/10-03 13:50 
DAMN....har lige læst nogle reviews af Top Spin og det lyder MEGET lovende. Jeg preordrede spillet hos Therage i sidste uge, med den hurtigste form for forsendelse, så hvis spilguderne tilsmiler mig, kan jeg med lidt held allerede game spillet i den kommende weekend.
APHAPHSkrevet 27/10-03 13:43 
Ja hvem der bare havde en us box:/. Top Spin og Rainbow Six 3 udkommer allerede imorgen i us
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 27/10-03 13:49 
I know....udover Top Spin tog jeg også lige ESPN NBA Basketball med i købet. Desværre synes jeg ikke altid at TheRage har været så hurtige til at håndtere preorders, så chancerne for at jeg får spillene til weekenden er nok ikke så store, men jeg håber da....
NaieraNaieraSkrevet 27/10-03 14:03 
"Lige"? :p Ja, vi er jo nogen der må vente på PAL udgaven... *snøft* ;)

Meen, så er der jo nogen der har spillet NBA Live 2004 i snart en måned :D
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PoulPoulSkrevet 27/10-03 14:11 
Skal "i" vente lang tid på PAL-udgaven i år?
APHAPHSkrevet 27/10-03 14:13 
"kun" til slutningen af november
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/10-03 14:13 
Hvis Top Spin bliver ligesom Virtua Tennis, overvejer jeg seriøst at få mig en Xbox. Og så online oveni - *mums*!
Så kan jeg jo også få andre fede spil, der kommer fremover...
APHAPHSkrevet 27/10-03 14:22 
Naiera >
Meen, så er der jo nogen der har spillet NBA Live 2004 i snart en måned :D

Er det noget af prale af? :P
Personligt har jeg endnu kun prøvet ét godt BB spil fra EA. Nemlig Live 98. Men jeg har hørt rimeligt godt om 2004 versionen, dog har jeg desværre ikke haft mulighed for at prøve det, men hvordan er det samlignet med 2k3 (rent gameplay mæssigt)?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 27/10-03 14:56 
Få fat i det nye G2G :) Anmeldelsen fokuserer på det der gør spillet værd at spille, nemlig adskillelsen af skud og layup/dunk og et par andre detajler. Ja, det ér noget at prale af :) Live 2004 er et rigtig godt basketballspil, og fortjener sit 10-tal.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 27/10-03 15:22 
Starfish >
Halo2 bliver da sikkert en bragende succes, uanset om spilet scorer et gennemsnit på 3.0 ud af 1.0, det spil er jo over mega hyped! Og "saføli" bliver det det ypperste!

Ville da være ret fedt fedt at få 3.0 ud af 1.0? :P
KeenKeenSkrevet 27/10-03 21:00, rettet 27/10-03 21:05 
Activision (True Crime: Streets of LA.) bliver jo sagsøgt men man har vel lov at håbe...
PoulPoulSkrevet 28/10-03 15:07 
Pieyanthikos >
Hvis Top Spin bliver ligesom Virtua Tennis, overvejer jeg seriøst at få mig en Xbox. Og så online oveni - *mums*!
Så kan jeg jo også få andre fede spil, der kommer fremover...

Nu har jeg læst en 3-4 anmeldelser og generelt er holdningen at spillet er lige så godt som Virtua Tennis, hvis ikke bedre, så der er helt sikkert noget at se frem til.

Jeg har også på fornemmeren at dette spil kan bliver det helt store "gennembrud" for XBL hos mig personligt.
APHAPHSkrevet 28/10-03 17:16 
Så fik topspin lige en score på 9,3 på ign. Dog er selve anmeldelsen endnu ikke lagt ud på siden, kun karakteren.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 28/10-03 18:11 
Nice...nu venter jeg bare på en "Your order has been sent" mail fra TheRage.com. Kan simpelthen ikke vente på at fingrene i dette spil.
nullernullerSkrevet 28/10-03 19:04 
Hejsa gider du at skrive en lille note om spillet,i denne tråd når du har fået det, og set om det er så kanon som vi alle håber. Det kunne være rart.
MVH nuller2001
Nu med Xbox 360
PoulPoulSkrevet 28/10-03 19:41 
Det vil jeg da naturligvis.
APHAPHSkrevet 28/10-03 20:06 
Poul du skal ikke, blive alt for overræsket, over hvis du får indbrud, en af de næste par dage, og din xbox med top spin mangler:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 28/10-03 21:26 
Paasch >
Poul du skal ikke, blive alt for overræsket, over hvis du får indbrud, en af de næste par dage, og din xbox med top spin mangler:)

Hehe....skal jeg lige give besked i denne tråd når det er kommet ind ad døren, så du ikke går forgæves??
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/10-03 21:36 
Tror i også, at Amped 2 bliver godt? Og hvordan kan det være, at coveret til det og Top Spin er så ens? En serie eller hva'?

Har slet ikke fulgt med i udgivelser til Xbox i lang tid :)
PoulPoulSkrevet 28/10-03 22:11 
De tilhører begge XSN Sports serien.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/10-03 22:17 
Ok, kommer der andre spil i den serie af andet sport..?
APHAPHSkrevet 28/10-03 22:21, rettet 29/10-03 07:48 
Poul >
Hehe....skal jeg lige give besked i denne tråd når det er kommet ind ad døren, så du ikke går forgæves??

Jo tak det vil være rart:)

Pieyanthikos >
Tror i også, at Amped 2 bliver godt?

Amped 2 har fået rimlig god kritik i de forskellige anmeldelser, dog forventer jeg mig personligt ikke det helt store af denne titel, selvom jeg nok med stor sansynlighed køber det til releasen. Sværhedsgraden i spillet skulle efter sigende, have fået et hak op af, selvom det næsten lyder umuligt, hvilket nok kommer til af afskrække mange, og derfor frygter jeg også at dette spil ikke bliver særligt populært online...

Pieyanthikos >
Ok, kommer der andre spil i den serie af andet sport..?

Ja.

NFL Fever
NHL Rivals
RalliSport Challange 2
NBA Insite Drive
Links

EDIT: Nu når vi snakker XSN, er der så nogle der ved hvor store tuneringer, man kan lave i Top Spin via xsnsports.com? Jeg har hørt noget om, at det skulle være muligt, at lave en tunering, med op til 128 deltagere, og det vil da være for stort. Er der nogle der kan bekræfte dette?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 29/10-03 07:47 
Så har IGN anmeldt følgende spil:

Amped 2: (9.0) http://xbox.ign.com/articles/456/456807p1.html

Top Spin: (9.3)http://xbox.ign.com/articles/456/456806p1.html

Rainbow Six: 3 (9.3)
http://xbox.ign.com/articles/457/457000p1.html?fromint
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 29/10-03 10:24, rettet 29/10-03 10:25 
Hvad kan man sige....too many good games...too little time.
APHAPHSkrevet 29/10-03 10:35, rettet 29/10-03 10:36 
Det må man sige. Udgivelserne af de gode spil, kunne godt være delt noget mere jævnt ud over året, istædetfor at næsten alle de gode udgivelser udkommer indenfor 1½ måned.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ChaserChaserSkrevet 29/10-03 11:05 
Pieyanthikos >
Hvis Top Spin bliver ligesom Virtua Tennis, overvejer jeg seriøst at få mig en Xbox. Og så online oveni - *mums*!
Så kan jeg jo også få andre fede spil, der kommer fremover...

Det er det, er ved at lægge allersidste hånd på min anmeldelse til Spilzonen, har spillet det i +24 timer siden lørdag morgen, man bliver fænget helt ufatteligt af det. Nu glæder jeg mig bare til at der kommer folk på Live med spillet så vi kan finde den rigtige, danske tennismester :)
ChaserChaserSkrevet 29/10-03 11:07 
Paasch >
Det må man sige. Udgivelserne af de gode spil, kunne godt være delt noget mere jævnt ud over året, istædetfor at næsten alle de gode udgivelser udkommer indenfor 1½ måned.

Det hedder julesalg :) Der er så mange flere penge i at udgive spil nu, end i juni måned.
APHAPHSkrevet 29/10-03 12:30, rettet 29/10-03 12:31 
...men man kan også overdrive med at smide så mange titler ud på én gang
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Bede-xBede-xSkrevet 29/10-03 14:45 
Paasch >
Så har IGN anmeldt følgende spil:

Lyder til at spillene er faldet ret heldigt ud. Tror at jeg snupper Top Spin og Rainbow Six :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig