X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5: Sådan gik det


Svar
RJKRJKSkrevet 17/03-03 00:33, rettet 17/03-03 00:35 
Et tak til alle deltagere for et godt arrangement.

Som arrangør er man vel ikke ret objektiv, men på trods af alt for mange uheld, som vi ingen skyld havde i, synes jeg det var et meget godt træf. Fantastisk stemning og god variation i gode spil (nej, der blev stort set ikke spillet Halo ;)).

Et personligt højdepunkt var min ekstremt lige kamp med Sumez i Typing Of The D... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
102 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 18/03-03 16:47, rettet 18/03-03 16:47 
Jeg er pylret angående varmen, ingen tvivl om det.
Jeg rystede af kulde op til flere gange, og brændte mine ben ved at side for tæt på gasovnen (Av for S*tan) og så er jeg også blevet lidt forkølet.
Men jeg er også vant til 25 grader hjemme med brændeovn;)

Jeg synes klubhuset var smadder fedt, og det er en rigtig god ide at der ikke er nogen vinduer, det er 20 gange hyggeligere.
Den anden Pizza jeg fik var god, og den første pizza jeg fik glemte jeg at spiste, men åd den lørdag morgen.
Jeg havde/har ikke noget imod spisemåden.

Og så var Sega Soccer Slam alt for sejt!
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 18/03-03 16:51 
Teki >
Eneste minus, som er nævnt, var "madordningen". Der kunne godt have været arrangeret noget fællesspisning ala KT#4 :)

Ja. Jeg har allerede aftalt med dRxL at vi prøver at få noget op at stå til KT6, for det er nu hyggeligt lige at slappe af, sidde sammen og tænke på noget andet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 18/03-03 17:19 
jeg siger heller ikke at det var et dårligt træf men at reglerne nok lige burde fortælles en gang for alle inden at træffet starter.
jeg havde det da sjovt men der manglede nogen flere konkurrencer i spil. jeg tro at næste gang skal hver især køber en præmier til en 20kr og vælger et spil som der skal dystes i vinderen tager det hele.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 18/03-03 18:23 
bubber, det er altså som MIKA-L og RJK siger.
Alle kan ikke medbringe udelukkende deres egne maskiner, spil og fjernsyn og spille på dem. Slet ikke når en stor gruppe af os kommer helt fra Sjælland. Det er ikke et LAN!
Der var konstant flere tv'er, der ikke var i brug, og der var kun ét, min PC Engine kunne køre på. Folk tager fjernsyn med så alle kan bruge dem. Ikke så de selv kan spille deres egne spil på dem.
Hvis du havde taget tid til at kigge på PR før KT5, ville du opdage at der var en stor koordineret hardware oversigt, og StrideR behøvede f.eks. ikke at tage sin SNES med, fordi Naiera havde en med. Så var den SNES til fri afbenyttelse, så snart den var sat op til et ledigt fjernsyn ingen nogensinde bekymrede sig om ophavsmanden til.

Jeg er meget taknemmelig for at i havde et NTSC understøttende fjernsyn med, for ellers havde det aldrig været muligt at få spillet PC Engine, og jeg synes selv det var hyggeligt at møde dig, hvorimod din ven var frustrerende muggen hele tiden.

Grib selv chancen og udnyt muligheden for at spille alle de andres spil og konsoller. Det er det, der er idéen i KT.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/03-03 18:27 
bubber >
plus senere da jeg lige holdt pause i mit castle vania spil til min nintendo 8 bit
og ville spille et andet spil lige for et stund spurgte han om han måtte spille videre eller skifte spil nej.
han overtog mit spil og senere skiftede han spil. jeg mener ikke det kan være rigtigt at man ikke kan have noget i fred
jeg synes der skal strammes op på de regler.

Det er klart at man ikke bare overtager en andens spil, og som du siger, spurgte jeg først. Jeg husker ikke præcis hvordan det foregik, men jeg kunne sgu aldrig drømme om at overtage spillet, hvis du havde givet mig et klart nej.
Ikke desto mindre SAD du jo altså og spillede et ANDET spil på det tidspunkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 18/03-03 20:06 
ja men det ved jeg så hvis jeg skal med en anden gang. jeg skal med bringe intet og bare spille løs på andres konsoler så snart de er væk. det ville jo være den bedste løsning er det sådan det skal være? det håber jeg ikke for så vil der være alt for mange der bliver sure. jeg mener bare spørg først inden man foretager sig noget
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 18/03-03 20:12, rettet 18/03-03 20:13 
Nu er det jo heldigvis sådan, at de deltagere vi generelt har haft til KT-arrangementerne slet ikke tænker på den måde.

De kommer for at have det sjovt og "ofrer" sig gerne for at bidrage til det om det så er i form af at rejse flere hundrede kilometer med kilovis af habengut, forære præmier til konkurrencer eller gladeligt at dele deres sjældne og dyrtindkøbte spil med andre.

Utopia? Nej, sådan har det faktisk været og der er hovedårsagen til, at disse arrangementer er så gode. Det er de gode deltagere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 18/03-03 21:38 
Det var netop den følelse jeg fik af KT5.
Jeg havde ikke de vilde ting med, og at slæbe en konsol med fra fyn var uoverskueligt. Men alle spillede sammen og de gode minder var netop Super Monkey Ball 2, hvor vi spillede 4-player. PES2 hvor vi spillede 6 sammmen, også sjovt :)

Det jeg mindes lidt trist ved er alle dem der sad alene og spillede på deres konsol :( Synd at der blev spillet spil som Mario Sunshine og andre single-player uden publikums-værdi.

Man kunne jo selv arrangere end konkurrence og selv smide en præmie ind, det behøver vel ikke organiseres med præmier?

Og Bubber hvad skulle en som mig så gøre? Jeg havde intet TV og ingen konsoller med, skulle jeg så bare sidde og kigge på andre spille i 3 dage? Man kunne evt. sætte en seddel på sine ting hvor der stod privat, eller spørg før udlån?
AmbyAmbySkrevet 18/03-03 21:51 
Med hensyn til fri afbenyttelse af konsoller osv, så var det netop som jeg havde forestillet mig det ville være, og det synes jeg det er rigtig fedt.
Der kan ellers nem går "emsig" i den og alle begynder at sidde på deres egne konsoller fordi andre ikke må låne dem.

Det kræver self også at andre behandler tingene med en respekt som var det deres egne ting, og det havde jeg da også indtrykket af det blev gjort.

Jeg havde lidt probs med kulden, da jeg havde taget et gammelt retro tæppe med som var ca. 1 meter for kort, hvilket bevirkede frosne tæer når man vågnede.

Men det var ikke noget kaffe ikke kunne hjælpe på.

Mht mad, så var min indtagelse fra fredag ankomst til søndag afgang :
1 liter cola
2 rittersport
1 pizza.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 18/03-03 21:56 
Jeg fik en meget mere detaljeret og sund kost:

3L Shokata.
1 pakke kiks.
1 pizza.
1 pakke spegepølse
½ rugbrød :)
solid snakesolid snakeSkrevet 18/03-03 23:17 
det siger jeg heller ikke men så snart at der var en der sove kunne man jo låne hans tv imens.
så vidt jeg ved stod der 2 tv som ikke blev brugt ret meget af tiden dem kunne du jo have brugt
eller spørger om man skulle spille noget man kun være 2 eller 4 til.

måske er det bare fordi det er første gang at jeg var med til såadan et træf og det gik ikke som jeg havde forventet
men det ved man jo til næste gang
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/03-03 23:29 
Wagner >
Man kunne jo selv arrangere end konkurrence og selv smide en præmie ind, det behøver vel ikke organiseres med præmier?

Enig, præmier bør ikke være et must. Der findes vigtigere ting end materielle goder som gevinst. Til de sidste KTer har enkelte været flinke til at medbringe et par præmier af noget, man alligevel bare har haft liggende som overskud og ikke selv skulle bruge. Jeg bidragede selv med et par stykker til både KT#4 og #5. F.eks. fik dRxL til KT#5 glæde af den ene i... dRxLaX. Man fik derimod af en eller anden grund ikke koordineret en præmie til Capcom Vs SNK 2, men en sådan viste sig heller ikke at være altafgørende. 3of19 og leeroof dystede i finalen og opnåede et klimaks, som var en præmie i sig selv. Begge vil næppe glemme den dyst foreløbig... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 18/03-03 23:40 
Præmier er ikke nødvendige og nogle gange er konkurrencer heller ikke nødvendige.

Fx tror jeg vi fik lige så meget ud af Typing Of The Dead, som vi ville have gjort med en konkurrence.

Det er nemmest lige at vurdere i situationen, når vi ikke er flere, end det kan overskues.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 19/03-03 00:37 
StrideR >
Begge vil næppe glemme den dyst foreløbig... >;)

Nej især ikke fordi vi optog den på en VMU ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 01:04, rettet 19/03-03 01:12 
...et save jeg selv meget gerne vil ha' en kopi af! =)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 19/03-03 01:08 
bubber >
så vidt jeg ved stod der 2 tv som ikke blev brugt ret meget af tiden dem kunne du jo have brugt

Det er lidt trist at spille Dracula X i sort/hvid.
Hvad er din grund til at du ikke kunne bruge dem?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 19/03-03 01:10 
dRxL >
StrideR >
Begge vil næppe glemme den dyst foreløbig... >;)

Nej især ikke fordi vi optog den på en VMU ;-)

Jeg hørte noget om et sindsygt comeback fra 3of19's side? Jeg vil også meget gerne se det save :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 01:17, rettet 19/03-03 02:15 
Hva' ka' jeg sige...jeg panikkede og lod Hauke få frit spil...en fejl man bliver straffet hårdt for mod en ordentlig modstander...jeg havde ham ellers i min hule hånd :(
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dRxLdRxLSkrevet 19/03-03 10:25 
Le Roof >
...et save jeg selv meget gerne vil ha' en kopi af! =)

Så må vi bede til at der ikke er nogen ude i klubben der når at slette filen på klubbens VMU før RJK får den overført til mig. Nej jeg tror sgu jeg sender en tom VMU til en eller anden fra klubben der skal derud snart så vi kan være sikre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 19/03-03 13:08 
Jeg skal derud i morgen, så hvis du skynder dig... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 19/03-03 15:12 
Jeg vil også gerne lige brokke mig lidt over varmen i klubben. Jeg ved ikke om RJK er vandt til det, og der var under 18 grader om natten... Jeg sad også og hostede det halve af lørdagen og søndag. Jeg har ikke været i skole indtil idag, og jeg er meget sjældent syg...

Er det ikke muligt at få vandvarme, eller evt. at tænder for nogle af elradiatorerne?? For én gasovn er ikke nok.

Men nok om det. Det er sikkert også varmere i vejret, til næste træf i jylland (KT7). Det er jo i maj engang...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
quadquadSkrevet 19/03-03 15:15 
Jeg regnede med der ville blive rigtig varmt derinde, så jeg tog self. kun 2 tynde trøjer og en T-shirt med..:)

Eller skulle jeg nok have taget et par store sweatshirts med :D
RJKRJKSkrevet 19/03-03 15:19, rettet 19/03-03 15:20 
Bare vent til sommer, så er der SINDSYGT varmt derude ;p

Vi havde et træf derude forrige sommer, hvor alle døre stod åbne, der var ventilatorer overalt og et aircondition-anlæg der kørte.

Alligevel var der så uudholdeligt varmt indenfor, at jeg var nødt til at opholde mig udenfor 90% af tiden for ikke at besvime af varme...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 19/03-03 15:30 
Ahhh, det lyder mere som noget for mig :)
AmbyAmbySkrevet 19/03-03 16:09 
TL >
Jeg vil også gerne lige brokke mig lidt over varmen i klubben.

Lyder mere som om du brokker dig over kulden :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
solid snakesolid snakeSkrevet 19/03-03 19:28 
sumez sagde Det er lidt trist at spille Dracula X i sort/hvid.
Hvad er din grund til at du ikke kunne bruge dem?

som sagt jeg kendte ikke reglerne da dette var mit første træf derfor brugte jeg kun det der var mit eget.
på nær de gang vi spurgte
om vi lige kunne prøve noget andet.
men næste gang vil jeg have forklaret alle regler før vi begynder at spille så er der ingen undskyldninger.
også skal der spørgers om lov til at låne eller også kan man sætte et klistermærker på hvor der står til udlåning.
så vil det også blive et bedre træf
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 19:41, rettet 19/03-03 20:14 
Hmmm...sjovt nok så er du den eneste som brokker sig, Bruno.
Hvad har du så tænkt dig til næste KT?...sidde at kigge på mens andre spiller deres egne spil på deres eget fjernsyn???
Det skal nok blive hyggeligt *host*.
Tror lige at du skulle ta' at være lidt mere fleksibel...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
MIKA-LMIKA-LSkrevet 19/03-03 20:15 
bubber >
som sagt jeg kendte ikke reglerne da dette var mit første træf derfor brugte jeg kun det der var mit eget.

Jamen hvorfor var det så at du ikke spurgte arrangørerne FØR du drog afsted - når du nu kræver at vi andre spørger dig før vi låner _dit_ udstyr.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SumezSumezSkrevet 19/03-03 21:18 
bubber >
sumez sagde Det er lidt trist at spille Dracula X i sort/hvid.
Hvad er din grund til at du ikke kunne bruge dem?

De understøttede ikke NTSC

bubber >
som sagt jeg kendte ikke reglerne da dette var mit første træf derfor brugte jeg kun det der var mit eget.

Tja. For alle andre er det sådan det er naturligt. Der er ingen, der ser det som "regler". Personligt tog jeg mit udstyr med for at ANDRE kunne prøve det. Hvis jeg selv vil spille Dracula X og Ys 3 hele tiden, kan jeg jo bare spille dem herhjemme.
Anyway, jeg fik indtrykket af dig som en flink og hyggelig gut, og synes det er noget lort at vi skal op og toppes over det her. Det er nok resultatet af at tage med til KT uden at have et indblik i hvad det er for noget...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 19/03-03 21:34 
Doh! Jeg er lige kommet i tanke om at jeg slet ikke fik spillet Soul Calibur til KT5.

Det må simpelthen være en konkurrence til KT6 (evt. 2'eren hvis det er bedre/lige så godt).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 19/03-03 22:15 
Der BLEV ikke spillet SC til KT5 :((

Snart gider I vel heller ikke at spille Sega Soccer Slam, PowerStone 2 og Typing Of The Dead med mig...

Skal jeg til at tabe med vilje for at få lidt morskab?

;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 19/03-03 22:23, rettet 19/03-03 22:26 
Jeg skal da med glæde uddelle klø i Soul Caliur til KT6, hvis du kedder dig så meget...eller ihvertfald gøre et kvalificeret forsøg ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 19/03-03 22:32 
RJK >
Skal jeg til at tabe med vilje for at få lidt morskab?

;p

Ahaha. Ka sagtens tæve dig i Typing! Det var jo første gang for mig ;)
Skal lige træne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SoqratesSoqratesSkrevet 19/03-03 22:38 
Så kommer jeg lige som uvidende outsider og spørger hvad Typing of the dead er ?
RJKRJKSkrevet 19/03-03 22:40 
House Of The Dead 2 med tastatur istedet for lyspistol.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 19/03-03 22:41 
Prøv evt. selv at søge i google før du spørger næste gang...

Her er svaret.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SoqratesSoqratesSkrevet 19/03-03 22:42 
Mange tak, det ser cool nok ud.
solid snakesolid snakeSkrevet 19/03-03 23:11 
Tja. For alle andre er det sådan det er naturligt. Der er ingen, der ser det som "regler". Personligt tog jeg mit udstyr med for at ANDRE kunne prøve det. Hvis jeg selv vil spille Dracula X og Ys 3 hele tiden, kan jeg jo bare spille dem herhjemme.
Anyway, jeg fik indtrykket af dig som en flink og hyggelig gut, og synes det er noget lort at vi skal op og toppes over det her. Det er nok resultatet af at tage med til KT uden at have et indblik i hvad det er for noget...

Det bliver nok bedre næste gang slut på denne debat
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 19/03-03 23:58 
En sidenote. Lad være med at fjerne QUOTE tags'ne, når du citerer. Det er ret forvirrende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 20/03-03 20:13 
Okay men jeg fatter ikke helt systemet så.

Og jeg glemte at sige en til til dig. Du sagde at det var dårligt at min kammerat bare ville sidde og spille for sig selv. Nu glemmer du at han var med til at spille fodbold på n64 og f zero x, doubel dragon 2, life force, mario party 4.
så helt selv var han ikke. Plus der blev sagt at det var for ringe han vil spille mario sunshine fordi det vat en one player game. Hvad fanden er dit castle vania spil så?
Jeg er næsten sikker på at jeg ikke kommer næste gang, hvis de regler ikke bliver skrevet ned før vi begynder.
måske er det fordi vi jyder er anderledes end københavner
eller også er det fordi vi er nye og ikke kender jeres uskrevne regler.
så min bøn er lav nogen regler der dur
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
MIKA-LMIKA-LSkrevet 20/03-03 20:26 
Først vil jeg gerne lige ud af din "vi jyder" snak. Jyder udgør for det meste 50% af træffet, at du så ikke lige er som vi andre, kan vi jo ikke gøre for.

Du kommer ikke næste gang hvis reglerne ikke er skrevet ned?

- nå!

Det har sjovt nok aldrig været nødvendigt, men det er det pludseligt når du skal med. Og du er jo, igen, selv så glad for at spørge om ting, hvorfor gør du ikke bare det? Eller du _har_ måske allerede nedskrevet regler for lån af dit udstyr - eller _er_ det kun træffene, og ikke dig, der kan være noget galt med?

"I nye" kender ikke de uskrevne regler, nej, men så spørg dog - lad være med at blive sur over der ikke er nogen. Og hovedreglen er, som før skrevet, at alt der ligger fremme er til fri afbenyttelse, så længe man passer godt på det. Sådan er VI danskere nemlig, vi tager hensyn og passer godt på andres ting, også selvom det ikke står nogen steder!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
AmbyAmbySkrevet 20/03-03 21:03 
bubber >
Jeg er næsten sikker på at jeg ikke kommer næste gang, hvis de regler ikke bliver skrevet ned før vi begynder.

Personligt har jeg ikke lyst til at se efter i reglerne for at finde ud af om det er stolen til venstre jeg skal sidde på, eller om det er 20.15 eller 20.30 det er min tur til at prøve en konsol.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PlaykidPlaykidSkrevet 20/03-03 21:09 
Næ, og jeg synes da også at folk var flinke nok til at spørge til låns om mine ting.

Ja, der v ar bla. nogen der spurgte mig om lån af Freeloader, self. ville jeg da det, det var så også første gang den blev brugt:)
Nogen der bemærkede at jeg var lidt halvdøv;)
Spiller nu: Halo 3
Le RoofLe RoofSkrevet 20/03-03 21:31, rettet 20/03-03 21:31 
...og tak for lån af den :)
...var lige ved at tro du ignorede mig, indtil jeg fik et lille hint ved siden af...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
PlaykidPlaykidSkrevet 20/03-03 21:37 
Hehe;)

Hvad blev det forresten brugt til?
Spiller nu: Halo 3
Le RoofLe RoofSkrevet 20/03-03 21:51 
US-version af Rouge Leader på en PAL GameCube. Virkede forresten fint :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
solid snakesolid snakeSkrevet 20/03-03 22:00 
Ja jeg kendte ikke reglerne. fordi jeg regnede at de regler som gælder til et alm computer party også gælder til konsol træf men nej jeg tog fejl. Men lad os nu se om det ikke bliver bedre næste gang. Og husk så at lade være med at pille ved bananer når du er fuld det kan gå galt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
MIKA-LMIKA-LSkrevet 21/03-03 00:03 
bubber >
Men lad os nu se om det ikke bliver bedre næste gang.

Du er jo så stadig den eneste der er utilfreds, så det kommer jo an på din sindsstemning og villighed til at indordne dig under de uskrevne regler der nu er (som jeg flere gange har skrevet i denne tråd)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dRxLdRxLSkrevet 21/03-03 01:27 
PS2 playkid >
Nogen der bemærkede at jeg var lidt halvdøv;)

Ja jeg forsøgte at råbe dig op nogle gange, som jeg nu har for vane, og du reagerede ikke før jeg fik folk til at skubbe lidt til dig. Er du virkelig tunghør, eller?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 21/03-03 01:33 
Don't ask!

Haha :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
102 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig