X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5: Sådan gik det


102 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 17/03-03 00:33, rettet 17/03-03 00:35 
Et tak til alle deltagere for et godt arrangement.

Som arrangør er man vel ikke ret objektiv, men på trods af alt for mange uheld, som vi ingen skyld havde i, synes jeg det var et meget godt træf. Fantastisk stemning og god variation i gode spil (nej, der blev stort set ikke spillet Halo ;)).

Et personligt højdepunkt var min ekstremt lige kamp med Sumez i Typing Of The Dead, men fire player GigaWing 2 var også en overraskede god oplevelse. Mars Matrix, Virtua Tennis, PES og PowerStone 2 bliver jeg heller aldrig træt af.

Til næste gang håber jeg at vi kan undgå dumme uheld og gøre lidt mere fælles (og bedre) omkring spisning ala KT4.

Alt i alt tror jeg nu, at vi er ved at skyde os ind på, hvad der gør KT-arrangementerne gode og vil kunne fokusere mere på disse.

Og så vil jeg slutte af med at sige, at det var sejt af københavnerne og fynboen at tage turen. Jeg beklager at vi ikke fik lavet en ordning omkring rejseudligning denne gang (jeg var lidt naiv omkring det punkt), men lover at det kommer på plads til næste gang.

Forvent billeder inden for nærmeste fremtid.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/03-03 01:11 
Ja, tak for sidst til alle KT#5-medvirkende for et udmærket træf! Stemningen var i top, konkurrencerne intense og moralen god på trods af enkelte uheld. Men af flere årsager, synes jeg ikke, det var helt oppe at ringe sammenlignet med f.eks. KT#4. Der var bl.a. projektor-skandalen, et lidt for køligt indendørsmiljø (biografen), for få fjernsyn med 60Hz understøttelse, og et større tastaturmisbrug af 'Typing of the Dead' natten til søndag (der kunne nogen godt have skruet en kende ned for TVet >;)).

Et par stykker listede desuden afsted uden så meget som et "farvel, hav det godt, knæk & bræk, pøj, pøj osv.". Har i jyder ingen opdragelse (Cronoss, Naiera... >:))

Og tak til sjællænderne/fynboere (PS2 Playkid, Assassin, 3of19, Sumez, leroof, Wagner, dRxL) for en hyggelig DSB-tur tur-retur. Der var en smule afskedsforvirring på perronen ved København H, hvor leroof/Karl pludselig var - formodede vi -gået i en anden retning end vi andre. Men vi håber han kom af toget i god behold.

Glæder mig til KT#6 i maj (?).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Le RoofLe RoofSkrevet 17/03-03 01:24 
Ja, tak har det fint. Kunne ikke lige komme ud pga. mega kø. (manglede stadig den store taske på det tidspunkt)
Da jeg endelig kom ud som den sidste, kunne jeg ikke lige se jer andre og tog det næste S-tog hjem.

Ayways, vil også gerne sige tak for et ganske sjovt KT5, med en Capcom vs. SNK 2 finale mod 3of19 som et af mine persolige højdepunkter (fed kamp!)...selvom jeg tabte,
og selvfølgelig for en hyggelig fællestrasport.

Håber at se endnu flere til KT6 :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 17/03-03 01:25 
Den med 60Hz må være en misforståelse. Mig bekendt var der ét eller måske to fjernsyn uden 60Hz-understøttelse og minimum seks med.

NTSC-understøttelse er som bekendt en anden ting, som de færreste fjernsyn har og som man normalt ikke bruger, fordi man har RGB på sine konsoller ;) Men i hvert fald de to 25" Sony'er understøttede NTSC.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RegnRegnSkrevet 17/03-03 08:00 
Angående larm vs søvn til KT træffet, så må jeg erkende at man bliver klog af skade, hvilket resulterede i at jeg havde købt ørepropper til dette træf, hvilket stærkt kan anbefales!!! Jeg sov fortræffeligt.... Lige bortset fra at der blev åbnet lidt for meget for køleskabet i det køkken hvor jeg sov, hvilket resulterede i en forfærdelig ostestank HVER gang... :)

Tak for et godt træf folkens!
.regnen.
Balsac ®Balsac ®Skrevet 17/03-03 10:02 
Regn >
en forfærdelig ostestank HVER gang... :)

Hint: det er tilladt at lukke gamle Ole ud af køleskabet inden træfstart :)
TLTLSkrevet 17/03-03 11:54, rettet 17/03-03 11:55 
Ja, det var et fedt træf. Bort set fra de få uheld. Der blev spillet ret mange spil, og jeg er ikke sikker på at jeg fik spillet dem allesammen, men jeg tror at jeg gjorde (Bort set fra SSS). Mine personlige højdepunkter var da jeg spillede PES 2 sammen med ??, og et underligt 2D-skydespil sammen med Sumez.

Jeg undskylder at jeg ikke fik sagt farvel, men jeg glemte det hvist. Jeg var også totalt bombet, og jeg er lige stået op efter en god nats søvn på ca. 17 timer. Og jeg har kanon hovedpine.

Det var det hele værd :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 17/03-03 13:27 
TL >
et underligt 2D-skydespil sammen med Sumez.

Parodius?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 17/03-03 13:46, rettet 17/03-03 15:29 
Jo, jeg siger da også tak:)

Jeg fik endelig moddet min Xbox;) Selvom der alligelvel var nerver på, så gik det alligevel over all forventning (tak KTC).
Største ulempe ved træffet var kulden. Vi var 20 mennesker + en radiator-ligende-tingest, men hvor var varmen fredag-lørdag morgen? 18 grader eller noget.
Og puha, søvnen kom bag på mig. Jeg mener jeg sad og spilled/sov? under prøvelse af Spiderman og JSRF på Xbox;)

Edit: Jeg mener også jeg faldt søvn på toget på vej hjem, Wagner var i hvert fald væk da jeg vågnede.
Spiller nu: Halo 3
FeldthausFeldthausSkrevet 17/03-03 14:59 
hvornår kommer der billeder
gamertag: FELDTHAUS DK
TLTLSkrevet 17/03-03 15:04 
RJK >
TL >
et underligt 2D-skydespil sammen med Sumez.

Parodius?

Ja, det er det det hedder. Vi spillede 3´eren og 4´eren igennem. Det var godt nok nogle underlige spil, men det var sjovt :]
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 17/03-03 15:04, rettet 17/03-03 15:05 
Yep. Vi spillede lige gennem Gokujyou Parodius og Sexy Parodius den ene aften. Det var rigtig rart endelig at få prøvet det spil i 2-player co-operative. :)

Rettelse: Argh, TL svarer hurtigere end mig. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 17/03-03 15:04 
Både StrideR, Assassin og jeg selv tog billeder. Jeg ved ikke med de to andre, men alt afhængigt kommer mine nok op i aften.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 17/03-03 15:05 
Mine er i hvert fald på vej op nu, (sidder så småt og skriver kommentarer til dem)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 17/03-03 15:06 
Heh, åbenbart tog ALLE billeder :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 17/03-03 15:11 
Jeg gjorde ikke...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 17/03-03 15:16, rettet 17/03-03 15:17 
Jeg er meget tilfreds over at Xboxerne ikke gav KT et PC-agtigt præg som sidste KT, hvor Halo dominerede alt for meget. Tekki er ganske vist et Xbox spil, men det er da i hvert fald et ÆGTE konsolspil, som Xboxen kan være rigtig stolt af. :)
At se det, var en af mine største oplevelser, sammen med Typing of the Dead matchen, RJK nævner. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 17/03-03 15:19 
Det var en kanon fornøjelse at spille Puzzle bubble bobble (Hedder det det?) Og hoppe ind på en 3. plads på jeres arcademaskine på 1 credit, havde jeg haft lidt længere tid havde jeg nakket Fizbans førsteoplads ;)

Kanon at spille PES2 mod Flemse og vinde over ham første gang jeg prøver spillet :D
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/03-03 15:19 
Jeg var derude i ca. 2 timer, og fik set en del, bl.a. dRxLaX, som jeg slet ikke kunne se mening på, ud fra de billeder jeg havde set af det. Men det så da sjovt ud!
Så også SMB2 - det skal jeg altså eje...
SumezSumezSkrevet 17/03-03 15:50, rettet 17/03-03 15:51 
Spil jeg skal eje efter KT5:

Typing of the Dead
Giga Wing 2 (pga. musikken!)
Biometal (pga. musikken ;P)
(et eller andet Saturn spil. Pis, hvad var det nu?)
Tekki (pis..)
Bonk 3 (co-oporative = yay!)

Og en milliard andre. Hvorfor kan jeg ikke huske dem???
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 17/03-03 15:52 
Ting jeg SKAL eje efter KT5:

Dansespil med dansemåtte.

typing of the dead,

Mame til Xbox ;)
RJKRJKSkrevet 17/03-03 16:00 
Wagner >
Det var en kanon fornøjelse at spille Puzzle bubble bobble (Hedder det det?

Nej :) Bare "Puzzle Bobble" AKA "Bust-A-Move".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 17/03-03 16:03 
OK, Puzzle Bobble :)

Bust-A-Move navnet kendte jeg godt ;)
MadsMadsSkrevet 17/03-03 16:14 
Sumez >
Bonk 3 (co-oporative = yay!)

Uhh yeah, det var nice!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SumezSumezSkrevet 17/03-03 16:29 
Angående diskussionen om udtalelsen af "Ys", jeg havde med flere personer til KT5..
Ys1+2 ventede på mig da jeg kom hjem, og i det udtaler de det højt og tydeligt "Ease" ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/03-03 17:00, rettet 17/03-03 17:01 
RJK >
Både StrideR, Assassin og jeg selv tog billeder. Jeg ved ikke med de to andre, men alt afhængigt kommer mine nok op i aften.

Lidt afhængig af hvornår mit ene "Japan Photo Special Edition"-éngangskamera dukker op. En må have taget det med hjem ved et uheld (formoder jeg!). Eneste kamera hvor jeg havde billeder af MIKA-L, dRxL og Regn, der spillede 'Tekki'...

Ellers er det planen, at nogle af mine nuværende billeder kommer online i en artikel på Geek Culture i løbet af denne uge.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 17/03-03 17:57 
Tak for et hyggeligt træf med god stemning, og specielt tak til Mika-l for at tage Tekki/Steel Battalions med.

Ærgerligt at Per S måtte melde afbud i sidste øjeblik og især at projektoren gik i u-du allerede natten til lørdag.

Ting jeg skal eje efter KT5? Jeg har dem allerede =)

KT#6 bliver som bekendt i KBH enten den 16-18 eller 23-25 maj. Jeg laver en ny tråd om det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 17/03-03 18:22, rettet 17/03-03 18:22 
Og specielt tak til alle dem der brugte tid på at spille 2D fightere med mig og dem der stillede op i dRxLaX konkurrencen. Det var dæleme rart =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 17/03-03 18:30 
Det var så lidt :)

off-topic: Jeg synes at kunne huske noget snak om en 2D-fighter aften (tror det var på DKF)? Blev det nogensinde til noget?
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
CronossCronossSkrevet 17/03-03 19:47, rettet 17/03-03 19:47 
dRxL >
Og specielt tak til alle dem der brugte tid på at spille 2D fightere med mig og dem der stillede op i dRxLaX konkurrencen. Det var dæleme rart =)

Er der så også en tak til dem der vandt over dig??? ;)
AmbyAmbySkrevet 17/03-03 20:04, rettet 17/03-03 20:05 
Jeg holder stadig på Daniel har en hemmelig tastekombination i spillet som recharger alt. :)
Nok om det...

Jeg havde det faktisk også rigtig hyggeligt, og det er bestemt ikke sidste gang jeg drager til Konsoltræf.
Der blev bemærket at jeg ikke deltog så aktivt i spillene, og der er der skam en mere eller mindre logisk forklaring på.
Jeg kendte ingen til træffet og har i forvejen i lidelse som gør det svært for mig at være i lokale med for mange ukendte personer.
Det er forbundet med fysisk ubehag og panisk angstfølelse. Så alene det at møde op var et rimelig stort skridt. Jeg håber at komme til at kende alle bedre til de kommende træf.

Alt i alt var det en oplevelse. Også på det personligt plan.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MIKA-LMIKA-LSkrevet 17/03-03 20:10 
Dark-Light >
Der blev bemærket at jeg ikke deltog så aktivt i spillene,

Hold da op, vi gennemtæskede jo Murstein og Who-Ever i Virtua Tennis ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/03-03 20:16 
Dark-Light >
Der blev bemærket at jeg ikke deltog så aktivt i spillene, og der er der skam en mere eller mindre logisk forklaring på.
Jeg kendte ingen til træffet og har i forvejen i lidelse som gør det svært for mig at være i lokale med for mange ukendte personer.
Det er forbundet med fysisk ubehag og panisk angstfølelse. Så alene det at møde op var et rimelig stort skridt.

Er du seriøs? En medfødt hjerneskade, giver mig lignende symptomer i de eksakt samme situationer (Derfor kom jeg ikke!). Jo, og så halter jeg.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SoqratesSoqratesSkrevet 17/03-03 20:22 
dRxL >

KT#6 bliver som bekendt i KBH enten den 16-18 eller 23-25 maj. Jeg laver en ny tråd om det.

Er det maj 2003 ? Jeg kommer i hvertfald hvis det er i KBH
MIKA-LMIKA-LSkrevet 17/03-03 20:25 
Soqrates >
Er det maj 2003 ? Jeg kommer i hvertfald hvis det er i KBH

Jamen så regner vi med at se dig, for det _er_ i 2003, og der _er_ i Kbh ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SoqratesSoqratesSkrevet 17/03-03 20:29 
Nice, jamen så regner jeg med at komme en af dagene hvis jeg ikke skal ud at vandre...
AmbyAmbySkrevet 17/03-03 21:22 
Born2Play >
Er du seriøs?

Ja.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
AmbyAmbySkrevet 17/03-03 21:23 
MIKA-L >
Hold da op, vi gennemtæskede jo Murstein og Who-Ever i Virtua Tennis ;)

Et af de få...men fair nok de gik grædende hjem efter den omgang....næsten...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 17/03-03 21:29, rettet 17/03-03 21:29 
Jeg vil da lige undskylde for en ringe introduktion til Dark-Light, men det skyldtes en misforståelse mellem MIKA-L og jeg.

Ditto til Pieyathikos - du kom bare på det uheldige tidspunkt, hvor alting gik i stykker...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RegnRegnSkrevet 17/03-03 22:12 
Balsac ® >
Hint: det er tilladt at lukke gamle Ole ud af køleskabet inden træfstart :)


Jeg tror der var nogen der havde taget ham med... Jeg er dog ikke sikker på at han betalte entre. Efter sigende kunne han selv gå derfra, hvis ikke sidder han der nok til han kan. :)
.regnen.
AmbyAmbySkrevet 17/03-03 22:26, rettet 17/03-03 22:29 
RJK >
Jeg vil da lige undskylde for en ringe introduktion til Dark-Light, men det skyldtes en misforståelse mellem MIKA-L og jeg.

Ditto til Pieyathikos - du kom bare på det uheldige tidspunkt, hvor alting gik i stykker...

Det er overhovedet ikke nødvendigt.

BTW, ting jeg skal eje efter KT5:
Typing Of The Dead. (+Keyboad. Jeg hørte på et tidspunkt noget om fælles bestilling ?)
Flere dreamcast spil.
Flere 2D fighters til DC.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 17/03-03 22:46 
Det med ukendte personer. Det fede ved KT synes jeg er at man finder så hurtigt sammen. Til KT4 føltes det hurtigt som om jeg kendte de fleste rigtig godt og talte fint med dem (selvfølgelig hjælper det at man kender dem fra forummet, men faktisk talte jeg mest med folk jeg ikke diskuterer så meget med her)
Til KT5 syntes jeg god nok at jeg ikke rigtig fik snakket med de folk, jeg ikke havde mødt til KT4. Lidt dårligt af mig, må jeg indrømme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/03-03 22:47 
RJK >

Ditto til Pieyathikos - du kom bare på det uheldige tidspunkt, hvor alting gik i stykker...

Det gør ingenting, jeg synes bare det var sjovt at sætte hoveder på dem man snakker med herinde :)
Det kan være jeg kunne få lidt mere tid til at møde op til KT7, når det engang bliver afholdt...
solid snakesolid snakeSkrevet 18/03-03 15:36, rettet 18/03-03 15:44 
efter min mening var der for meget fugt og for koldt om natten. jeg tro ikke at konsolerne havde godt af det. jeg tro også det var grunden til at mnit tv brændte sammen.

en anden gang burde der nok findes et bedre sted eller findes en anden løsning på sådan et problem med fugt og kulde.
også så var der dem som ikke kunne kende forskel på deres eget tv og andres. lige da vi var kommet var der en der tog min kammerat tv og satte hans pc engine til uden at spørger om lov inden vi havde været der i 5 minutter. der er sgu for dårligt at han ikke spørg om lov.
det var også den grund til at min karmmerat tog hjem dagen efter fordi såddan noget pis finder han sig ikke i.

plus senere da jeg lige holdt pause i mit castle vania spil til min nintendo 8 bit
og ville spille et andet spil lige for et stund spurgte han om han måtte spille videre eller skifte spil nej.
han overtog mit spil og senere skiftede han spil. jeg mener ikke det kan være rigtigt at man ikke kan have noget i fred
jeg synes der skal strammes op på de regler.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
quadquadSkrevet 18/03-03 15:41 
PC-Engine...Gad vide hvem det var så? :D
MIKA-LMIKA-LSkrevet 18/03-03 15:46, rettet 18/03-03 15:54 
bubber >
der er sgu for dårligt at han ikke spørg om lov.

Sådan fungerer det bare ikke - og hvordan skulle han også finde ejeren, da han jo sikkert hverken kender ham eller TVet, skal man så til at klistre billeder af sig selv på sine ting?

Normen er at alt hvad der står/ligger fremme er til fri afbenyttelse, det er jo heller ikke fedt hvis man bare sætter sig i et hjørne med sit eget TV og sine egne spil og spiller smart, så kan man jo lige så godt blive hjemme.

han overtog mit spil og senere skiftede han spil.

Igen, hvordan skulle han kunne se at du stadig spillede det? Og hvori ligger rimeligheden i at du på den måde optager 2 TV - også selvom det ene er dit?

Hvis man vil have noget i fred, sine sjældne spil eller samleobjekter, så holder man dem i tasken og viser dem selv frem. Men ligger det frit tilgængeligt på bordene, så er det "hvermandseje" (altså lige indtil man tager hjem;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
solid snakesolid snakeSkrevet 18/03-03 16:05, rettet 18/03-03 16:06 
Sådan fungerer det bare ikke - og hvordan skulle han også finde ejeren, da han jo sikkert hverken kender ham eller TVet, skal man så til at klistre billeder af sig selv på sine ting?
okay jeg sad lige ved siden af spillet stod på pause derved kunne han set det eller i det mindste spørger sådan gør vi jyder altså.

Normen er at alt hvad der står/ligger fremme er til fri afbenyttelse, det er jo heller ikke fedt hvis man bare sætter sig i et hjørne med sit eget TV og sine egne spil og spiller smart, så kan man jo lige så godt blive hjemme.
okay det har du ret i men mine spil lagde altså ikke fremme men i min taske som godt nok stod åben.

Igen, hvordan skulle han kunne se at du stadig spillede det? Og hvori ligger rimeligheden i at du på den måde optager 2 TV - også selvom det ene er dit?

rimmeligheden ja det kan jeg godt se. men det tar 3 sekunder at spørger om lov
især når jeg sad lige ved siden af.
ellers kunne han da have spillet noget andet der var altså
andre tv at vælger imellem.

jeg vil godt have et link til de regler som er uskrevet et eller andet sted for at være forberedt til en anden gang.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 18/03-03 16:16 
Fugt og kulde har som sådan ikke noget med stedet at gøre, men er et spørgsmål om, hvor mange penge man pumper i det. Da vi havde en elregning på flere tusinde kroner om måneden for elvarme, synes vi ikke det var den fede løsning. Derfor står den på gasovn om vinteren i arrangementer, hvilket betyder rimelig varme for et par hundrede kroner i en weekend.

Jeg ved ikke om folk er lidt pylrede, men de gange jeg kiggede, var der i hvert fald ikke under 18 grader i huset. Jeg sad i t-shirt hele tiden og var da ikke den eneste. Nej, fugt er ikke specielt godt for udstyr, men det er altså dét, der står derude permanent og ikke noget der lige er der ude i halvandet døgn.

Mht. udlån og fri afbenyttelse, så er der (selvfølgelig) ingen regler. Som MIKA-L siger, så bestemmer man selv hvad der er til offentligheden eller ej, ved at lægge det frem eller gemme det ned i sin taske. Det er den eneste måde, det KAN fungere på.

Der var masser af andre fjernsyn, som din kammerat kunne have brugt. Og i forhold til hvad andre stillede frem til fri benyttelse, havde han næppe meget "at frygte".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 18/03-03 16:34 
Jeg havde altså heller ikke det store problem med varmen, gik også mest rundt i T-shirt.

Synes det var et rigtig godt træf, og man kommer jo netop for at prøve andre spil end dem man lige selv har. Så det ville da være lidt ærgeligt hvis det skulle være sådan at man ikke kunne prøve hinandens spil.
Der var desuden en virkelig god og hyggelig atmosfære.

Eneste minus, som er nævnt, var "madordningen". Der kunne godt have været arrangeret noget fællesspisning ala KT#4 :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
quadquadSkrevet 18/03-03 16:46 
Levede af rugbrød og spegepølse hele lørdag og søndag :)

Jeg regnede faktisk med der var en madordning som jeg havde hørt snakket om der var til KT4 :)
102 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig