X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode Xbox bundles?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 26/10-03 01:00 
Hvad findes der af gode Xbox bundles derude?

Er det egentligt ikke primært Merlin som har interessante bundles?

Jeg er interesseret i et bundle til max 2000,-, og ved at Microsoft udgiver et, d. 31/10, indeholdende Halo og Midtown Madness 3, til 1600,-.

Findes der stadig andre bundles som er værd at overveje?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 26/10-03 01:23 
Er der nogen som ved, om det er en EXTRA controller som følger med i dette Christmas Bundle?

Hvis man får TO controllere, så er det jo ret godt.

Xbox jule bundle
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RebelheartRebelheartSkrevet 26/10-03 02:04 
Jeg tolker det som om, at der "kun" medfølger 1 stk. controller S i pakken.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 26/10-03 03:56 
Jeg har lige købt den her!

Xbox bundle
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/10-03 09:54 
Det bundle som D.B.M. nævner virker ret godt, synes jeg... Omvendt får man jo en smagsprøve på live samt to lidt bedre spil til den nye der kommer, og en ekstra controller kan jo fås til næsten ingenting
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/10-03 21:20 
Okotta >
Er der nogen som ved, om det er en EXTRA controller som følger med i dette Christmas Bundle?

[For kun 1599 DKK RRP/I en begrænset periode] kan du få en Xbox-konsol med Controller S

det må forstås som en box med en controller s. ellers ville det vist være skåret mere ud i pap...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RebelheartRebelheartSkrevet 27/10-03 00:26, rettet 27/10-03 00:27 
Som før nævnt skal jeg have mig en ekstra Xbox. Helst en version 1.3 med Samsung drev.

Jeg har fundet sådan en satan hos www.konsol-chips.dk
Er der nogen som har erfaring med den shop. Det lyder underligt, at de ved, hvad for et drev som sidder i de Xboxe de sælger. Det må vel næsten betyde, at de har haft åbnet for skidtet og det er jeg ikke interesseret i. Jeg vil have en uåbnet.

Er der eventuelt andre steder på nettet, jeg kan handle, hvor jeg kan være sikker på, at jeg får den ønskede version og drev?
3of193of19Skrevet 27/10-03 00:38 
Hvilket drev der sidder i maskinen kan ses udfra serienummeret. Og serienummeret kan ses endda uden at åbne selve Xbox-pakken.
OkottaOkottaSkrevet 27/10-03 12:44 
Jeg var inde i Merlin, og de fortalte, at MS's Christmas Bundle koster 1799,-

Men på MS's eget link, der står der at det koster 1599,-

Er det bare Merlin som VIL være dyrest, eller hvad - nogen som ved mere?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/10-03 15:43 
D.B.M. >
Jeg har lige købt den her!

Findes den stadig? Kan ikke finde den på siden mere, udover via dit link.
TKTKSkrevet 27/10-03 15:52 
D.B.M. >
Jeg har lige købt den her!

er det volley-ball spil godt eller?
D.B.M.D.B.M.Skrevet 27/10-03 18:10 
Pieyanthikos >
Findes den stadig? Kan ikke finde den på siden mere, udover via dit link.


Nej, du har ret. Det ser faktisk ikke ud til at de har flere af de bundles tilbage, så der var jeg jo heldig ;o) Men du kan evt. prøve at ringe til dem og høre om de skulle have flere på lager - nummeret til deres netshop står på hjemmesiden.

Til ThomasS: Jeg byttede spillet væk inden jeg fik prøvet det, så det kan jeg ikke rigtig svare på, men det koster vist ikke mere end 250-300 kr. i Merlin, så det kan da købes til en rimelig god pris hvis du skulle være interesseret.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/10-03 21:14 
Ærgerligt, den Limited Edition er ikke ringe, og endda med 2 controllere. Men jeg prøver at ringe :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig