X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Paypal problem (ebay)?


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 25/10-03 19:14 
Halløj er der nogen som har brugt paypal ved Ebay auctioner - til at betale med. Selve hvordan man betaler er ikke spørgsmålet, men om folk har haft problemer med at få fat på det 'expanded use number' som man skal bruge hvis man er non-US borger - og hvis man har hvordan de har fået det løst?
Jeg har ikke været istand til at skaffe det nummer hverken gennem online bank, eller regulær bank. Jeg har ringet til paypal, som har indikeret/sagt at jeg skulle kunne se det fra en udskrift, som skulle komme fra VISA (men som jeg ikke erindre at have fået på noget tidspunkt før i den tid jeg har haft VISA kort).
Så hvis nogen har kunnet løse et lignende problem ville det sikkert være til stor hjælp for mig - evt. hvordan man kontakter VISA.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dpldplSkrevet 25/10-03 19:45 
PBS skulle kunne se det nummer, så få din bank til at ringe til dem. Men de idioter i min bank kan ikke engang finde d af at tag telefon og ringe :@

Kan nemlig heller ikke få fat i den...
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Le RoofLe RoofSkrevet 25/10-03 20:17 
Tjaah...

du er ikke den første med det problem ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
WehnerWehnerSkrevet 25/10-03 20:18 
Du skal overtale din bank til at ringe til PBS, der kan se nummeret. Nogle banker vil ikke (i hvert fald Nordea). Det er grund nok til at skifte bank. Fortæl dem det, hvis de ikke vil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 25/10-03 21:57 
Hvis du har Nordea er der kun en løsning. En killing-spree med et oversavet jagtgevær. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dpldplSkrevet 25/10-03 22:04 
Man kan altid starte med en god gammel skideballe af stor stil..... (Så slipper man jo for fængsel :P)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KoludaKoludaSkrevet 25/10-03 22:27 
Jeg tror jeg har forklaret en del hvordan man får det nummer.

Men det eneste der virker er faktisk at true med at finde en bank , der rent faktisk vil hjælpe sine kunder med at finde det nummer.
For de er sku ikke meget for at bruge den ½ time til at ringe til PBS.

Du kan dog gøre den nemmere for dem at finde det nummer.

Du skal bruge den dato de 1.95$ er trukket på din konto.
Den dato og beløbet oplyser du til Banken, og de får så det nummer det er tilføjet den trækning.
Det nummer er der KUN PBS der har, uanset hvilken bank du har, og uanset havd de prøver at bilde dig ind.

Ellers kan jeg kun sige held og lykke ;)
WehnerWehnerSkrevet 25/10-03 22:52 
Det faktisk kun 5 minutter (nej, jeg er ikke en Fakta-reklame) for banken at foretage det opkald. Maks. De har ingen undskyldning for at lade være.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SideshowSideshowSkrevet 25/10-03 23:31 
Wehner >
Du skal overtale din bank til at ringe til PBS, der kan se nummeret. Nogle banker vil ikke (i hvert fald Nordea). Det er grund nok til at skifte bank. Fortæl dem det, hvis de ikke vil.

Du mener DIN Nordea vil ikke. Jeg har også Nordea og havde ingen problemer der. Jeg fik nummeret i løbet af 2 sek. De behøvede ikke engang at ringe til PBS. Hun kiggede bare lige på computeren - 1 2 3 og så fortalte hun mig nummeret.

Ingen problemer der.

Det kommer altså totalt an på hvem man snakker med. Hvis den ene ikke gider, så snak med en anden.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dchangdchangSkrevet 26/10-03 01:24 
Okay, jeg snakkede så med 3 stk, og ingen ville give mig nummeret. Men du kan så være heldig. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RebelheartRebelheartSkrevet 26/10-03 02:16 
Måske det er dig, som har været uheldig?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 26/10-03 02:51, rettet 26/10-03 02:52 
Ellers er det bare dem fra Nordea der er nogle hoveder.
Sælg mig en Xbox =)
The DaneThe DaneSkrevet 26/10-03 06:05, rettet 26/10-03 06:16 
Jeg kan sige, at min Nordea ikke kunne finde ud af at se nummeret andet end det som jeg selv kunne se online (I Randers). Hvilket var selve trækningen og så notanr. - som jo ikke er koden. De sagde også at de ikke vidste hvordan man kontaktede VISA, men nu snakkede jeg så også kun med to og den ene var vidst i træning eller noget (eller uerfaren).

Men jeg må jo tage ind til banken og høre imorgen (eller sende en mail) så ang. PBS, og se om de kan finde ud af noget.

ellers tak for hjælpen da.

Det er forresten sjovt - jeg mindes aldrig at have modtaget nogen PBS opgørelse (hvis ikke jeg lige forveksler det med noget andet og betalingsservice).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SideshowSideshowSkrevet 26/10-03 06:59 
Det må være fordi det er i Jylland... }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KoludaKoludaSkrevet 26/10-03 08:27 
The Dane >
Det er forresten sjovt - jeg mindes aldrig at have modtaget nogen PBS opgørelse (hvis ikke jeg lige forveksler det med noget andet og betalingsservice).

Det er fordi du har et visa/dankort right´?
Hvis du har et rent visa kort, mener jeg du får den opgørelse.
The DaneThe DaneSkrevet 26/10-03 12:00 
Det skal nok være rigtigt - for det er VISA/Dankort.
Det skulle også forklare en ting eller to i den sag.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 26/10-03 12:04 
Jeg bruger ikke Nordea, men kender 2 + dchang, der ikke har kunnet få deres Nordea til at ringe til PBS.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/10-03 12:08 
Men hvis alt andet fejler, kan man jo også bare kontakte Paypal og så ordne det med dem. Hvis du scanner en regning addresseret til dig, samt dit visa (og naturligvis overstreger "følsomme" oplysninger) og sender det til dem, åbner de din konto uden problemer...

Det var sådan jeg gjorde det, og jeg kender også en enkelt eller to andre der har gjort det. Banken er åbenbart ikke meget værd i de fleste tilfælde
The DaneThe DaneSkrevet 26/10-03 12:15 
Det hjælper så ikke voldsomt hvis ikke man har mulighed for at scanne eller faxe dem de oplysninger (jeg kan så faxe, men prøver banken først da det kan være hurtigere).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/10-03 12:16 
Ja, så er det ikke meget værd, kan jeg godt se :/
MarcusMarcusSkrevet 26/10-03 14:31 
Jeg har også selv haft lidt problemer da hun var usikker på hvad jeg mente. Men næste gang jeg tager der ned så tager jeg et ark med hvor jeg har skrevet hvad hun skal gøre på engelsk så hun tror det er paypal der selv har fortalt mig det. Dem må hun stole på.
The DaneThe DaneSkrevet 27/10-03 17:10 
Jeg fik nummeret da jeg var nede i banken. Det må åbenbart være lige så forskelligt som hvorvidt ekspedienter er flinke i butikker. Da det ikke lød til at have været helt let at få fat i nummeret fra KBH (ligefør jeg skrev KBG).

Men nummeret virker, og jeg får betalt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig