X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Et godt sted at købe NTSC spil...


Svar
GoodtimesGoodtimesSkrevet 25/10-03 01:29 
Hejsa!

Jeg er ved at brække mig over ikke at kunne spille spil som Final Fantasy Tactics, Xengears og Chrono Cross, men disse fantastiske spil er desværre ikke sådan lige at få fat på herhjemme.

Er der nogle der kender nogle rigtig gode steder hvor man kan købe NTSC spil? Det kunne være skønt hvis der fandtes noget der lignede www.dvdboxoffice.com (som desværre hverken har Xenogears eller Tactics).

Jeg beklager hvis spørgsmålet er lidt banalt, men jeg er meget uvidende når det kommer til imporspil.
The DaneThe DaneSkrevet 25/10-03 01:35 
www.importmadness.co.uk

Eneste forskel er at fragten koster ekstra. De har Tactics, men kun bøgerne til de andre.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RaGeRaGeSkrevet 25/10-03 02:06 
www.tronixweb.com er meget gode.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PoulPoulSkrevet 25/10-03 11:04 
www.therage.com er ganske glimrende.
NaieraNaieraSkrevet 25/10-03 12:18 
eBay er det ultimative sted at finde ting, der ikke er udkommet herhjemme. Det er ligeså nemt at handle der som hos Tronix eller TheRage.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The DaneThe DaneSkrevet 25/10-03 19:09 
Eneste problem er så at man risikere at betale mere end normalt, eller blive fuppet. Største risiko er prisen hvis man går efter dem med gode karaktere.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 25/10-03 19:12 
Man risikerer (der skal altså et R på til sidst) ikke at komme til at betale mere, hvis man ved hvad tingene koster...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The DaneThe DaneSkrevet 25/10-03 19:17 
Jo, man risikereR at betale mere hvis andre vil have samme produkt og er villige til at betale for at få det - og man selv absolut gerne vil have det.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 25/10-03 19:20 
Så er der jo noget der hedder Buy It Now, og under alle omstændigheder er man altså stadigvæk selv herre over hvor meget man kommer til at betale. Hvis man har set Xenogears i god stand hos en butik til $45, går man jo ikke ind på eBay og ligger et max bud på $55.

Det er jo logik for høns.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 25/10-03 20:07 
Ved nye spil kan Ebay dog sjældent betale sig, da fragt fra privatperson til privatperson som oftest er noget højere end diverse E-taileres billige eller gratis fragt.
NaieraNaieraSkrevet 25/10-03 20:12 
Udover DVDBoxOffice, så er jeg da endnu ikke stødt på nogen (i USA) der sender for under $10, så der er eBay da mindst ligeså billig. Play-Asia og AI Trading er selvfølgelig en anden sag... Og Lik Sang kører jo for tiden med gratis forsendelse på spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 25/10-03 20:16, rettet 25/10-03 20:17 
Hvis man forudbestiller tager dvdsoon.com (Canada) ikke noget for fragten. De har også konsolspil. HVis det ikke er en forudbestilling ligger fragten vist ikke på mere end 20 kroner. Noget lavere end de 40-50 kroner som folk i USA som regel tager for at sende.

Og så er det jo også rart bare at kunne afbestille, hvis man synes forretningen er for længe om at sende.
JmogJmogSkrevet 25/10-03 20:28, rettet 25/10-03 20:35 
Goodtimes, hvis du ikke har travlt, så send en mail til Boxoffice og spørg om de kan skaffe spillene. Det har jeg før gjort med film de ikke havde på siden og et par dage senere var de der klar til bestilling.
GoodtimesGoodtimesSkrevet 27/10-03 00:07 
Tak for hjælpen allesammen!

Jeg vil nøje overveje mine muligheder, og så skal der ellers importeres! :-)
MadsMadsSkrevet 27/10-03 00:10 
NCSX for erfaring og god service.

NCSX
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig