X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GBA SP + 1 spil for 6 spil


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 24/10-03 16:30 
Jeg ved ikke om i ved det, men man kan få en GBA SP + 1 spil for 6 spil i EB.. spillene skal være x-box, PS2 eller GC og må GODT blandes!

Jeg fik en GBA SP (arctic blue) + spillet Golden Sun (fik det med brugt, da jeg i stedet kunne vælge Lord of the Rings som nyt) for Fifa 2002, NHL 2002, F1 2001, State of Emergency, Pikmin og Luigi's Mansion (som jeg fik for 50 kr)

Reelt set har jeg brugt 150 kr på min nye GBA SP da alle mine PS2 spil fulgte med gratis da jeg købte min PS2..

JEG synes i hvertfald det var en god deal!!!
NaieraNaieraSkrevet 24/10-03 16:42 
Halløjsa, det må jeg vist lige få kigget på!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KoludaKoludaSkrevet 24/10-03 17:15 
Gælder det kun til i morgen ?
psychomantispsychomantisSkrevet 24/10-03 17:34 
Det tilbud har vist været der siden SP'en udkom.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 24/10-03 17:42 
Ja tilbudet har vist været der længe, og da jeg spurgte hvornår det galdte til rystede han bare på hovedet og så forvirret ud (på den gode måde) Men det er da klart det værd når de tager spil som Fifa 2002 etc etc.. Og så lige det fact at hvis du ikke kan lide det spil du får med til, så må du frit vælge et andet spil, bare det er brugt. Det måtte jeg i hvertfald.
CronossCronossSkrevet 24/10-03 17:53 
Jeg var inde for at spørge dem om det samme i dag. De sagde at man ikke kunne det, men at man kunne bytte sine spil til en vis pris. Den var dog så lav at jeg skulle give over 10 spil for at få en GBA.

Så kom jeg hjem og så dette topic, ringede derind og pressede dem lidt - ogt kl. 09.00 i morgen er jeg den helt nye indehaver af en lækker GBA SP + et spil :D
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/10-03 18:22 
@cronoss - hvilken eb snakker vi om? bruun's eller vestergade?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KoludaKoludaSkrevet 24/10-03 18:44 
Det er heller ikke et tilbud de kører med.
Men alm. bytte for værdien af de spil man kommer med.

Ringede til EB i slagelse nemlig :)
CronossCronossSkrevet 24/10-03 21:54 
EB i Bruun´s.

Jeg henter den i morgen.
SquareSquareSkrevet 24/10-03 23:36 
Hvorfor er der aldrig en EB Games tæt på mig når jeg skal bruge en ? Hader at bo i Svendborg.
It's only a state of mind.
StriferStriferSkrevet 24/10-03 23:37 
Ja, jeg er satme også ved at være træt af at bo i Vordingborg-Land.....
XBL Gamertag: ZeNtiX
kooikkooikSkrevet 24/10-03 23:41 
Square:
Har du ikke et Wildcard??? Hvis du har så koster det ikke særlig meget at tage toget til Odense, hvis du ikke har så vil jeg nu godt mene det kan betale sig at tage toget alligevel, da man kan lave nogle gode handler der. EB Games ligger ikke så langt fra Banegården i Odense.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 25/10-03 00:37 
Koluda >
Det er heller ikke et tilbud de kører med.
Men alm. bytte for værdien af de spil man kommer med.

Ringede til EB i slagelse nemlig :)

Det er underligt, for han sagde faktisk til mig at mine spil var ca 450 kr værd i alt.. og ja det VAR virkelig skodspil de fleste af dem, men jeg fik den alligevel..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 25/10-03 01:09 
Lidt OT, men er der nogen der ved, om Viewtiful Joe er i Bruuns' EB? Gider nemlig ikke tage toget imorgen og købe det, hvis det ikke er.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/10-03 08:57 
Pieyanthikos >
Gider nemlig ikke tage toget imorgen og købe det, hvis det ikke er.

hehe...hvis de ikke har det kan du jo ikke købe det :) skulle da mene de har det, de plejer at have nye udgivelser til tiden

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/10-03 21:24 
okay, ringede i lørdags til ebgames vestergade i århus for at høre om de også kørte med 6 spil = gbasp + spil. første fik jeg et nej, men da jeg nævnte at det gjaldt i bruun's ændrede de mening. da jeg så kom derned viste det sig, at jeg for 6 spil kunne få en gbasp uden spil for 99kr. meget underligt at tilbuddene ikke var ens, men jeg fik da min gba...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
CronossCronossSkrevet 26/10-03 21:37 
Jeg fik så en GBA SP + Breath of Fire nyt, for 6 spil i Bruuns.

Jeg sagde bare at en af mine venner havde fået den for det samme, og så var det i orden.
Min bytteværdi var også kun ca. 500 kr.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig