X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lightsaber Colors (KOTOR)


Svar
SideshowSideshowSkrevet 24/10-03 04:15 
Gør det overhovedet nogen forskel, om man skifter farve krystalen ud på en lightsaber?

Jeg er godt klar over, at man til at starte med får:

Gul krystal - hvis man vælger Sentinel
Grøn krystal - hvis man vælger Consular
Blå krystal - hvis man vælger Guardian

MEN...jeg ser absolut ingen ændringer, hvis man skifter krystalen ud med en anden farve bagefter.

Hvad siger I?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RalleRalleSkrevet 24/10-03 09:47 
nej ikke hvad jeg har oplevet, det giver ikke mere til ens stats
SailormoonSailormoonSkrevet 24/10-03 10:58 
Farven repræsentere om du er god eller on rød=ond og lilla=Ond blå,grøn gul = god
Har ingen betydning for spillet
RitesRitesSkrevet 24/10-03 12:47 
Det er nemlig rigtigt Sailormoon - du tager fuldstændig fejl.

Ingen farver er "gode" eller "onde". Det er farver and that's it.
» a winner is you «
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 24/10-03 15:47, rettet 24/10-03 15:48 
Svjv. bestemmer det også hvilke force powers, man kan gøre brug af. Stjæler man f.eks. et af lyssværene fra de faldne sith riddere, vil man få nogle andre force powers end ellers.

Det har jeg i hvert fald erfaret, mens jeg i et par uger var tabt til dette herlige spil.
I win, you loose
SideshowSideshowSkrevet 24/10-03 17:32, rettet 24/10-03 17:32 
Du kan da ikke vide, om du havde fået dem alligevel.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SailormoonSailormoonSkrevet 24/10-03 17:48 
Rites >
Det er nemlig rigtigt Sailormoon - du tager fuldstændig fejl.

Ingen farver er "gode" eller "onde". Det er farver and that's it.

Ok så, men har du nogensinde oplevet en god Jedi rende rundt med et rødt lyssværd, i spillet, filmen eller andre medier der omhandler Star wars universet?? Der ser man det ikke, så jeg regner med at der er en sammenhæng.

Og Ja.. jeg ved godt at man kan samle et rødt eller lilla sith lysværd op, og at det ikke gør en forskel i spillet, men det mener jeg er en fejl i spillet NPCer burde reagere forskelligt ud fra det.
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-03 19:14 
Der er ikke mange rollespil hvor NPC'erne reagerer ud fra hvad hovedkarakteren bærer. Og i de få der har det, har det som oftest begrænset indflydelse på gameplayet. Nu har jeg ikke spillet KotOR og det er muligt at det spillet bare skriger efter en sådan feature, men det er nok for meget at forlange af de fleste rollespil.

Det skulle dog være med, omend begrænset, i Fable. Der er også lidt i Morrowind, men det har næsten ingen(hvis nogen)indflydelse på gameplayet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SailormoonSailormoonSkrevet 24/10-03 19:22 
bede-x:
Det giver jeg dig helt ret i,
men Kotor er der faktisk en forskel hvis du ifører dig en sith uniform, folk tiltaler dig anderledes og nogen gider ikke snakke med dig.
Jeg savnede bare at de gjorde noget mere ud af det, og tilføjede lysværdet betydning.
Vi må jo bare vente på at Fable bringer guldet.
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-03 19:25 
Ja, med den tid vi har ventet på Fable, så skal det bare levere varen. Ellers skal jeg nok kaste den første sten :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 24/10-03 20:59 
Sideshow >
Du kan da ikke vide, om du havde fået dem alligevel.

Sagde jeg det?, nej. Jeg kan blot konstatere at visse kræfter automatisk følger med bestemte farver - that's it.
I win, you loose
SideshowSideshowSkrevet 24/10-03 21:09 
Det tror jeg ikke på. Det blev bestemt fra da du valgte din Jedi Class. Jeg tror ikke på det har nogen betydning for, hvilken farve lyssværd du løber rundt med.

Du må gerne forklare hvilke kræfter du automatisk fik, fordi du skiftede lightsaber.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 24/10-03 22:22, rettet 24/10-03 22:31 
Gerne. Jeg stjal et rødt lyssværd fra en af de onde gutter, der ville slagte mig og fik muligheden for at lamme folk samt en eller anden force power. (en jeg ikke havde i forvejen) De er udtryk for den mørke sides kræfter og jeg mener også det er muligt at få dem hvis man satser på dem når man lvl'er op (altså hvis ikke jeg havde stjålet sværet).

EDIT: Ok nu kan jeg se hvad du undrer dig over. De force powers jeg fik var selvfølgelig et udtryk den forrige indehavers tilgang til kraften (i dette tilfælde ond - og en ond har enten rød eller lilla) så det er selvfølgelig ikke farven i sig selv der bestemmer sværdets kræfter....
I win, you loose
RitesRitesSkrevet 26/10-03 09:33 
RQvsnapz >
Sagde jeg det?, nej. Jeg kan blot konstatere at visse kræfter automatisk følger med bestemte farver - that's it.

Yeah, well. Det forklarer så mere om dig end om spillet? Farverne betyder intet. Man kan godt sige at rød er til de onde or whatever, men det ændrer ikke på, at det rent teknisk betyder intet.
Jeg skifter sgu farve på mine sværd når jeg har lyst og jeg får hverken nye powers eller en ny frisure af det. Ved I hvorfor? Fordi det er farvekrystaller. Intet andet.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig