X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Killer 7 - Anderledes? *læs*


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/10-03 23:13, rettet 23/10-03 23:14 
Prøv lige at kigge på mit link. Jeg vil selv forsøge ikke at dømme spille endnu, men det er lidt svært *lol*

Hvad mener I?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JmogJmogSkrevet 23/10-03 23:31 
Det ser da ret interessant ud. Grafikstilen er i hvert fald ret lækker. Om selve spillet kommer til at fungere ordentligt er svært at spå om. Det er simpelthen for fremmedartet til at gisne om før man sidder med det i hænderne.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/10-03 23:41 
Jeps! Jeg har dog store forventninger til spillet. Tror måske det bliver et light-gun adventure game?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RebelheartRebelheartSkrevet 24/10-03 00:23 
Endnu et GameCubespil med utrolig grim grafik. Hvad er det der sker?
Først Zelda, så VJ og nu det her.
Jeg investerede ikke i en GameCube for at få andenrangsgrafik. GameCuben har før vist fremragende grafik, hvorfor dog ikke fortsætte med det?
Suk!
quadquadSkrevet 24/10-03 00:28 
Hva snakker du om? :S
JoachimMAJoachimMASkrevet 24/10-03 00:33 
Rebelheart >
Endnu et GameCubespil med utrolig grim grafik. Hvad er det der sker?
Først Zelda, så VJ og nu det her.
Jeg investerede ikke i en GameCube for at få andenrangsgrafik. GameCuben har før vist fremragende grafik, hvorfor dog ikke fortsætte med det?
Suk!


Det hedder ikke grim grafik, når grunden er at man ikke bryder sig om celshading.

Hverken Zelda eller Viewtiful Joe har "grim" eller andenrangs grafik.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
The BruceThe BruceSkrevet 24/10-03 00:43 
"‘But we only had one critic, someone from Europe who asked us not to kill a Christian priest onscreen. Nintendo was not opposed, as I think it knew what our intentions were from our work on Biohazard GC.’"

Det er godt at høre, at Nintendo ikke på nogen måde går ind og laver restriktioner på Capcoms spil!

Dette ville ellers ikke have været et særsyn på deres tidligere konsoller!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
JAAJAASkrevet 24/10-03 05:32 
Rebelheart >
Endnu et GameCubespil med utrolig grim grafik. Hvad er det der sker?
Først Zelda, så VJ og nu det her.
Jeg investerede ikke i en GameCube for at få andenrangsgrafik. GameCuben har før vist fremragende grafik, hvorfor dog ikke fortsætte med det?
Suk!

Jeg ville egentlig have afgivet en kommentar, men i stedet vil jeg bare skrige indeni i 30 sekunder og så lade som om, at jeg ikke har set dette indlæg.
DommergaardDommergaardSkrevet 24/10-03 08:16 
Rebelheart >
Endnu et GameCubespil med utrolig grim grafik. Hvad er det der sker?
Først Zelda, så VJ og nu det her.
Jeg investerede ikke i en GameCube for at få andenrangsgrafik. GameCuben har før vist fremragende grafik, hvorfor dog ikke fortsætte med det?
Suk!

Åha :D

Rebelheart, du elsker bare GameCube hva? Ikke fordi grafikken er grim, men det er trodsalt Cel-shading (eller noget lign.) og grafikken kan gå fra, vammel til lækker, alt fra om man kan lide denne stil eller ej. Vi har så bevist at du ikke er vild med den stil, eftersom du kritiserer VJ og nu Killer 7. Det er ok...

... men talt aldrig ondt om Zelda: TWW ;)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/10-03 08:36 
suk, du er jo indbegrebet af tåbelighed. éen ting er, at du ikke bryder dig om celshade-stilen, men at kalde den grim er jo direkte latterligt. det virker lidt somom du bare vil kritesere for at gøre det, du har jo ikke noget at have det i! uddyb din kommentar, hvorfor er det lige at du synes flot animation og nytænkende grafikstil er grim? jeg er nemlig helt uforstående overfor den holdning...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
FanboyFanboySkrevet 24/10-03 08:46 
Rebelheart >
Endnu et GameCubespil med utrolig grim grafik. Hvad er det der sker?
Først Zelda, så VJ og nu det her.
Jeg investerede ikke i en GameCube for at få andenrangsgrafik. GameCuben har før vist fremragende grafik, hvorfor dog ikke fortsætte med det?
Suk!


Prøv at spille VJ på en GC demo stand i ca. 10 min så er du solgt, gameplayet er for fedt, og grafikstilen passer til gameplayet! Det er jo heller ikke grafikken det kommer an på, men gameplayet, og hvis gameplayet er for fedt, så er jeg næsten lige glad med hvordan grafikstilen er.

Og IMO passer Celshading bedre til VJ og Zelda end "Normal grafik" gør. Da det skaber den rette stemning der skal være i disse spil før de er spændende. Ingen tvivl om at Zelda også kunne være fedt med OOT grafik, men jeg syntes nu Celshadingen er fed nok til spillet, VJ ville ikke kunne undvære Celshadingen IMO, tror spillet ville blive lidt at en fuser hvis ik det havde det.

Så jeg syntes egentlig ikke du har noget at have dine udtalelser i, du lyder godt nok som en slem Xbox fanboy når du skriver.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/10-03 11:14 
Rebelheart >
Jeg investerede ikke i en GameCube for at få andenrangsgrafik.

Nej, du købte den, for at være berettiget til at bashe den. Det er fair nok - sådan et forhold har jeg også til min Xbox *lol*

VJ ville ikke kunne fungere uden Celshading.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 24/10-03 11:27 
Rebelheart >
Endnu et GameCubespil med utrolig grim grafik. Hvad er det der sker?

Du er en typisk Xbox gamer, så jeg vil anbefale dig at skille dig af med din Gamecube + spillene, så hurtigt som muligt, så du får mere tid til at beundre dit Xbox hardware, og alle de - tilsyneladende - gode spil dette hardware tilbyder.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 24/10-03 12:07 
Okay, jeg er altså overhovedet ikke med Rebelheart her, men følgende udtalelser er omtrent lige så langt ude i den anden retning:

Fanboy >
Prøv at spille VJ på en GC demo stand i ca. 10 min så er du solgt, gameplayet er for fedt

Det er jo heller ikke grafikken det kommer an på, men gameplayet,

VJ ville ikke kunne undvære Celshadingen IMO, tror spillet ville blive lidt at en fuser hvis ik det havde det.

Kan man modsige sig selv mere...? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FanboyFanboySkrevet 24/10-03 13:39 
RJK >
Kan man modsige sig selv mere...? ;)

Når jeg siger det ville blive en fuser mener jeg at det nok ikke ville trække så mange mennesker til :) Men ja, det var lidt af en modsigelse :/
AsseAsseSkrevet 24/10-03 13:55, rettet 24/10-03 13:55 
Rebelheart >
Endnu et GameCubespil med utrolig grim grafik. Hvad er det der sker?
Først Zelda, så VJ og nu det her.
Jeg investerede ikke i en GameCube for at få andenrangsgrafik. GameCuben har før vist fremragende grafik, hvorfor dog ikke fortsætte med det?
Suk!




Jeg bryder mig ikke om udtrykket "lol", men... LOL!

Okay, du bryder dig ikke om grafikstilen (får den lige igen, grafikSTILEN), men det gør ikke grafikken dårlig! Jeg vil mene, og håber da at andre har samme mening, eller i det mindste kan følge mig når jeg siger at grafikken ikke kan være dårlig hvis det er gode textures, kører flydende og ikke mindst har mange flotte og små detaljer.

At du så ikke bryder dig om stilen er noget andet, og helt i orden, det er jo op til dig selv at afgøre. Men du kan ikke sige det er andenrangsgrafik.
ComradeComradeSkrevet 24/10-03 20:25, rettet 24/10-03 20:26 
Nu har jeg normalt ikke noget imod Cel shading, men grafikken i Killer7 ser meget kedelig og ikke ærlig gennemarbejdet ud. Og så passer Cel shading stilen IMO ikke til så mørke farver som i det spil.

tag f.eks. det billede her : http://jeux-france.com/Affichage_Images_Articles.php3?Num_Image=5&Type=4&Id_Article=970

.. det er altså ikke specielt imponerende..

EDIT: Link fix
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
happyEDhappyEDSkrevet 24/10-03 20:41 
det billede er et mega gammmel billede og ikke officelt så det er ikke sikker at det er fra spillet.. og det er da fed at der er nogle der prøver at lave noget anderledes.. og grafikken er da for fed... imponerne....advanceret....og passer perfect dertil. glæder mig til at se hvad det er for et spil de får på benene:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RebelheartRebelheartSkrevet 24/10-03 21:34 
Okotta >
Du er en typisk Xbox gamer, så jeg vil anbefale dig at skille dig af med din Gamecube + spillene, så hurtigt som muligt, så du får mere tid til at beundre dit Xbox hardware, og alle de - tilsyneladende - gode spil dette hardware tilbyder.

Jeg har allerede skilt mig af med de fleste spil til min GameCube.
Okotta, dit had til Xbox er altså så sjovt at læse om. Keep up the good work! ;-)
RebelheartRebelheartSkrevet 24/10-03 21:48 
Mr.Good >
Rebelheart >
Endnu et GameCubespil med utrolig grim grafik. Hvad er det der sker?
Først Zelda, så VJ og nu det her.
Jeg investerede ikke i en GameCube for at få andenrangsgrafik. GameCuben har før vist fremragende grafik, hvorfor dog ikke fortsætte med det?
Suk!


Mr.Good >
Jeg bryder mig ikke om udtrykket "lol", men... LOL!

Ja, jeg er jo altid god for en gang underholdning! ;-)

Men når det er sagt, så mener jeg virkelig, at grafikken er grim i de spil. Hvis jeg var ligeglad med pæn grafik, ja så kunne jeg jo bare købe mig en PS2! ;-)

Nu har jeg altså investeret i en GameCube, så vil jeg ikke tage til takke med en andenrangsgrafik, som den teknik virkelig producerer. At der åbenbart er mange, som ikke gider eller evner at stille krav til de spil, de køber, undrer mig dog ikke, da der jo også stadig findes mennesker, som godt kan holde ud at høre på hiphop og rapmusik!

EOD.
OkottaOkottaSkrevet 24/10-03 22:55 
Du er simpelthen for dum at høre på.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JAAJAASkrevet 25/10-03 00:46, rettet 25/10-03 00:51 
Rebelheart >
Nu har jeg altså investeret i en GameCube, så vil jeg ikke tage til takke med en andenrangsgrafik, som den teknik virkelig producerer. At der åbenbart er mange, som ikke gider eller evner at stille krav til de spil, de køber

Tja, det kan faktisk ikke formuleres meget mere præcist, end som Okotta lige har gjort det.
JmogJmogSkrevet 25/10-03 00:54, rettet 25/10-03 00:56 
Rebelheart, du kunne have sagt at det er et spørgsmål om smag og at du bare hører til dem der kategorisk ikke kan lide cell-shaded grafik. Det ville være ærligt og helt i sin orden.

Istedet fortæller du nærved samtlige medlemmer af forumet at de er idioter der ikke kan bedømme hvad der er godt.

Smart. Rigtig smart.
KalicolaKalicolaSkrevet 27/10-03 14:17 
det her minder allermest om en kravlegård. *tsk tsk*

-grow up guys
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig