X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så kommer det! fifa 2004 :-)


Svar
TKTKSkrevet 23/10-03 19:39, rettet 26/10-03 14:13 
Har tænkt længe om jeg skulle "udgive" dette topic da jeg jo har hørt at NÆSTEN alle er til PES3, men nu har jeg gjort det! ;-)
Hvad regner i med at få i det nye fifa soccer 2004? jeg glæder mig personligt til det nye system med at man kan løbe i dybden på en ny måde, og det med at spillerne kan løbe i alle retninger og tage en mand med så der komme åbninger UDEN BOLD! det blir godt! så jeg skal have det til xbox i morgen! nu håber jeg ***deme at de får det på dagen her i haderslev! de har ingen xbox titler på dagen!
>> Jeg gider ikke høre at vi skal købe en ps2 for at få pes3 fordi det altså bare er sååå meget bedere!<<<
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/10-03 19:51 
Har fået Fifa 2004 idag, og sidder og spiller det nu.
Skriver tilbage om hele "oplevelsen" når jeg får tid :)
TKTKSkrevet 23/10-03 19:52 
PAL? eller US? ja du må li skrive om det er fedt med alle de nye systemer! jeg kan ik sove i nat ;-)
ComradeComradeSkrevet 23/10-03 19:57 
Har også prøvet det, og må indrømme at jeg både bedre kan lide FIFA 2003 og PES3.

Det har skuffet mig meget!

Det nye system med at styre spillere uden bolden, virker ikke særligt godt, eller også er det bare mig der ikke har fattet det endnu.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
MrCaseMrCaseSkrevet 23/10-03 20:36 
var i inde i EB-Games på kulturnatten og prøve det?... flot så det i hvert fald ud..
Have you considered sucking less?
TKTKSkrevet 23/10-03 20:55 
Har lige set en ideo med det! ser lovende ud... det er en video hvor juve. spiller mod barce. tror jeg det er og så bliver thuram spillet 1-2 i 4 stationer hele vejen op af banen for til sidst at score i en glidende tackling-skud! i det gamle fifa følte jeg at man ikke kunne sætte en blid inderside på og så bare være sikker på at bolden var i kassen, men at manb skulle til at lade op! det problem er løst skriver nogle skribenter fra en hjemmeside jeg ikke li kan huske hva hed, så det er ikke bare mig der sys det! :-)
TKTKSkrevet 26/10-03 14:06, rettet 26/10-03 14:07 
Ja så skal i da li høre min Dom af spillet!

Grafik:
Som sædvanligt, super god grafik! godt animerede ansigter på alle spillere (genkender alle som jeg ved hvem er, og har set i "virkelige verden") -10/10 i grafik!

Lyd:
Jeg syntes det er halv og halv! det er fedt at tilskuerne synger efter sit ynlings hold(Mit er arsenal) -Og skudene lyder også fint! MEN indkast! når der kommer indkast og personen kaster kommer der en afleverings lyd! ret skidt! og jeg syntes virkleig at man mærker det, det lyder pænt dumt med sådan et dunk når han kaster! hmm... ja junior senior er jo med, og the ravonettes! ja men 7/10

Gameplay:
Total fedt spil igen i år! afleveringerne er ikke længere klistret til den mand man aflevere til, men kan sagten ramme 10 meter ved siden af så man skal lige konsentrere sig, og det er ok! det nye off the ball -ja det mærker jeg ikke! så det kan ikke bedømmes! det er fedt at man kan spille helt ned til 3 div. i fx. england! og andre lande 1, og 2 div. (bare IKKE danmark):-( -at man har den mulighed er fedt, da der er kommet en carrier med i spillet så man kan som jeg har gjort tage et 3 div. hold i england og forsøger nu at kæmpe mig op til de store drenge fra premier league :-) 9/10
-Samlet 9/10, et fedt spil med nye elementer fx. turneringer og opdateringer af spillere, trøjer og ja et nyt transfer system hvor man skal byde! og tjene penge! fedt!

Thomass!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/10-03 14:09 
Har du online-mulighed? For så kunne vi jo tage en kamp :)
TKTKSkrevet 26/10-03 14:12 
dette er til xbox.. men gad godt hvis jeg havde en ps2 :-)
enfenenfenSkrevet 26/10-03 14:27, rettet 26/10-03 14:27 
Jeg håber jeg modtager mit eksemplar imorgen og så skal der ellers testes. Hvis spillet er, som jeg håber det er, så køber jeg det også til PS2, så jeg har muligheden for online spil.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 26/10-03 15:41 
Jeg har aldrig selv købt et Fifa spil, men faldt over en tråd på Usenet, i uk.games.video.gamecube.

Tråden hedder FIFA 2004 Compalint to EA.

Kort sagt, så er det tilsyneladende ikke et spil man skal bruge pengene på.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RebelheartRebelheartSkrevet 26/10-03 16:09 
Okotta:

Jeg har læst det samme. Heller ikke et spil, jeg ville bruge penge på...og det er ikke kun fordi, at det er en EA titel! ;-)
APHAPHSkrevet 26/10-03 16:13 
Gamecube versionen skulle efter hvad jeg har hørt lide meget slemt af slowdowns.

Ifølge eurogamers rewiev af spillet, skulle xbox versionen understøtte 60HZ. Er det noget du kan bekræfter ThomasS? Det vil ihvertfald være første gang, at EA tager en xbox udgivelse en smugle seriøst.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 26/10-03 16:43 
Okotta >
Jeg har aldrig selv købt et Fifa spil, men faldt over en tråd på Usenet, i uk.games.video.gamecube.

Tråden hedder FIFA 2004 Compalint to EA.

Kort sagt, så er det tilsyneladende ikke et spil man skal bruge pengene på.

Nu er det jo Gamecube versionen, som de ikke bryder sig om. En af grundende til manglende features kan være, at Gamecube controlleren ikke har lige så mange knapper at gøre godt med.

Udover førnævnte, så lader problemet mere til at være en gamer, som ikke kan finde ud af funktionerne i FIFA 2004, hvilket jo ikke direkte gør det til et dårligt spil.

Jeg skal gerne komme med min mening, når jeg HAR prøvet spillet.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 26/10-03 16:45 
Paasch >
Ifølge eurogamers rewiev af spillet, skulle xbox versionen understøtte 60HZ. Er det noget du kan bekræfter ThomasS? Det vil ihvertfald være første gang, at EA tager en xbox udgivelse en smugle seriøst.

Spillet skulle vist også understøtte rigtig 16:9 denne gang og ikke den halvfærdige 16:9 fra FIFA 2003, hvilket er et skridt i den rigtige retning.
What is the Matrix?
ComradeComradeSkrevet 26/10-03 21:13 
Jeg var lige i Merlin og prøve det på PS2. kan det passe at grafikken er bedre på PS2 end på Xbox i FIFA 2004? Var umiddelbart overrasket over grafikken i PS2 versionen.

Noget jeg stadig bander over, at jeg ved ikke hvordan jeg får mine spillere til at løbe i dybden, når man ikke kan lave de streger længere. I PES3 kan man få spillerne til at løbe i dybden ved at trykke på trekant, dette virker så sandelig ikke i FIFA 2004.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
enfenenfenSkrevet 26/10-03 21:24 
Jeg skal svare dig på det, når jeg modtager spillet :)
What is the Matrix?
RebelheartRebelheartSkrevet 26/10-03 22:48, rettet 26/10-03 22:49 
Comrade >
Jeg var lige i Merlin og prøve det på PS2. kan det passe at grafikken er bedre på PS2 end på Xbox i FIFA 2004? Var umiddelbart overrasket over grafikken i PS2 versionen.


Well, det er et EA spil og EA er store PS2 fanboys. At grafikken skulle være bedre på PS2, ville ikke undre mig det mindste.
DommergaardDommergaardSkrevet 26/10-03 23:32 
Prøvede det i Bog & Ide til PS2, ikke videre imponeret af dens grafik, synes det så lidt pixileret til tider. Ellers er animationerne enormt flotte og flydende, samt at spillet set fra Tele-cam eller ling. så ligner det sq rigtig fodbold!
TKTKSkrevet 27/10-03 07:28, rettet 27/10-03 07:28 
det er da super grafik på xbox-versionen syntes jeg! og har ikke oplevet nogen form for slowdowns... så jeg holder fast på at det er et mega godt spil, og til jer som bare læser andre folks meninger, og derefter syntes det samme... ja prøv det da lige selv! :-)
enfenenfenSkrevet 27/10-03 08:58 
Hos Pregames.dk er spillet selvfølgelig blevet forsinket, så det bliver ikke idag, at jeg modtager spillet.

Dog regner jeg med, at jeg køber PS2 udgaven imorgen, da jeg også vil spille online.
What is the Matrix?
RitesRitesSkrevet 27/10-03 10:51 
Ja, and a big "fuck you" til EA for ikke at understøtte Live.
:(
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 27/10-03 11:17 
Det må vi leve med.

Det er deres eget tab efter min mening.
What is the Matrix?
RitesRitesSkrevet 27/10-03 11:29 
Deres tab=de har tabt=EA er tabere :)

(Nu har jeg det så bedre med mig selv)
» a winner is you «
ComradeComradeSkrevet 27/10-03 13:39 
Get over it.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OkottaOkottaSkrevet 27/10-03 13:48 
Enfen >
Dog regner jeg med, at jeg køber PS2 udgaven imorgen, da jeg også vil spille online.

Check uk.games.video.playstation tråden "FIFA 2004 online - anybody impressed", inden du løber ud og bruger penge.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 27/10-03 14:07 
Det må jeg lige prøve. Hvis det kun er dårlige indlæg, så kan det da være, at man kun skulle tage Xbox udgaven.

Jeg kigger da lige på det. Takker indtil videre.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 27/10-03 14:12, rettet 27/10-03 15:14 
Enfen, nu hvor du har en ps2, hvorfor bruger du så ikke dine penge på pes istædetfor?

Hvis du tvivler på spillets kvaliteter, så kunne du jo prøve dl pc demoen.

EDIT: Boomtown har også demoen

PES3 Demo (217mb)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 27/10-03 14:37, rettet 27/10-03 14:39 
Jeg vil spille online...

Min PS2 står pakket ned og har gjort det i meget lang tid. Den eneste grund til, at jeg skulle tage den frem igen fra "kælderen", ville være for online's skyld.

Jeg tror dog lige, at jeg prøver at hente PES3 demoen for at se "what all the fuss is about" :)

Det bliver nok ikke aktuelt til PS2 for mit vedkommende, da jeg ikke er meget for slowdown i spil og slet ikke i fodboldspil.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 27/10-03 14:41 
Og så vil du spille FIFA... Hvorfor!?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 27/10-03 14:47 
Fordi jeg synes det er godt( og nej jeg har ikke prøvet PES) og der ingen slowdown er hos mig.
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 27/10-03 15:01 
Jeg synes SaGa Frontier 2 er det bedste RPG nogensinde (nej, jeg har ikke prøvet Final Fantasy serien) og der er ingen grim grafik eller dårlig historie hos mig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tue hazukitue hazukiSkrevet 27/10-03 15:10 
Undskyld HVAD?!?!?!
»You'll never walk alone«
enfenenfenSkrevet 27/10-03 15:17 
Naiera >
Jeg synes SaGa Frontier 2 er det bedste RPG nogensinde (nej, jeg har ikke prøvet Final Fantasy serien) og der er ingen grim grafik eller dårlig historie hos mig.

Flot forsøgt :)

I og med at jeg aldrig har prøvet PES, så kan jeg ikke udtale mig om spillet. Jo jeg prøvede en gang en demo af 1'eren.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 27/10-03 15:23 
(Demoen af PES1 var godt nok langt fra det færdige resultat af spillet)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 27/10-03 15:32, rettet 27/10-03 15:33 
Pointen er, at jeg ikke kan udtale mig om et spil, som jeg ikke har prøvet. Jeg kan kun give mit synspunkt ud fra, hvad jeg har prøvet.

At Naiera vil lave sjov med det, er helt fint med mig :)

Ja FIFA og TIF er de bedste fodbold spil, som jeg har prøvet. Selvom jeg prøver PES, så er det jo ikke sikkert, at jeg vil synes at det er et godt spil.
What is the Matrix?
TKTKSkrevet 27/10-03 15:58 
ThomasS >

>> Jeg gider ikke høre at vi skal købe en ps2 for at få pes3 fordi det altså bare er sååå meget bedere!<<<


:-(


-Ja jeg Har fundet ud af det der system.. men det er ikke så godt at angribe med, da det så vidt jeg kan se kun er til afleveringer! de laange stikninger til pires som kører op ad banen, laver to frække driblinger, og sender den derefter ind til henry, ja og så er der jo mål!!! :-)
TKTKSkrevet 27/10-03 16:01 
heh heh.. comrade! det kan man så sandelig godt! du bruger bare Y knappen, så skal der nok komme en adresse på fra angriberne! -og en god stikning -afhængig af hvor lang tid du vælger at holde denne knap INDE! men ok hvis du er man. united er det jo klart det system ikke virker! :-)
enfenenfenSkrevet 27/10-03 17:35 
Okotta >
Check uk.games.video.playstation tråden "FIFA 2004 online - anybody impressed", inden du løber ud og bruger penge.

Nu har jeg læst de forskellige indlæg også i andre tråde og folk ser ikke ud til at være helt tilfreds med online delen. Spillet skulle køre meget langsomt over PS2/EA servere og i bund og grund være dårligt.

Der er selvfølgelig ikke så mange, som har skrevet, men hvis man tager det procentvis, er det ikke et spil, som jeg skal have fat i på PS2 for at kunne spille online - det er primært en negativ oplevelse, hvilket jeg slet ikke ville kunne acceptere.

Udover ovenstående så må begge spillere, ikke være bag en firewall/NAT - noget med public ip - ellers vil spillet ikke virke online. Jeg kan ikke helt få det til at hænge sammen, da port forwarding burde løse problemet. Om det er fordi, at folk ikke kan finde ud af at sætte deres netwærk op, skal jeg ikke kunne sige. Port range 14500-14999 skal forwardes til ens interne/lokale ip, hvilket burde løse problemet. Som sagt, så har jeg ikke testet det og kan derfor ikke garantere, at det løser problemet...
What is the Matrix?
RebelheartRebelheartSkrevet 27/10-03 20:57 
Comrade >
Get over it.

...er et fremragende nummer med supergruppen Eagles!
tue hazukitue hazukiSkrevet 01/11-03 17:17 
Nogen der har erfarring med hvilken version der er bedst? Til PS2 eller til GameCube?
»You'll never walk alone«
NaieraNaieraSkrevet 01/11-03 17:18 
PES3.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kooikkooikSkrevet 01/11-03 17:31 
Naiera:
PES 3 hvad snakker du om, vi snakker om fifa 2004
RebelheartRebelheartSkrevet 01/11-03 20:12 
I Naiera's verden eksisterer FIFA serien slet ikke, derfor! ;-)
TKTKSkrevet 02/11-03 18:36 
Nogen der ved om man kan låne spillere? I de 3 transfer perioder?

Og hvor langt er i så i carrier? jeg er barnsley og er i 1.div. år 2005 og har købt thiago motta, roy carrol, unai, og mc. guirre (de sidste to var bare billige) :-) ligger nr. 1 sammen med west ham, og wigan!
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/11-03 15:04 
tue hazuki >
Nogen der har erfarring med hvilken version der er bedst? Til PS2 eller til GameCube?

Slet ingen - bortset fra Naiera's "halv-dumme" svar???
»You'll never walk alone«
enfenenfenSkrevet 05/11-03 15:38 
Jeg har læst, at GC versionen på nogle tidspunkter skulle droppe til under 10fps.

Det er det eneste, som jeg kan være behjælpelig med.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig