X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det er flot USA - Idiot Land


Svar
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 13:06 
Idiotien fortsætter hos forældrene.

"The suit filed earlier this week alleges that Grand Theft Auto III inspires and trains players to shoot at vehicles and persons[...]"

Jeg ønsker mig en T-Shirt, påtrykt "I'm a trained killer - I play Grand Theft Auto" - eller noget i den stil.

Idioter
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
75 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 13:06 
Idiotien fortsætter hos forældrene.

"The suit filed earlier this week alleges that Grand Theft Auto III inspires and trains players to shoot at vehicles and persons[...]"

Jeg ønsker mig en T-Shirt, påtrykt "I'm a trained killer - I play Grand Theft Auto" - eller noget i den stil.

Idioter
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HulleHulleSkrevet 22/10-03 13:26, rettet 22/10-03 13:29 
For en gang skyld er vi enige Okotta ;) Jeg ved snart ikke hvad der er værst, USA eller Osama..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
The DaneThe DaneSkrevet 22/10-03 13:26 
Det er kliché, og det er amerikansk tankegang.

Det er sjovt, at de bliver ved med at skyde skylden på spillene istedet for at tage fat i den stupide våbenlovgivning som de har derovre.
Derudover hvordan skulle spillet kunne træne én i at skyde folk ned? Jeg kan til en vis grad forstå det med inspiration - men det er stadigvæk langt ude. Det er ikke fordi man i spillet får en større opmuntring til at skyde alle ned. Det er bare noget man kan, og så får man missioner.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DommergaardDommergaardSkrevet 22/10-03 13:54 
Jah, kan godt se problemet :/

Hvorfor ikke også sagsøge Britney Spears for at synge falsk i hendes såkaldte "Britneys Beat Dance"? :P
yokanabsteryokanabsterSkrevet 22/10-03 14:02, rettet 22/10-03 14:06 
Igen enig med dig :) ...
Håber bare ikke der på et tidspunkt går ud over os gamere i danmark, med alt deres stupiditet...Der var også noget om det i tv på dr2 tror jeg hvor der blev spurgt, om det var farens automat våben eller sønnens videospil der var det enlige ptoblem, så kom en republikaner på scenen "We don't wanna go around, taking the innocent civilians weapons, just to protect them self's, the real danger is the violent videogames, rock music and series like south park" Man kan squ blive helt sur når man høre den slags :(
Men overskriften til indlæget...nu ikke synke så dybt som dem selv! ;)
soon the world will be one big computer
The DaneThe DaneSkrevet 22/10-03 15:52 
Synes jeg nu ikke er at synke til deres niveau. På det punkt er amerikanerne nogen idioter.
Der er selvf. en hel del der er istand til at tænke klart, og kritisk argumentere for sagen - eller bare på den baggrund tager pis på USA :D. Men der er mange tilfælde som vi høre om hvor man ikke skulle tro enten amerikanerne generelt eller bare politikerne ikke havde nogen hjerneceller, eller bare ikke brugte dem til noget (ligger stadig ubrudt i æsken til samlingen).

Men det er da helt sikkert ikke noget de har monopol på :).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RonaldoRonaldoSkrevet 22/10-03 16:24 
Det er en syg verden vi lever vi. Hvis sagen overhovedet når så langt som til retsalen, så har hele underholdnings-industrien skudt sig selv i foden. Hvad forhindrer teenage-mordere fra at påstå deres synder var inspireret af Tarrantino eller Eminem? Og Hvad forhindrer så forældrene til ofrene at sagsøge dem? Det er jo åbenbart idolerne og medierne der opdrager børnene, og ikke forældrene.

Børn med normal opdragelse og kærlighed fra deres forældre, ville aldrig kunne finde på, at såre andre mennesker på den brutale måde.
MarcKMarcKSkrevet 22/10-03 17:11, rettet 22/10-03 17:15 
Starfish >
Men overskriften til indlæget...nu ikke synke så dybt som dem selv! ;)

Jeg skulle netop til at skrive noget tilsvarende - pinligt, pinligt!
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 17:16 
FreddiE >
Børn med normal opdragelse og kærlighed fra deres forældre, ville aldrig kunne finde på, at såre andre mennesker på den brutale måde.

Jeg er helt enig med dig, i hele dit svar.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 17:18 
Marc Klemp >
Jeg skulle netop til at skrive noget tilsvarende - pinligt, pinligt!

Hva' f..... snakker du om? Mentaliteten som hersker i USA er rent idioti.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/10-03 17:20 
Enig igen :)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 22/10-03 17:21 
På alt for mange områder ja. Det land grænser det groteske med hensyn til hvad man kan opnå med en retssag.... *ej jeg vidste ikke at en kat ikke kunne holde til at komme i microovnen, sagsøger producenten for flere millioner for ikke at skrive det i manualen!!!*
I win, you loose
MarcKMarcKSkrevet 22/10-03 17:23, rettet 22/10-03 17:36 
Okotta >
Hva' f..... snakker du om? Mentaliteten som hersker i USA er rent idioti.

Det er simpelthen absurd at generalisere i den grad du her gør, og det er mildest talt ikke en lødig måde at diskutere på, hvis man bruger ord som "idiot" om modparten. (Desuden skal Idiotland sammenskrives;).
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/10-03 17:55 
Jeg glæder mig til Michael Moore for nys om sagen og laver en "Shooting like GTA" dokumentar film om det!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 18:01 
Marc Klemp >
Det er simpelthen absurd at generalisere i den grad du her gør, og det er mildest talt ikke en lødig måde at diskutere på, hvis man bruger ord som "idiot" om modparten.

Hør nu her - jeg stiller mig ikke op og kalder alle amerikanere for idioter vel; Jeg kalder de folk for idioter, som opfører sig på den måde de gør, i den artikel jeg henviser til.

Beklager hvis min overskrift var for meget for dig, men den er ikke møntet på alle amerikanere i almindelighed; "Kun" tåberne i artiklen fra Gamespot.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/10-03 18:02 
Marc Klemp >
Okotta >
Hva' f..... snakker du om? Mentaliteten som hersker i USA er rent idioti.

Det er simpelthen absurd at generalisere i den grad du her gør, og det er mildest talt ikke en lødig måde at diskutere på, hvis man bruger ord som "idiot" om modparten.

Enhver kan da se at det er idioti alt det der sker i USA i stil med det her! Og derfor er det i forbindelse med pågældende emne helt iorden at kalde dem en flok idioter! Der er sku ikke andre end Amerikanerer der gør noget lignende!
Så bare fordi du har en eller anden trang til at være uenig, skal du ikke la det gå ud over Okotta, der i forhold til dig ser realistisk på sagen!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
MarcKMarcKSkrevet 22/10-03 19:00, rettet 22/10-03 19:06 
Okotta >
Beklager hvis min overskrift var for meget for dig, men den er ikke møntet på alle amerikanere i almindelighed; "Kun" tåberne i artiklen fra Gamespot.

Som jeg skrev, er jeg imod brugen af ordet "idiot" i denne forbindelse. Hvis en diskussion skal foregå på et fornuftigt plan, bør man undlade brugen af skældsord.

Lad os nu ikke fortsætte denne ligegyldige debat og komme tibage til emnet. Jeg ønskede blot - som jeg også gjorde i den sidste (Idiot Amerika) tråd - at gøre opmærksom på det ovennævnte.

Palsgaard >
Så bare fordi du har en eller anden trang til at være uenig, skal du ikke la det gå ud over Okotta, der i forhold til dig ser realistisk på sagen!

Det var da en underlig udtalelse - hvor har jeg set den før?. Hvordan kan du afgøre, hvorledes jeg ser på sagen, når jeg slet ikke har udtalt mig om den?
MarcusMarcusSkrevet 22/10-03 19:18, rettet 22/10-03 19:20 
Enig med Marc faktisk.

Desuden så stod der (som der står i artiklen) også på spillene at børnene ikke måtte spille spillene så det var også forældrenes skyld. Tror ikke det har nogen direkte forbindelse til spillet men børn er nemme at manipulere med.

Iøvrigt betyder "Idiot" en eller noget der er udenfor.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 22/10-03 20:16 
Mysterious >
Iøvrigt betyder "Idiot" en eller noget der er udenfor.

Nu behøver det heller ikke at være ordet idiot der bliver brugt, det ville måske værre mere passende med uintilligent, da skældsord er en svaghed i en diskussion...
Ellers er har mange amerikanere jo en nyheds overflod, der får den sorte intilligent klap til at gå ned, og fjerner deres logisk kritiske tænkning, seneste eksempel er med den ekstremt højre orinterede og industri finasierede tv kanal FOXnews der som efter en undersøgelse er blevet dømt ubrugelig som pålidelig kilde til nyheder, eksempel vis er der næsten hver evig eneste dag fundet masseødelægeses våben i irak, og dette er jo en direkte løgn...Mon der nogensinde vil findes logik/kritik i usa....
soon the world will be one big computer
NaieraNaieraSkrevet 22/10-03 20:22 
Kanalen vandt jo også seere fordi de under krigen kaldte det "Operation Freedom Iraq". Sky News, som jeg hver dag har tændt for når jeg ikke ser andet, er deres engelske søsterkanal, men så vammelt kom det aldrig nogensinde tæt på at blive. Så stor forskel er der åbenbart på englændere og amerikanere...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 22/10-03 20:37 
Hvor mange hér har været i USA...? Man bliver dybet chokeret over hvor uintelligente befolkningen egentlig er, sådan generelt, når man kommer derover. Deres uddannelses-niveau er skræmmende lavt (bliv ikke narret af deres ungdsomsfilm), og der bliver absolut ikke stillet nogen krav til intellektet. - Dén slags GTA-hændelser er konsekvensen af ren inkompetence. Bare skræmmende at de også er verdens eneste supermagt. - USA er nogenlunde som en baby med en bazooka.
The medium is the message.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/10-03 20:46 
Marc Klemp >
[
Palsgaard >
Så bare fordi du har en eller anden trang til at være uenig, skal du ikke la det gå ud over Okotta, der i forhold til dig ser realistisk på sagen!

Det var da en underlig udtalelse - hvor har jeg set den før?. Hvordan kan du afgøre, hvorledes jeg ser på sagen, når jeg slet ikke har udtalt mig om den?

I dine udtaleser til Okottas indlæg giver du udtryk for at være uening i det han siger! Så i kraft af at han, efter min mening, har en realistisk holding til situationen. må du, efter min mening, have en urealistisk/fordrejet holdning til situationen!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
The DaneThe DaneSkrevet 22/10-03 20:49 
Starfish >
...Mon der nogensinde vil findes logik/kritik i usa....


Ikke åbenlyst mod regeringen så længe "krigen" mod terror er igang. Tænk hvis bare de overholdt nogen af de konventioner der blev underskrevet, så ville tingene se bedre ud.
USA er styret af lobbyisme, og det er et rent skrækmoment at de er den eneste reele supermagt i verden.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 22/10-03 20:52, rettet 22/10-03 23:55 
Der er blevet fortalt "skrækkelige" historier om danske udvekslingsstudenter i USA, der blev mobbet så meget, at de blev nødt til at rejse hjem, efter de havde sagt ja til at lave en fremlæggelse om krigen i Irak. De begik den fejl, at de var kritiske mod regeringen og dens handlinger. Det kunne ikke accepteres på div. High Schools derovre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MarcKMarcKSkrevet 22/10-03 20:58, rettet 22/10-03 21:06 
Palsgaard >
I dine udtaleser til Okottas indlæg giver du udtryk for at være uening i det han siger! Så i kraft af at han, efter min mening, har en realistisk holding til situationen. må du, efter min mening, have en urealistisk/fordrejet holdning til situationen!

Haha, ja den er god med dig.
dRxLdRxLSkrevet 22/10-03 21:07 
Mark Clemp: jeg mener nu godt man med godt ret kan karakterise visse udsagn som idiotiske.

Hvis jeg nu f.eks. følgende udsagn for pålydende:

We don't wanna go around, taking the innocent civilians weapons, just to protect them self's, the real danger is the violent videogames, rock music and series like south park.

Så markerer det en manglende forståelse for de mekanismer der driver et samfund, og årsagerne til vold, der ikke kan beskrives bedre end med ordet idiotisk. Både i den oprindelig græske forstand af ordet og i den mere moderne tilgang til ordet.
Jeg mener ikke man bør føle sig for god til at tage afstand fra ting der er forrykte.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MarcKMarcKSkrevet 22/10-03 21:15, rettet 22/10-03 21:19 
Denne, for emnet, irrelevante diskussion vil tilsyneladende ikke stoppe.

Jeg er meget enig med dig. Det jeg anfægter er jo blot dét, at man benytter sig af skældsord på den måde, det her er blevet gjort. Der er trods alt langt fra at kalde et udsagn for idiotisk til at kalde et menneske - eller et helt land som det her er tilfældet - for idiotisk.
HulleHulleSkrevet 22/10-03 22:58, rettet 22/10-03 22:58 
Skægt at Niera nævner dette. Jeg kommer lige fra en tur på xbox live hvor jeg snakkede med 3 amerikanere. Her blev stemningen pludselig meget trykket da vi begyndte at diskutere Irak. Det eneste de havde som argumenter var at USA befriede landet for den grusomme diktator og "masseødelæggelses våben", andet ville de simpelthen ikke høre tale om. Til sidst var der stille, og så ventede de bare på at jeg loggede ud.
De blev ved med at snakke til mig som om at jeg kom fra Irak siden jeg forsvarede dem lidt :P
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
yokanabsteryokanabsterSkrevet 22/10-03 23:23, rettet 22/10-03 23:24 
Hulle >
Det eneste de havde som argumenter var at USA befriede landet for.... "masseødelæggelses våben"

Som ikke er fundet....Samme slags diskussioner har jeg haft med amerikanere på xbox live med fuldsændigt fordrejede oplysninger om krigen, som at der jo ER fundet masseødelæggeses våben...Nej så fat det dog...Selfølgelig må man have sin egen holdning til krigen, men man kan da i det mindste holde sig til fakta!!!
soon the world will be one big computer
RonaldoRonaldoSkrevet 23/10-03 00:13 
USA har brug for en præsident med en IQ på over 140 og som har for travlt til at lege bussemand fordi han kun har sit eget land som interesse. Der må findes en gut derude som ikke alle de store industrier er i lommen på, og som kan se det forkerte i den velfærds-ligevægt de har og altid har haft.
jaesjaesSkrevet 23/10-03 00:14, rettet 23/10-03 00:22 
"Der findes kun to slags mennesker: Amerikanere, og dem som sympatiserer med amerikanere."
Denne ny-klassiker må vist være på sin plads her :o)
RJKRJKSkrevet 23/10-03 00:18 
"Og hvis der er andre, så er de terrorister"
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 23/10-03 00:26, rettet 23/10-03 00:26 
:D

"Men det er der jo ikke."
RJKRJKSkrevet 23/10-03 00:28 
"I hvert fald ikke, når vi er færdige med dem"

;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 23/10-03 08:34, rettet 23/10-03 09:45 
FreddiE >
USA har brug for en præsident med en IQ på over 140 og som har for travlt til at lege bussemand fordi han kun har sit eget land som interesse. Der må findes en gut derude som ikke alle de store industrier er i lommen på, og som kan se det forkerte i den velfærds-ligevægt de har og altid har haft.

Nogen (en minoritet) vil mene at det er ham her du leder efter,

men fordi han er nogenlunde som du skriver, har han ikke en chance.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RebelheartRebelheartSkrevet 23/10-03 09:29, rettet 23/10-03 09:30 
Jeg er faktisk blevet *meget* træt af den anti-amerikanske holdning, som flere individer giver udtryk for.

Befrielsen af Irak var et godt initiativ. Folk der siger andet tilhører den yderste venstrefløj. Føj siger jeg bare!

Jeg havde gerne set, at Iran havde fået samme tur og alle andre islamiske/kommunistiske lande, som ikke accepterer de grundlæggende menneskerettigheder. Et land som Nordkorea skulle også sættes på plads!
psychomantispsychomantisSkrevet 23/10-03 09:41 
Ud fra dine holdninger skulle jeg ligeledes kunne konkludere at du tilhører den yderste højrefløj. Ikke så rart at få smidt i hovedet vel? Eller er det? Kulturfascisme er en meget grim ting, om så den kommer fra kommunisterne i Kina eller fra folk med dine holdninger.
RonaldoRonaldoSkrevet 23/10-03 09:48 
Du siger at du gerne vil bombe andre lande fordi de har en anderledes kultur end din/vores? Eller er det fordi de ikke må have atomvåben?

Det er udelukket Bush og hans administration der har gjort USA vildt upopulært, og amerikanerne er nogle patrioter som tror blindt på deres præsident. Jeg tror mere det er dig som altid har set USA som "good guys", og derfor altid tar' deres parti. Du ville garranteret syntes det var moralsk forkert hvis der blev udviklet et spil hvor USA var fjenden. Selvom du med glæde har nakket tusindvis af arabere i div. fps'er.

Det kan godt være at irakerne nu kan tillade sig at kalde Sadam for en nar, men hvad hjælper det hvis din familie ikke har noget tag over hovedet? Genopbygning kræver noget helt andet end soldater, og den magtkamp der foregår i øjeblikket er helt forfærdelige.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 23/10-03 09:49, rettet 23/10-03 10:12 
Kan kun erklære mig FULDSTÆNDIG enig i ovenstående!

EDIT: det må så være i psychomantis :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RonaldoRonaldoSkrevet 23/10-03 10:02 
dRxL >
Nogen (en minoritet) vil mene at det er ham her du leder efter,

Jeg læste det lange interview på forsiden, og jeg var rimeligt imponeret over den 81-årige mand. Han har en større viden om verden udenfor USA, og han enda forståelse for europa's synspunkter. Han lyder yderst intelligent, og han snakker sin sag, det er forfriskende i forhold til "Ai weel feex da echonomyy!".
NaieraNaieraSkrevet 23/10-03 10:16 
Bush's bedste:

"Nuculear" (sammenhængen er ligegyldig, han siger det konsekvent, og jeg fatter ikke at han ikke er blevet fortalt at det er forkert)

Han har desuden også sagt i et interview, at hovedparten af USA's import kommer fra udlandet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 23/10-03 10:35 
Marc Klemp >
Der er trods alt langt fra at kalde et udsagn for idiotisk til at kalde et menneske - eller et helt land som det her er tilfældet - for idiotisk.

Kan du ikke snart fatte, at jeg IKKE kalder et helt land for idiotisk!? Jeg kalder disse MENNESKER i Gamespot's artikel for idioter! Forstå det snart.

Er du amerikaner? Føler du dig personligt truffet eller hvad? Hvad er disse mennesker, i Gamespot's artikel, ifølge dig? Er de idioter, eller noget andet?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
psychomantispsychomantisSkrevet 23/10-03 10:35 
Naiera >
Bush's bedste:

"Nuculear"

LOL! En fysiker som mig tager sig til hovedet og griner...
The DaneThe DaneSkrevet 23/10-03 11:06 
Man kan også som en lille sidenote kommentere Floridas valg.

Derudover så skal man vist ikke komme ind på menneskeretigheder når det gælder USA for tiden, da amerikanerne jo til en vis grad skulle blive trykket under i "krigen" mod terror - og så er der dem som kommer udefra. Eller fangerne på Guantanomo (geneve konventionen). Den eneste grund til der ikke er sket noget med USA på det her punkt er, at folk ikke tør når de er en supermagt og har en bunke (super)tosser ved roret.

(Eller på samme måde ved Israel - USA siger de vil give advarsler, men gør så ikke mere. Der kommer ingen direkte interventioner der pga. USA og deres evige VETO mod det. Dårligt system på det punkt.)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/10-03 11:14 
dRxL >
Nogen (en minoritet) vil mene at det er ham her du leder efter,

Jeg søger lige lidt på ham - Måske har han en child-molest sag gemt under tæppet *G*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MarcKMarcKSkrevet 23/10-03 12:49, rettet 23/10-03 12:50 
Ikke langt fra virkeligheden:

"In December of 1988, LaRouche was convicted of conspiracy and mail fraud in regards to the methods used by his organization to solicit approximately $34 million in loans. He was sentenced to 15 years in federal prison in Minnesota, though he was given a early release in 1993 after serving five years. He ran his 1992 Presidential campaign from prison."

:)

Kilde
MarcKMarcKSkrevet 23/10-03 13:00 
Okotta >
Kan du ikke snart fatte, at jeg IKKE kalder et helt land for idiotisk!?

"Idiot Land"? Tjah, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, men der er tilsyneladende ikke overenstemmelse mellem hvad du mener og hvad du skriver.

Er det meget svært at forstå hvad jeg mener? Jeg er imod brugen af skældsord under en debat. Længere er den ikke.

Okotta >
Er du amerikaner? Føler du dig personligt truffet eller hvad?

Nej.

Okotta >
Hvad er disse mennesker, i Gamespot's artikel, ifølge dig? Er de idioter, eller noget andet?

Jeg er sandsynligvis lige så rystet over denne artikel som dig selv. Jeg mener ikke nogle former for medier kan gives skylden for sådanne forbrydelser. Ansvaret er alene forældrenes og børnenes selv.
OkottaOkottaSkrevet 23/10-03 13:18 
Marc Klemp >
"Idiot Land"? Tjah, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige, men der er tilsyneladende ikke overenstemmelse mellem hvad du mener og hvad du skriver.

Ok så - landet er fyldt med mange idioter.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 23/10-03 13:19 
Marc Klemp: Du vælger så dine kilder i overensstemmelse med hvad jeg havde forventet ud fra mit indtryk af din politiske orientering.

De her folk har en helt anden (men sandsynligvis heller ikke helt rigtig) opfattelse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 23/10-03 13:22 
De har også en dansk afdeling:

ikke noget jeg kunne finde på at deltage i...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
75 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig