X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Viewtiful Joe er G.U.F


Svar
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 12:39 
G.U.F = Genialt, Unikt, Fantastisk.

Køb Viewtiful Joe, og det kan kun gå for langsomt :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
92 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 12:39 
G.U.F = Genialt, Unikt, Fantastisk.

Køb Viewtiful Joe, og det kan kun gå for langsomt :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/10-03 12:40 
er det udkommet eller hvordan? US?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/10-03 12:40 
Er det kommet i pal?!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/10-03 12:45, rettet 22/10-03 12:45 
det udkommer herhjemme i morgen ikke?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
FanboyFanboySkrevet 22/10-03 12:46 
På pregames' HP står der d. 31/10, men det kunne da være dejligt i morgen :)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/10-03 12:51 
på nintendo.dk står der i morgen...hvad skal man stole på?

http://www.nintendo.dk/product/future.asp?mainid=63&subid=116&id=23

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
FanboyFanboySkrevet 22/10-03 12:53 
Jeg tror egentig jeg stoler mest på Bergsala. Men jeg vil da lige gå op og høre i Merlin hvornår de får det hjem.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/10-03 12:58 
Jeps - gør det! :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 12:59 
Born2Play >
Er det kommet i pal?!

Jeps, det ER ude i PAL :-)

Bog & Idé i Aalborg har det.

Man kan iøvrigt få det i både en gul og en pink æske - min er den gule version; Den er lækker :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 13:00 
Fanboy >
Jeg tror egentig jeg stoler mest på Bergsala. Men jeg vil da lige gå op og høre i Merlin hvornår de får det hjem.

Merlin? Man køber sgu da ikke spil i Merlin - ågerpriser..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/10-03 13:02 
Okotta >
Jeps, det ER ude i PAL :-)

Bog & Idé i Aalborg har det.

Man kan iøvrigt få det i både en gul og en pink æske - min er den gule version; Den er lækker :-)

JA! Jeg smutter derind nu! Ses...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
StriferStriferSkrevet 22/10-03 13:03, rettet 22/10-03 13:04 
Lige et lille spørgsmål: I mange film har jeg set der er "tid" på VF, men er der det? Tæller det ned og dør man hvis tiden er på 0?
XBL Gamertag: ZeNtiX
NaieraNaieraSkrevet 22/10-03 13:08 
Er der 60Hz mode i PAL VJ?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 13:09 
Nej, jeg mener ikke der er tid på banerne, og jeg er igang med Episode 2 nu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 13:10 
Naiera >
Er der 60Hz mode i PAL VJ?

Det kan du tro der er, og optionen om du vil bruge 60Hz mode, popper MEGET hurtigt frem på skærmen :-)

Kudos til Capcom.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
StriferStriferSkrevet 22/10-03 13:13 
Nååååårj, så må jeg lige se at få pakket bagagen og fræse der ud af!
XBL Gamertag: ZeNtiX
The DaneThe DaneSkrevet 22/10-03 13:19, rettet 22/10-03 13:20 
Okotta >
...Man kan iøvrigt få det i både en gul og en pink æske - min er den gule version; Den er lækker :-)


Nææh, en opfordring til at have tre versioner :D.
Men ellers så er det et fedt spil - det kan dog have sine irriterende øjeblikke (og fjender), som ved alle spil.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DommergaardDommergaardSkrevet 22/10-03 13:26 
Allerede udkommet??

Måske man skulle smutte ind i EBgames? Går udfra de har det...
JmogJmogSkrevet 22/10-03 13:55 
Hvis man kan holde ud at vente (og har man en freeloader), så kan man få spillet til 265,- hos dvdboxoffice.com.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/10-03 14:14 
@okotta - hvor meget skulle du slippe for det?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/10-03 16:15 
500,-

Købte det i bogogidé Aalborg. Det er kickass - Nintendo bør sikre sig en eksklusiv-deal med det samme!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JAAJAASkrevet 22/10-03 16:29 
Jeg har spillet 20 min., og indtil videre er det lidt for lækkert. Nu skal den helikopter have smæk!
AndyAndySkrevet 22/10-03 16:33 
Born2Play >
Okotta >
Jeps, det ER ude i PAL :-)

Bog & Idé i Aalborg har det.

Man kan iøvrigt få det i både en gul og en pink æske - min er den gule version; Den er lækker :-)

JA! Jeg smutter derind nu! Ses...

Er der nogen foreskel på den Gule og den Pink?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AmbyAmbySkrevet 22/10-03 16:41 
ja. De har forskellige farver.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
AndyAndySkrevet 22/10-03 18:00 
Mystisk;o)..... jeg tar den Pink! weeeeeeeeeeeee!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
3of193of19Skrevet 22/10-03 18:19 
Fik US versionen i fredags og har spillet det en del i weekenden (gennemført Kids; nået til bane 6 i Adult). Jmog faldt for det i søndags da jeg kom forbi med min Cube (tror nok han snart skal have en Cube :).
VJ er MEGET lækkert. Især bosserne er seje IMO. Det fede er at der er en fornuftig strategi til alt i spillet bare man hænger på.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/10-03 19:22 
3of19 >
Det fede er at der er en fornuftig strategi til alt i spillet bare man hænger på.

Jeps! Og mange ting går igen...Man lærer hurtigt spillets strategi og system, og får derfor mange "nååå ja" oplevelser. Det er virkeligt cool.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AndyAndySkrevet 22/10-03 19:26 
Orv hvor jeg glæder mig til at få det spil!!!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
majjohamajjohaSkrevet 22/10-03 19:39 
Tror faktisk jeg vil sætte det på ønskelisten til jul, med mindre nogen herfra vil bytte det til SSBM - Gider i vel ik :O ;)
AsseAsseSkrevet 22/10-03 19:54 
Damn, nu har jeg glædet mig til det spil i næsten 3 måneder, og så nu hvor det udkommer har jeg self ikke penge til det:/ Men jeg kan nok få råd til det til den første. Men for søren hvor skal der købes meget de næste 3 måneder, og jeg har enda kun én konsol at købe spil til:P
tastasSkrevet 22/10-03 19:58 
Ja det er frygteligt!

Jeg er splittet mellelm Rebel Strike og Viewtiful Joe, omend jeg må sige, at folks indtryk får mig til at hælde mod Joe som første købet ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AndyAndySkrevet 22/10-03 20:11 
Jeg ville HELT KLART foretrække JOE fremfor Rebel Strike.....men det må du sq selv om, det er bare MIN mening!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/10-03 20:46 
Mr.Good >
Men for søren hvor skal der købes meget de næste 3 måneder, og jeg har enda kun én konsol at købe spil til:P

Så prøv at tænke på vi stakler der ejer alle tre nuværende konsoller - Min tegnedreng skælver bare ved tanken!

Anyway, jeg skal da også uden tvivl have skaffet mig VJ på et eller andet tidspunkt. Det spil oser da af kitsch og retro-stil!
Rebel Strike, derimod, har jeg intet problem med at fravælge. Det er vist ved at være på tide, at Factor 5 prøver krafter med et nyt og mere originalt koncept/franchise...
(...)
JmogJmogSkrevet 22/10-03 22:55 
3of19 >
Jmog faldt for det i søndags da jeg kom forbi med min Cube (tror nok han snart skal have en Cube :).

Way ahead of you. Hentede en i EBgames i går sammen med Metroid Prime. Både VJoe og F-Zero blev bestilt i går aftes fra hhv. Dvdboxoffice og CD-wow. Kubisme styrer.
RebelheartRebelheartSkrevet 22/10-03 23:09 
Game-Girl >
Jeg ville HELT KLART foretrække JOE fremfor Rebel Strike.....men det må du sq selv om, det er bare MIN mening!

Jeg skal hverken have JOE eller Rebel Strike!
JOE har grim grafik og Rebel Strike minder for meget om Rogue Leader.
Jeg er pt. kun interesseret i Mario Kart: Double Dash og i F-Zero GX samt i de to gamle Super Monkey Ball spil.

Der kommer så mange interessante must have titler til Xbox, at GameCuben må komme i anden række her hos mig.
DommergaardDommergaardSkrevet 22/10-03 23:30 
Hvilke must have titler til Xbox tænker du på?
The BruceThe BruceSkrevet 22/10-03 23:43, rettet 22/10-03 23:44 
Rebelheart >

Der kommer så mange interessante must have titler til Xbox...

Det er lidt sjovt du siger det for.... neeej- det gør der faktisk ik'!! Hvis Perfect Dark Zero først kommer i 2005, og Fable bliver nogenlunde ligeså kedeligt som de seneste film fra det, så har den- sjovt nok- stadigt kun Halo som en absolut must-have!

...men det er bar' min mening, så længe du er tilfreds!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RebelheartRebelheartSkrevet 22/10-03 23:47 
Nice try Sonic! ;-)

Følgende spil skal jeg nok have:

Star Wars: Knights of the Old Republic
Amped 2
Counter-Strike
Crimson Skies: High Road to Revenge
Halo 2
Links 2004
Project Gotham Racing 2
Rallisport Challenge 2
Tom Clancy's Rainbow Six 3
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Top Spin

...og mange flere, som jeg ikke kan huske titlerne på nu. ;-)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 23/10-03 08:13 
Rebelheart >
JOE har grim grafik

LOL...nåh ja, smag og behag! jeg tror bare ikke du finder så mange, der er enige med dig! skal vi høre hvad ign siger om sagen?

In the case of Viewtiful Joe, we're treated to a gorgeously rendered cel-shaded package that borders closer to the true definition of artwork than nearly any other game on the system. Everything from the diverse and richly detailed backgrounds to the wildly unique character designs, the truly beautiful graphical effects, and the unbelievable character animations are all masterfully crafted, making Viewtiful Joe a showpiece title for Nintendo's console.

grim grafik? har du overhovedet set spillet? mit gæt er nej...!
/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/10-03 08:52 
Rebelheart: Du var også én af dem, der hadede Wind Waker grafikken?

[Joke]
Personligt kan jeg godt se det fra en Xboxgamers synspunkt - PC-agtige spil i grå nuancer er da meget mere cool ;-)
[/joke]
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 23/10-03 10:22, rettet 23/10-03 10:29 
Rebelheart >
Star Wars: Knights of the Old Republic
Counter-Strike
Links 2004

Dem køber du allesammen pga. den fede grafik?

Ja - jeg kan osse være ironisk inden middag.

Jeg kan osse godt li' du skriver "skal nok have"; Det er ved at være Xboys'enes mantra = Jeg kan finde en masse titler som "jeg nok skal have" ude i fremtiden. Ork ja - de kan finde et sted mellem 30-50 titler som "de nok skal have" i år og næste år. Sagen er dog, at de fleste af spillene er multiplatformtitler; Hvordan kan det være? Fordi der ikke kommer særlig mange exklusive titler til Xbox, simpelthen. Men det er jo altid rart at kunne hive et par grafisk imponerende titler frem, men som man dybest set intet aner om bliver et godt spil, og som først kommer om ca. ét(!) år.

Jeg kan finde omkring 5 titler, fordelt over PS2, Gamecube og PC, som jeg *helt sikkert* skal have i år - disse spil ER nemlig udkommet og blevet anmeldt, således jeg ved hvad jeg går ind til, hvis jeg køber dem. Ja - kvalitet fremfor kvantitet + facts fremfor gætterier.

SSX 3, F-Zero GX, Rebel Strike, Warhammer 40.000 Fire Warrior (overraskende godt spil), Max Payne 2 og måske PES3.

Hvad angår dit syn på Viewtiful Joe; Hvis du savner et spil indeholdende nogle af de samme elementer, på din Xbox, og ikke vil købe VJ fordi du synes grafikken er grim (LOL), så bare køb Blinx i stedetfor. Deri kan man osse bruge slowmotion og fastforward, og det fungerer rigtigt godt på Xbox fordi den har en harddisk, og dermed er den eneste maskine som kan lave sådanne effekter - det har Microsoft selv sagt, så sådan er det bare.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
FanboyFanboySkrevet 23/10-03 12:23 
Okotta >
Fanboy >
Jeg tror egentig jeg stoler mest på Bergsala. Men jeg vil da lige gå op og høre i Merlin hvornår de får det hjem.

Merlin? Man køber sgu da ikke spil i Merlin - ågerpriser..


Hernede er der ikke nogle fede spilbutikker.. Der er måske elgiganten, men de har det aldrig til tiden. Merlin har det altid på dagen, og så vil jeg da gerne give 50,- mere for mit spil der end at vente ca. 8 dage og så få det til en 50'er billigere end elgiganten.
3of193of19Skrevet 23/10-03 12:40 
Okotta >
[...så bare køb Blinx i stedetfor. Deri kan man osse bruge slowmotion og fastforward, og det fungerer rigtigt godt på Xbox fordi den har en harddisk, og dermed er den eneste maskine som kan lave sådanne effekter - det har Microsoft selv sagt, så sådan er det bare.

Det er nok mest ved Rewind effekten at harddisken bruges, men pyt med det.
AmbyAmbySkrevet 23/10-03 12:55 
Man kommer også til at kunne lave rewind i det nye PoP som også udgives til PS2 ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
OkottaOkottaSkrevet 23/10-03 13:11 
Det gør man nemlig :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 23/10-03 13:12 
3of19 >
Det er nok mest ved Rewind effekten at harddisken bruges, men pyt med det.

Det behøver den sgu ikke en harddisk for at kunne gøre - Prince Of Persia til PS2 gør det osse.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AsseAsseSkrevet 23/10-03 13:18, rettet 23/10-03 13:18 
Fox McCloud >
Mr.Good >
Men for søren hvor skal der købes meget de næste 3 måneder, og jeg har enda kun én konsol at købe spil til:P

Så prøv at tænke på vi stakler der ejer alle tre nuværende konsoller - Min tegnedreng skælver bare ved tanken!


Netop hvad jeg tænkte på... :)
RebelheartRebelheartSkrevet 23/10-03 20:03, rettet 23/10-03 20:28 
Okotta >
Rebelheart >
Star Wars: Knights of the Old Republic
Counter-Strike
Links 2004


Okotta >
Dem køber du allesammen pga. den fede grafik?

Nej, ikke pga den fede grafik, men pga underholdningsværdien. Dog er der ingen af de nævnte spil, som har en så grim grafik som den i JOE.

Okotta >
Ja - jeg kan osse være ironisk inden middag.

Ironi styrer! ;-)

Okotta >
Sagen er dog, at de fleste af spillene er multiplatformtitler;

At nogle af de nævnte spil også udkommer på pc gør dem ikke til multiplatformstitler!
Sålænge spillet ikke samtidigt også udkommer på en konkurrerende konsol, vil jeg kalde det for en eksklusivtitel.

Okotta >
Hvordan kan det være? Fordi der ikke kommer særlig mange exklusive titler til Xbox, simpelthen. Men det er jo altid rart at kunne hive et par grafisk imponerende titler frem, men som man dybest set intet aner om bliver et godt spil, og som først kommer om ca. ét(!) år.

Dit åbenlyse had til Xbox og til Microsoft har vist gjort dig blind. Der er ikke mangel på eksklusivtitler til Xbox i forhold til de andre konsoller, tværtimod vil jeg sige.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/10-03 20:10 
Rebelheart >
Dog er der ingen af de nævnte spil, som har en så grim grafik som den i JOE.

Har du prøvet det?
tastasSkrevet 23/10-03 20:23 
Jeg er begyndt at se de spil der udkommer på PC som multiplatform.

Jeg har ikke XBX, men kan stadig spille KOTOR, Halo, Vice City, og hvad der nu er, så det er vel også svært kalde dem "ægte eksklusive".
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
92 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig