X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kimmer, har han travlt?


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 21/10-03 22:01, rettet 21/10-03 22:01 
Som nogen sikkert godt ved, har jeg en handel i gang med Kimmer.
For 2 måneder og 2 uger siden indbetalte jeg pengene til ham. I starten havde han lidt problemer med at få sendt, dette var pga. han skulle flytte og han skulle have ordnet nogle ting. Det er selvfølgelig til at acceptere.
Senere hen, efter formodet flytte tid, spurgte jeg ham om hvordan det gik, men tilsydenladende var der hele tiden noget i vejen.
Jeg har ikke noget stort temperament, så jeg har bare sagt at det var i orden, bare han snart fik det sendt.
Det har så irreteret mig at jeg ikke blev informeret om han havde skiftet mob nr. og at han ikke er til at få fat på det nye nummer gør det ikke meget bedre:/
Har prøvet at ringe 2 gange i dag, men han har ikke taget telefonen. Han er heller ikke god til at svare på sms'er. (har selv kun sendt en, men Koluda har sendt et par stykker og prøvet at ringe, dog uden held).
Ved godt at der har været snak om Kimmer og hans sløvhed før, og han skulle være 100% pålidlig, men sløv af dimensioner. Mener at der var nogen som ventede 3 måneder.

Jeg har jo før købt en Xbox af ham, der gik noget tid, slet ikke lige så lang tid, men jeg fik den.

Men er der nogen der ved om Kimmer er rejst til Australien eller sådan noget?
Spiller nu: Halo 3
MajorPMajorPSkrevet 21/10-03 22:16 
Underlig sag må man sige!

Der står i hans profil, at han var online i dag kl. 15:10.

Kan godt huske du snakkede om det til P:R 3.2, men jeg troede du havde fået varen på nuværende tidspunkt.

Held og lykke i hvert fald!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 21/10-03 22:23 
Folk er lidt for flinke her, er det ikke på tide med en stor skideballe til Kimmer?, jeg har selv ventet omkring de 3 måneder på nogle penge som han skylder mig, jeg har snakket med ham i telefonen og skrevet mails/beskeder, hver gang har han lovet at det skulle blive bragt i orden... men ingenting er sket.

Sig det lige ud og lad være med at pakke det ind i vat, er der andre som har ting kørene med kimmer som ikke har fået det han skylder jer?.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
enfenenfenSkrevet 21/10-03 22:23 
Ja han virker jo troværdig....
What is the Matrix?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/10-03 23:09 
Det er sjovt? Han har ALDRIG været sløv, når jeg har handlet med ham?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MIKA-LMIKA-LSkrevet 21/10-03 23:57 
Nu har han skyldt mig 250,- i snart et år og to måneder....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/10-03 08:09 
Gad vide de folk, som disse topics omhandler, mon også sidder og læser dem og så bare vælger ikke at svare? Det er jo ofte at de er online flere gange om dagen, men de svarer jo alligevel ikke på folks beskeder.

Hvor vil jeg hen med det her? Det ved jeg ærlig talt ikke :)
valiantvaliantSkrevet 22/10-03 09:37 
Det er bare for dårligt !!

Har man tid til at handle og formentlig også til at modtage betalingen har man også tid til at sende det solgte.
MarcusMarcusSkrevet 22/10-03 09:42 
Ja det er da rimelig frustrerende. Nogen må hellere vække dem ud af deres dvale :)
The DaneThe DaneSkrevet 22/10-03 11:42, rettet 22/10-03 11:44 
Eller starte med at bruge efterkrav som betaling (selv når folk kun er kendt som sløve).

Det kan være der er minimale ekstra omkostninger, men man er da sikker på at både køber og sælger får det de skal have.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 23/10-03 22:27 
Det er selvfølgelig rigtigt nok.
Jeg regnede bare med at det måske tog et par uger, havde jo hørt om hans langsomlighed, og har købt en Xbox der også tog lidt tid at få sendt;)
Men jeg ville ønske han snart fik taget sig sammen og få sendt det hele.

Vi snakkede også noget om et prisnedslag på varen, for spillet kunne købes 250 kr. billigere i den perioede jeg ventede på spillet. Men jeg er også bange for at det ikke bliver til noget.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig