X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Freeloader


Svar
JloweJloweSkrevet 21/10-03 18:48 
Et meget naivt spørgsmål. Den freeloader I nævner - skal den bruges hvis man skal afspille importspil fra fx. USA.
Hvordan virker den? og er der nogen "faldgrupper"?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
bootsbootsSkrevet 21/10-03 18:59, rettet 21/10-03 19:02 
Ja, den skal bruges hvis man vil spille importspil fra USA/Japan. Eller hvis man har en USA/Japan konsol, og vil spille PAL spil på den.

Man lægger skiven i Cuben, og så tager man den ud, når man får besked på det, og så sætter man f.eks. USA spillet i. Så kører det bare derud af.....

Ingen faldgruber, man skal bare sørge for at have version 1.06b (som er den nyeste). Den virker til alle spil der er kommet indtil nu (så vidt jeg er orienteret)...

Du kan købe en freeloader til kr. 179,- hos coolshop.dk eller til ca. kr. 140,- hos cdwow.com (begge steder inkl. porto).
tastasSkrevet 21/10-03 19:02 
Enkelte gange kan du opleve at spillet ikke booter første gang, og du skal derfor blot gentage den 30 sekunder "lange" procedure.
Så hvis du kan leve med det, er der vist ikke nogle faldgrupper ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JloweJloweSkrevet 21/10-03 19:09 
Fornemt - tak.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
bootsbootsSkrevet 21/10-03 19:13 
tas >
Enkelte gange kan du opleve at spillet ikke booter første gang, og du skal derfor blot gentage den 30 sekunder "lange" procedure.
Så hvis du kan leve med det, er der vist ikke nogle faldgrupper ;)

Det har jeg godt nok aldrig oplevet.... Og vi bruger den hver eneste dag...
tastasSkrevet 21/10-03 19:26 
Jeg har prøvet det et par gange med mit F-Zero i hvert fald.
Og en enkel gang med mit Mario Golf.
Men som sagt, det er ikke noget der generer, det er blot at slukke GC'en, smide freeloaderen i igen, også er det kørende.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
StriferStriferSkrevet 21/10-03 19:46 
Er der ikke noget med at 1.06 ikke duer perfekt med F-Zero GX (US eller JAP)?
XBL Gamertag: ZeNtiX
AndyAndySkrevet 21/10-03 20:03 
Jo, den duer ikke så godt med JAP F-Zero GX(men brug action Replay den virker)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
NaieraNaieraSkrevet 21/10-03 20:23 
"Bare" brug Action Replay? Den er jo temmeligt dyr i butikkerne i Danmark, og hvis man nu ikke lige har været så smart at købe begge dele (som jo heller ikke ville give nogen mening!)

Den nyeste version er desuden 1.06B, og der ER spil der ikke virker med den, udover F-Zero, især hvis man prøver at køre PAL spil på NTSC maskiner. På den måde er der MEGET der ikke virker, heriblandt GB Player boot-disc...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
VictorVictorSkrevet 26/10-03 09:35 
I EBgames på strøget koster en Action Replay 200,- ;)
The DaneThe DaneSkrevet 26/10-03 12:07, rettet 26/10-03 12:08 
Hvis ikke den virker normalt kan man bare trykke på 'z'-knappen så vælger man selv regionskoden (US,JAP, EU/PAL-repr. ved et EU flag). Så burde det virke som normalt.
Ellers er det eneste man skal huske på ellers er at US og JAP saves ikke passer sammen på et hukommelseskort.

Forresten dejligt at en gameboyplayer virker fint med en freeloader (når det er US - har PAL maskine og US GBP).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 26/10-03 12:19 
Z-knap metoden hjælper heller ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig