X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

island thunder hjælp


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/10-03 16:54, rettet 21/10-03 16:54 
sidder fast i 4.mission - hidden spectre. første objective er at nå hen til "lufthavnen", men selvom jeg dræber alle fjender der sker der ikke noget. jeg har prøvet at gå videre til 2.objective og fuldføre det, men det hjælper heller ikke. det virker som en fejl...andre der har haft samme problem? nogen der kan hjælpe?

EDIT: har checket gamefaqs, så spar mig for smarte kommentarer...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PlaykidPlaykidSkrevet 21/10-03 17:23 
Hvilke objectives har du fuldført?

Jeg har ikke selv haft nogen problemer med banen.
Spiller nu: Halo 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/10-03 18:34 
Hvilken bane er det præcist?

Hvordan ser den ud etc?


Jeg har klaret alle banerne i story mode - eller hvad det hedder, så det kan godt lade sig gøre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/10-03 09:28 
ps2playkid - problemet er, at jeg ikke kan fuldføre 1.objective, og det er jo nødvendigt for at komme videre! jeg kan godt gå videre og fuldføre det 2.objective, men så mangler jeg stadig det første!

seventhsun - det er på en ø med svampe rundtom og en lufthavnsting i midten. der er temmelig tåget...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/10-03 09:43 
Hmm jeg kan ikke huske den bane overhovedet.

Under alle omstændigheder, er det ligegyldigt hvilken rækkefølge du tager dine objectives i.

Du kan også bare gå banen rundt og slå alle fjenderne ihjel - så bliver dine objectives klaret "automatisk".
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/10-03 09:52 
jeg har faktisk prøvet at slå alle fjender ihjel, men det sker der heller ikke noget ved! jeg ved selvfølgelig ikke om nogen af dem gemte sig så jeg ikke fik has på dem alle...jeg må lige prøve igen!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PlaykidPlaykidSkrevet 22/10-03 09:53 
Jeg havde vist alligevel problemer med nogle fjendes som havde skjult sig i den bane.
Det viste sig han gemte sig i en bygning (lille hus) lige over for den styrtede helikopter
Spiller nu: Halo 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/10-03 11:06 
er videre nu, jeg manglede en satan, der gemte sig!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PlaykidPlaykidSkrevet 22/10-03 11:10 
Hvor gemte han sig? Ved nogle kasser inde i lagerbygningen?
Spiller nu: Halo 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 22/10-03 11:36 
nej bag en bygning...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig