X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania: Det lykkedes


Svar
RJKRJKSkrevet 21/10-03 16:34, rettet 21/10-03 16:35 
Ser ud til at Lament Of Innocence blev, hvad vi håbede på.

IGN Review
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 21/10-03 17:17 
Ja :)

http://www.gamerankings.com/htmlpages4/589680.asp
JAAJAASkrevet 21/10-03 17:29 
Fedt.
NaieraNaieraSkrevet 21/10-03 22:39 
GameSpot gav "kun" 7.7, men jeg er egentlig bare skuffet over at de ikke havde et video review klar...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 21/10-03 23:07 
I det mindste taler GameSpot stadig pænt om gameplayet og det er det vigtigste. Mon ikke det nok skal sælge godt nok til, at Konami senere laver en 2'er ala ZOE, der har det indhold, som den første titel måtte mangle.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 22/10-03 11:36 
Gamespot har et videoreview klar nu, af Castlevania.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 22/10-03 21:08 
Ham der kører CastleVania Dungeon på ClassicGaming er skuffet over det.
Meningerne er temmelig entydige. Det ER et godt spil, men ikke det vi havde håbet på.

Jeg vil lade jer høre min mening så snart jeg får fingrene i spillet ;) (om et par uger, gerne)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 22/10-03 21:11 
(Jeg håbede på, at det ikke suckede ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 22/10-03 22:40 
Når jeg siger "vi", mener jeg den brede masse af CastleVania-entusiaster. ;P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 22/10-03 23:55 
Jeg havde kun læst IGN's anmeldelse, da jeg skrev indlægget. Den er jo noget mere positiv, end meget af det andet, der er blevet sagt. Jeg var nok for hurtigt ude...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 22/10-03 23:57 
Jeg stoler nok mest på mig selv i den her sag, og da jeg forlængst har forudbestilt spillet er det jo bare at lege med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/10-03 00:06 
Så må vi andre stole på din vurdering ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 23/10-03 04:00 
Jeg er kun faldet over ret positive anmeldelser indtil videre, så jeg ser i hvert fald frem til denne titel.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Star SoldierStar SoldierSkrevet 28/10-03 13:32 
Yay, jeg vil også sige at det lykkedes :) , spillet er virkelig stemningsfuld og er en del bedre end jeg havde håbet på, der kan dog være lidt problemer med kamera vinklerne, men det er småting når man løber rundt i et gotisk slot med niiiice musik til.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 28/10-03 15:11, rettet 28/10-03 15:12 
Lyt... I-G-A. Jeg behøver ikke at læse en anmeldelse for at vide om det er godt. Det ER godt. Det er min endegyldige påstand uden at have prøvet spillet. Sådan en kommer jeg normalt ikke med.

Ergo - jeg holder mig langt væk at læse nogle vurderinger af C:LoI, før jeg selv har prøvet det. Stoler fuldt på mit eget instinkt i den her forbindelse... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
MarcusMarcusSkrevet 28/10-03 17:25 
Musikken er selvfølgelig også meget vigtig men den skulle vidst være iorden. Ved ikke om jeg skal vente med at høre den til jeg engang for en PS2 eller om jeg bare skal hente de MP3 filer Sumez tilbød :).....

Har umiddelbart ikke særlig store forventninger til det. Men det kunne jo overraske :)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 29/10-03 18:05 
Det var så det spil, der er nok at diskutere når der er flere der har spillet det igennem, men jeg kan sige på forhånd at der er mangler og minusser i spillet (ting der mangler for at man kan kalde spillet genialt/brilliant), største minus er som sagt er kamera vinklerne....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 30/10-03 03:14 
Jeg har endnu ikke set noget til det. I skal NOK høre fra mig når jeg har.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig