X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Læseproblem: Timesplitters 2


Svar
AmbyAmbySkrevet 20/10-03 15:39 
Hej
Kender en der har timesplitters 2, men når han kommer til en loadesekvens mellem 2 baner fryser spillet.
Han byttede spillet, men det nye havde samme problem. Nøjagtigt det samme sted.

Intet andet spil har voldt problemer. Nogen der ved om TS2 har et "svagt punkt" et sted, eller om det er læseren det evt kan være galt med ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
AsseAsseSkrevet 20/10-03 17:03 
Nu har jeg ikke en PS2, men jeg har Timesplitters til GC. I GC versionen kan spillet fryse hvis du f.eks. spiller nogen hjemmelavede baner, og jeg har også oplevet det andre steder. Jeg tror bare det er spillet der har nogle problemer...=(
AndyAndySkrevet 20/10-03 17:09 
NOOOO!!! jeg har lige byttet mig til GC versionen...DAMN!!!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
HardballerHardballerSkrevet 20/10-03 17:11 
Den vil jeg da gerne have fat i Game-Girl.. Pris eller evt. bytte for et spil?
AndyAndySkrevet 20/10-03 17:25, rettet 20/10-03 17:50 
Jeg vil da gerne bytte...men vil nok lige spille det lidt først(modtager det først en af dagene).HVIS du altså har noget godt*Glor i din samling*.....Men hov! *tænker jeg* den er automatisk skjult...DAMN!!!, desuden er jeg kun interesseret i GameCube spil og GBA spil.....

Unskyld vi har svinet tråden her til med handler *Tænkte jeg at jeg måtte sige* før Naiera og de andre moderatorer kommer og slår os i hovedet med et eksemplar af "Græsrødderne" til PSOne
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
KalicolaKalicolaSkrevet 21/10-03 11:07 
Jeg har kun haft problemer med frysning på hjemmelavede baner (cube-versionen), aldrig når den loader.. Jeg tror der ligger et par programmerings problemer hist og her.
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig