X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kan i anbefale..?


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/03-03 16:09 
Skal ud og have nyt spil, men er på bar bund:/

Tænkte på noget Online!

Er NBA 2K3, noget værd? Hvis det overhovdet er kommet ud?

Måske Capcom VS SNK 2??

Eller Mechassault???:/

Hvis det er off line...... Tjaaaa fik jo aldrig spillet MGS2 på PS2, og var fan af 1eren, men er det noget værd hvis jeg alligevel har splinter cell, som jeg forresten ikke er fan af:/

Shenmue 2?? Dead to rights? Baldus gate??

Der er en hel del, og jeg har sgu ikke fulgt så meget med... Mit sølle Xboxbiblotek er kun på:

Halo(Ofcourse)
Xbox live
Splinter Cell
Timesplitters 2
Ghost Recon
Unreal Championship

og jeg har haft:

Dead or alive 3
Oddworld
Max payne
Hunter(Nu ved jeg hvordan jøderne havde det under WW2.. Det er så dårligt det ikke kan kaldes et spil, men nærmere tortur=( )


Hvad siger i?? Hvad kan i anbefale:) Er åben overofr næsten alt, bare ikke sport og bilspil! Kun måske NBA 2K3, da det ser rimelig sjovt ud, også kan det spilles Live:P

Så skynd jer og kast jeres meninger herud.....!!
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 16:10 
Shenmue 2, NBA 2K3 og Capcom Vs. SNK 2 EO er alle spil, der burde være at finde i enhver Xbox ejers samling.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/03-03 16:15 
Fair nok Naiera....

Btw når vi taler live så har xbox-live.dk lige åbnet:O

Andre forslag??

Men Naiera hvis du skulle vælge en af de 3 spil, hvilket ville du så sætte højest?

Måske en top 3??

1. NBA
2. Shenmue
3. CVS2:EO

... F.eks.!
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 16:21 
Shenmue 2 er klart den mest unikke oplevelse, men det er svært at vælge NBA 2K3 fra, så hvis der kun skal fjernes et fra listen, er det fighteren.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/03-03 16:38 
well well well ...

Nu er spil jo en subjektiv sag, så man skal jo nok gøre op med sig selv hvilke typer spil der er interessante.

Nu bryder jeg mig jo eks ikke om hverken 2D/3D fightere eller sportsspil.


Jeg vil klart anbefale Ghost Recon - også til Live.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
FeldthausFeldthausSkrevet 14/03-03 16:42 
køb shenmue 2!!
det er sku et rigtig fedt spil, og der har en lang leve tid
gamertag: FELDTHAUS DK
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/03-03 16:53 
Jeg har Ghost Recon og Unreal! Derfor tænkte jeg en anden oplevelse end en shooter på live ville være sagen!

Ingen der kan lide Mechassault?
Whacked vil ejg nok undgå og MotoGP demoen er nok for mig...

NFL er ikke lige mig så jeg står sgu splittet mellem:

Mechassault, Capcom VS SNK 2 og Shenmue 2

For at være ærlig har jeg aldrig spillet shenmue eller capcom vs snk 2..... Men jeg har en ven der har spillet begge på dreamcast og han var sgu ikke så vildt med capcom vs snk 2..

han kunne godt lide Shenmue 2, men sagde at når det først var klaret var der ikke så meget fut i det, og han havde klaret det på et par dage(han er en guideluder:D)
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 14/03-03 17:15 
Vil give Naiera ret, som sædvanligt, bortset fra Capcom vs SNK 2 EO.

Hvis man er til 2D spil er det et must, men det har ikke bred nok appeal til at være et must for enhver Xbox ejer.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 17:35, rettet 14/03-03 19:56 
Gedens Farfar >
Jeg har Ghost Recon og Unreal! Derfor tænkte jeg en anden oplevelse end en shooter på live ville være sagen!

Nu er hverken GR eller Unreal shooters. Det er First Person Shooters, men det er meget forskelligt fra f.eks. Ikaruga og Shienryu, som er af den slags man definerer som shootere / shoot'em-ups.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig