X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rigtigt kabel?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/10-03 22:11 
Er et af disse to kabler det rigtige at bruge, når man skal smide lyden over anlægget?

-Juggernaut

http://www.jandaman.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=gcavsvid

Nintendo kabel
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 19/10-03 22:19 
Det ene af kablerne, det hos Nintendo, kan du overhovedet ikke bruge. Det er et component kabel, og det er en standard der ikke kan bruges i 99.9 % af alle europæiske fjernsyn. Der er i øvrigt ikke engang lyd af nogen slags i det kabel, det skal du hive ud af den analoge udgang, hvis du skal bruge det kabel.

Det andet kabel er et standard S-VHS og AV kabel, og det kan du i og for sig vel nok godt bruge, men du får ikke S-VHS ud af en PAL maskine.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/10-03 22:21 
Har du et link til et kabel jeg kan bruge? Jeg skal "bare" have trukket lyden over anlægget. Og også billedet hvis det kan lade sig gøre.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 19/10-03 22:22 
Hvad skal du have billedet ind i anlægget for?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/10-03 22:24 
Jeg har 4 konsoller der skal sættes til den nye forstærker. Og vil helst slippe for alt for meget kabelrod. Det er bare lige hvordan man gør det?!?!? :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 19/10-03 22:43 
Dvs det korte af det af lange, er at jeg skal bruge et kabel som smider lyden over højtalerne. Da jeg kun har 1 scart udgang i tv'et, skal der findes en løsning på dette også. Men lyden i første omgang.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
tastasSkrevet 19/10-03 22:51 
Kan du ikke trække lyden igennem fjernsynet ud igennem dit scart stik også over i anlægget. Siden du så skal bruge flere stik, kan du evt. købe en scart box.
Jeg har prøvet at skrive det ned i en anden tråd, jeg ved det er lidt knudret, og jeg kan sku ikke huske den rigtige betegnelse for en af de "divices" du skal bruge. Men tjek det evt. ud, kan være du ved hvad jeg mener, eller en anden kan skride til handling og forklare det lidt mere tydeligt.

Måske sådan her?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig