X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad blev der af det program?


Svar
StriferStriferSkrevet 19/10-03 18:19 
Ja, hvad blev der egentlig af det Konsol program med Jason Watt (kan ikke lige huske hvad det hed, hjælp søges) Det var der i nærheden af jul år 2002. Kan nogen af jer huske det? Har i hørt noget om det? Altså om det skulle komme igen eller?
XBL Gamertag: ZeNtiX
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/10-03 18:22, rettet 19/10-03 18:23 
Var det ikke "Next game"?
Syns det havde nogle spøjse anmeldelser, men det var da stadig mange gange bedre end Troldspejlet.
Og... nej jeg ved ikke om det kommer igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
StriferStriferSkrevet 19/10-03 18:27 
:D iiiih hvordan kunne jeg glemme det? Next Game, ja. Jeg syntes også at det var bedre end troldspejlet. Gad godt ha at det kom igen, så vi kunne få deres anmeldelser af de (lovende) kommende spil... Syntes nogen af ders anmeldelser var ok.. Og deres karaktér var spøjst nok (Ikke skalaen men måden de viste det på) Og tricket med at vise alle karakterene til sidst fik en til at se hele programmet, smart trick!
XBL Gamertag: ZeNtiX
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/10-03 18:33 
Ja men lige meget hvor meget de roste et spil kom det ALDRIG over 5/6 !?
Spiller nu: Phantasy Star IV
StriferStriferSkrevet 19/10-03 18:34 
Jo Splinter Cell gjorde!
XBL Gamertag: ZeNtiX
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/10-03 18:36 
OK!? (Det fatter jeg så ikke...)
Spiller nu: Phantasy Star IV
StriferStriferSkrevet 19/10-03 18:37 
Jeg kan da huske at Splinter Cell fik 6/6, jeg købte det nemlig lige efter!
XBL Gamertag: ZeNtiX
JinkJinkSkrevet 19/10-03 18:42 
Hi-Score på TvDanmark var langt bedere end nextgame!
og jeg synes slet ikke man kan sammenligne det med troldspejlet, det bare et møg program hvor de viser nogle billeder. Andmelderne er også børn.
StriferStriferSkrevet 19/10-03 18:43 
Hmmm Hi-Score? Det har jeg sku aldrig set/hørt om. Kommer det igen? Hvornår var det der?
XBL Gamertag: ZeNtiX
nullernullerSkrevet 19/10-03 18:49 
ja man skulle hedde Jacob Spegelman , gratis prewiews af alle film, alle spil, samt de nyeste bøger,og så til en mega løn. damm!!. jeg er sq misundelig....
og det værste er at Troldspejlet er et skod prg..
og det går mine licens penge til. øv øv .
og ja dem på tv DK og DK4 er langt bedre en jacob og co.
Nu med Xbox 360
ComradeComradeSkrevet 19/10-03 19:00 
Mener Hi-score var der i N64 dagene. Kan stadig huske det, var værterne ikke animerede?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/10-03 19:08 
Hæhæ, det eneste jeg kan huske fra Hi-score er, at de anmeldte Minestryger! Ikke engang værterne kan jeg huske, udover de vist var lidt specielle.
T.REXT.REXSkrevet 19/10-03 19:20 
nuller2001 >
ja man skulle hedde Jacob Spegelman

Hvorfor skulle man hedde Jacob Spegelman, jeg vil hellere hedde Jacob Stegelman;)
One PS2 to rule them all
JinkJinkSkrevet 19/10-03 19:20, rettet 19/10-03 19:21 
Comrade >
Mener Hi-score var der i N64 dagene. Kan stadig huske det, var værterne ikke animerede?

Jo værterne var animerede. En pige og en dreng. Det var sq et godt program!
nullernullerSkrevet 19/10-03 19:34 
ja så skidt med det :-)
Nu med Xbox 360
MarcusMarcusSkrevet 19/10-03 20:00 
Ahh den her tråd får mig til at tænke på et andet godt konsolprogram :) Som desværre ikke er der mere. Spil anmeldelserne i Puls, gad godt at ha' intro musikken til det program også.
SumezSumezSkrevet 19/10-03 21:04 
Jeg hadede begge programmer in question, men det har jeg vist uddybet før i tiden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 19/10-03 21:17 
Hvilke er begge her? Troldspejlet & Next game?
Så du det program i Puls dengang det var der? :)
SumezSumezSkrevet 19/10-03 21:19 
Next Game og Hi-Score selvfølgelig.
Det kan godt være at Jacob Stegelmann ikke aner hvad han snakker om, men han er en god programvært. Det kan man på ingen måde sige om værterne (og oplæseren af anmeldelser) i de to andre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ComradeComradeSkrevet 19/10-03 21:25 
Jep, Jakob er en hyggelig mand at høre på, han skaber en god stemning synes jeg.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
jaesjaesSkrevet 19/10-03 21:36, rettet 19/10-03 21:38 
Sumez >
Det kan godt være at Jacob Stegelmann ikke aner hvad han snakker om,

Og det er så deres anmelderes skyld, EDIT: at han fremstår så uvidende :)
Egentlig underligt, at de er så ringe...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/10-03 22:03, rettet 19/10-03 22:05 
Troldspejlet husker jeg for mange år siden, som et godt program, idag er det forpestet af 10årige børn der andmelder josticks; og irettirende billigt købte dårligt synkoniserede børne programmer om film og computerspil's produktion, ej for ******....vi mangler squ et ordentligt gamer program, med fordybelse i spillene og deres tilblivelse, om historien, graffiken, lyden, et helt magazin som dækker ALLE konsoler og går i dybten, jeg husker aldrig der har været et program som opfylder det.
Det er da heller ikke for meget at forlange når de fleste har en ps2, og rimeligt manger ejer xbox eller gc, så kom nu dr1, dr2 eller tv2 (helst dr1) et gamer program ville da få høje seertal, tror jeg?! Vi burde sende nogle mails til dr og spørge om de har haft sådan nogle ideer i tankerne!
hvis nu bare 10 sendte en mail så kunne det da værre?
soon the world will be one big computer
SumezSumezSkrevet 19/10-03 22:11 
Du kan jo selv stykke et program sammen og sælge til DR ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/10-03 22:21, rettet 19/10-03 22:22 
Sumez >
Du kan jo selv stykke et program sammen og sælge til DR ;)

Du kunne jeg måske godt, jeg har trods alt et lille cam, og imovie, gad vide hvad der ville komme ud af det??? 5kr tak ;)
soon the world will be one big computer
ComradeComradeSkrevet 19/10-03 22:22 
Problemet med det er, at der simpelthen ikke er nok seere.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SumezSumezSkrevet 19/10-03 23:10 
Troldspejlet er det eneste relaterede program, der har formået at tiltrække nok seere. Kan ikke komme i tanke om andre popkulturprogrammer, der har bestået, om vi så snakker Puls, Next Game eller Raketfart.

Hvis nogen finder den rette opskrift kan det måske lykkes for dem (at hyre en handicappet racerkører uden tække som studievært er IKKE den rette opskrift)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaturinoXSaturinoXSkrevet 19/10-03 23:24 
Jeg syntes Jason gjorde det godt, og han kunne godt gøre det samme igen, han var cool, og syntes det er fint han prøver i det mindste.


Hi-Score var coolt, de lavede nemlig preview af GTA. det spil skulle jeg ha ;)
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
TLTLSkrevet 21/10-03 01:02 
Jeg kan ikke forstå at Hi-Score ikke blev ved med at være på skærmen. De havde efter min mening, fundet den rigtige opskrift.

Det bedste gamerprogram lige nu er dog GTM (Game Test Magazine) på tv-dk2 (TV Danmark 2). De blander også humor ind i det, som nogle gange *med tryk på*, virker som det skal. Andre gange er det bare irrterende og plat, og skaber et dårligt program.

Deres anmeldelser er af svingende kvalitet, men for det meste er de gode. Deres kontakt til K.E. Media burde annulleres, men det er sikkert K.E. Medias skyld de stadig sender.

Måske er det løsningen. Få et firma (evt. et spilfirma) til at sponsorere. Så holder programmet da lidt længere...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 21/10-03 01:18 
TL >
Jeg kan ikke forstå at Hi-Score ikke blev ved med at være på skærmen. De havde efter min mening, fundet den rigtige opskrift.

De kunne evt. ha' droppet de hæslige "værter" der både gav det et alt for barnlig præg og fik mig til at føle mig umådeligt dum ved at glo på den slags dårlige forsøg på at lave tv. Anmeldelserne var efter udsagn her på forummet gode, men dem tror jeg slet ikke jeg kunne koncentrere mig om.

Måske er det løsningen. Få et firma (evt. et spilfirma) til at sponsorere. Så holder programmet da lidt længere...

Hvad skal man også med subjektive holdninger i en anmeldelse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 21/10-03 02:26 
"Next Game" var efter min mening ekstremt dårligt. Jason Watt var jo kun med for image skyld - selvom det så ikke var ham som selv anmeldte spillene, så var det dårligt fremstillet af ham.
Det program på TVDK/2 er noget af det mest amatøragtige fis jeg nogensinde har lagt øjne til, hvor det bedste de har fremstillet indtil videre er scoren til selve spillet. Det kan så være min mening er farvet af den måde de viser det på.

Troldspejlet har sine enkelte fejl og ja, spillene bliver anmeldt af børn. Men nu er det trodsalt også målgruppen - ca. 12 til 13 årige (fik svar fra ham om det i et brev) - så det er da ikke noget at undre eller specielt at brokke sig over. Se noget andet hvis det er sådan et problem (og ja, det kan jo siges om de programmer jeg selv ikke kunne lide - hvilket jeg også gør).
Jeg mener selv, at Troldspejlet er gennemgående et godt program, og holder en ganske høj kvalitet iforhold til hvad der er at byde på (bortset fra de er lidt sendt på den med anmeldelserne).

Et program som jeg nok synes er bedst er det som går på DK4 - "Sprites" eller lignende tror jeg.
Et plus, at det kun er spilanmeldelserne, interview, o.lign. man ser istedet for værten (ikke at en vært er dårligt). De går lige til sagen, og så er anmeldelserne ganske gode.

Så det er:

1. Sprites (hvis ikke det var et andet lignende program)
2. Troldspejlet
.... langt nede ligger så "Next Game" og det på TVDK/2.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
MarcusMarcusSkrevet 21/10-03 09:34, rettet 21/10-03 09:36 
Jeg kan generelt heller ikke lide TV Danmark med alle deres latterlige serier som reality tv og nogle af de andre teen programmer. Temptation Island, Batchellor osv.
Jeg kan næsten ikke forestille mig værre programmer.

Så ud fra det kunne ikke forestille mig at Next Game var et godt program heller.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/10-03 09:37 
Var Next game ikke på TV3/TV3+ ?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/10-03 11:38 
Jo.
(...)
SumezSumezSkrevet 21/10-03 11:40 
Next/Game OG det, på TVDK

Jeg er stort set enig med The Dane, men har aldrig set "Sprites". Kunne være jeg skulle se det så, men nu har jeg jo ikke DK4.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 21/10-03 12:32, rettet 21/10-03 12:38 
The Dane >
- selvom det så ikke var ham som selv anmeldte spillene, så var det dårligt fremstillet af ham.

Der er jeg nu ret sikker på, at han gjorde.
Ikke alle spillene selvfølgelig, men han gav ofte udtryk for at han selv havde spillet det spíl han talte om, og det lød også ofte som om, at det var ham selv der havde anmeldt det.

Men han havde et seriøst telepromt-problem, der dog blev lidt bedre med tiden :)
SumezSumezSkrevet 21/10-03 12:48, rettet 21/10-03 12:48 
Jeg er temmelig sikker på at det ikke er ham, der har anmeldt spillene. Programmet blev produceret i samarbejde med MSN.Games så vidt jeg ved.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 21/10-03 12:54 
Det var primært Palle Jensen, Tommy Kristensen og Nicolai Kristensen (AKA "Laudrup") der skrev anmeldelserne. Alle fra MSN Games.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 21/10-03 13:50 
Ok.
Men vil nu holde fast på, at det ofte fremstod, som at han selv havde anmeldt dem :)

Men trods alt positivt, at han selv har screenet spillene.

Det er fedt at se gameplay i god kvalitet, i modsætning til de slørede film, man henter på nettet, så jeg savner bare et eller andet spil-program. Kan ikke se TV4 :/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig