X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega Card?


Svar
dchangdchangSkrevet 18/10-03 16:42 
Hey.

Newbie-Dchang så idag et F-16 Fighter-spil på loppemarked i et kort-format. Hvad er det til?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 18/10-03 16:45 
Sega Master System (1) havde mulighed for at bruge spil på kort, ca. samme format som et kreditkort.

Denne mulighed blev dog fjernet i 2. revision (SMS2), da der vist ikke kom meget mere end 20 spil i dette format.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dchangdchangSkrevet 18/10-03 16:57 
Cool. Så må jeg vel hellere fise ned imorgen og købe det. Han ville have 25 kr. for det. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 18/10-03 17:07 
Ja det ville jeg da også straks gøre ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dchangdchangSkrevet 18/10-03 17:20 
Er det noget ved/værd?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 18/10-03 17:27 
Sikkert ikke fem øre værd, men hva' :D
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 18/10-03 17:31 
Sikkert ikke. :-)

Nu købte jeg osse Bank Panic til en 10'er og Double Dragon til NES for 15 kr, så jeg har råd til at punge lidt ud... *g*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 19/10-03 01:01 
Jeg mener at F-16 spillet er det næstbedste af Card spillene (Teddy Boy er suverent det bedste). Det er i øvrigt et af de første spil som Yuji Naka programmerede hos Sega.

Husk i øvrigt at du skal bruge 2 kontrollere for at kunne styre flyet fuldt ud (noget med farten svjh.).

Yuji Naka biografi
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MarcKMarcKSkrevet 19/10-03 12:30 
Personligt synes jeg F16 Fighter er det værste Sega Card spil, og at Transbot og Teddy Boy er blandt de bedste.

Spillet er ikke det store værd, men 25kr. er et ganske godt køb. :)

Kuriøsitet:
F16 Fighter blev udviklet til SC-3000 og derefter portet til Sega Master System og er derfor det eneste Master System-spil, som benytter sig af en af SG-1000/SC-3000 video modes'ne som Master Systemet er bagudkompatibelt med.
dRxLdRxLSkrevet 19/10-03 12:57 
Man kan vist kun li' transbot hvis man ikke har prøvet at gennemføre det (kan ikke lade sig gøre). Et spil totalt uden udfordring eller variation.

Du må selvfølgelig gerne mene hvad du vil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 19/10-03 13:33 
Transbot er .... ikke et godt spil. Jeg har stadig ikke regnet ud, hvordan man bevæger sig videre fra én level til den næste. Det sker øjensynligt tilfældigt. Måske nogen kan uddybe, så jeg aldrig mere behøver at tænke på det spil.
dRxLdRxLSkrevet 19/10-03 14:53 
Jeg har fortrængt det. Men der er helt sikkert noget man skal så hullet kommer frem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 19/10-03 15:34 
Tihi
MarcKMarcKSkrevet 19/10-03 15:51 
I snakker om en hemmelig bane, som fremkommer, når man ødelægger nogle specielle monstre med et af våbnene.

dRxL >
Et spil totalt uden udfordring

Personligt synes jeg, at spillet har masser af udfordring.

dRxL >
Du må selvfølgelig gerne mene hvad du vil.

Mange tak. :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig