X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

EB Games snyder dig


Svar
MobyMobySkrevet 18/10-03 14:26 
Var nede i min lokale EB Games idag for, at skaffe mig en GameCube for 5 spil. Men dette kunne ikke lade sig gøre. Jeg spurgte klart og tydligt om jeg kunne få bytte mine 5 xbox/ps2 titler for en GameCube. Han sagde at jeg skulle mindst bruge 6 spil + 400kr. - og at jeg IKKE kunne få nogen GameCube for 5 spil.

Jeg har spildt 2½ time + 50kr. - det er sidste gang jeg handler hos EB Gam... Se hele indlægget
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
MobyMobySkrevet 18/10-03 14:26 
Var nede i min lokale EB Games idag for, at skaffe mig en GameCube for 5 spil. Men dette kunne ikke lade sig gøre. Jeg spurgte klart og tydligt om jeg kunne få bytte mine 5 xbox/ps2 titler for en GameCube. Han sagde at jeg skulle mindst bruge 6 spil + 400kr. - og at jeg IKKE kunne få nogen GameCube for 5 spil.

Jeg har spildt 2½ time + 50kr. - det er sidste gang jeg handler hos EB Games.
NaieraNaieraSkrevet 18/10-03 14:29 
Så er det jo ekspedienten der er en nar. Du ved jo hvad de andre her på forummet har fortalt.

Der er forresten 15 % på ALLE spil i den nye EB Games i Bruun's Galleri. PES3 til 425,- :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/10-03 14:33 
Jeg kommer også lige derfra (den i Fisketorvet). Jeg havde ikke planer om at bytte spil til en GC, så jeg spurgte ikke en ekspedient, men jeg synes nu også det er lidt mærkeligt at de ikke skilter med det? Jeg så ikke så meget som én lille reklame for det fantastiske tilbud
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/10-03 14:47 
Moby >
Var nede i min lokale EB Games idag for, at skaffe mig en GameCube for 5 spil. Men dette kunne ikke lade sig gøre.

Det giver ingen mening?! Hvad kostede en ny Cube hos dem?
Måske deal'en var ovre?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/10-03 14:51 
Naiera >
Der er forresten 15 % på ALLE spil i den nye EB Games i Bruun's Galleri.

Gjaldt det også idag? Overvejer lidt Amptitude...
psychomantispsychomantisSkrevet 18/10-03 15:03 
Moby >
Han sagde at jeg skulle mindst bruge 6 spil + 400kr. - og at jeg IKKE kunne få nogen GameCube for 5 spil.


Det lyder helt skørt! Jeg ved at du med garanti kan få mere end 450 kr. for 6 spil, selvom du bare byttede dem ind hver for sig. Til en anden gang vil jeg råde dig til at få ham til at ringe til nogen af de afdelinger hvor du ved at tilbuddet findes. Så SKAL han give dig det samme.
Det er altid landsdækkende.
NaieraNaieraSkrevet 18/10-03 15:10 
Pieyanthikos >
Gjaldt det også idag? Overvejer lidt Amptitude...

Jep, min kammerat købte PES3 der i dag, men jeg tror næsten de har lukket nu, med mindre de holder lang weekendåben i anledningen af ferien/åbningsugen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MobyMobySkrevet 18/10-03 15:47 
Anyways, jeg ringer ind og klager - det kan ikke være rigtig, når tilbudet er landsdækkende.
MarcusMarcusSkrevet 18/10-03 15:58, rettet 18/10-03 15:58 
Hvilken EB games var det?
MobyMobySkrevet 18/10-03 16:14 
Den i Roskilde
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/10-03 16:23 
Du må lige vende tilbage når du har fået et svar... Kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad det er der sker her :)
DommergaardDommergaardSkrevet 18/10-03 16:35 
Tag ind i EBgames i Bruun's Gallery. Som Naiera siger, 15% på alle spil. Det er alligevel 60 kr eller noget du sparer ;)

Har selv været der inde et par gange, og vil da også forsøge at bytte mig til nogle spil derinde :)
kooikkooikSkrevet 18/10-03 16:35 
EBgames er en okay butik. Det gode ved den er at de sælger brugte spil som man kan købe billigt. Jeg forstår bare ikke at folk vil sælge sine spil til helt ned til 60 kr, som det laveste jeg har oplevet de ville give for et spil.

Ellers har de da nogle gode tilbud. syntes dog næsten altid at der er noget fusket ved dem.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/10-03 16:42 
Sonic.dk >
Tag ind i EBgames i Bruun's Gallery. Som Naiera siger, 15% på alle spil. Det er alligevel 60 kr eller noget du sparer ;)


Man kan ikke nå det mere, for tilbuddet holdte til idag, og der er lukket. Hvis spillet koster 500,-, som de normalt gør derinde, sparede man 75,-, så vidt jeg lige kan regne :)
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 16:50 
kooik >
EBgames er en okay butik. Det gode ved den er at de sælger brugte spil som man kan købe billigt.

Det gør Bog & Ide(Aalborg) og Læsehesten også. Særligt Læsehesten plejer at være billigere end EBgames. Samtidig har den et større udvalg af brugte titler.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DommergaardDommergaardSkrevet 18/10-03 16:58 
Pieyanthikos >
Hvis spillet koster 500,-, som de normalt gør derinde, sparede man 75,-, så vidt jeg lige kan regne :)

Whatevers... ;)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 18/10-03 17:00 
Moby >
Var nede i min lokale EB Games idag for, at skaffe mig en GameCube for 5 spil. Men dette kunne ikke lade sig gøre. Jeg spurgte klart og tydligt om jeg kunne få bytte mine 5 xbox/ps2 titler for en GameCube. Han sagde at jeg skulle mindst bruge 6 spil + 400kr. - og at jeg IKKE kunne få nogen GameCube for 5 spil.

Jeg har spildt 2½ time + 50kr. - det er sidste gang jeg handler hos EB Games.

Kontakt EBGames distriktschef, Ebbe Rebmann.
Det er fusk og svindel, og det skal du melde.

Jeg har lige været inde hos mine gamle kollger og få en GC for 5 gamle skodspil.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
OkottaOkottaSkrevet 18/10-03 17:39 
bede-x >
Det gør Bog & Ide(Aalborg) og Læsehesten også. Særligt Læsehesten plejer at være billigere end EBgames. Samtidig har den et større udvalg af brugte titler.

Bare husk på, at Læsehesten ikke giver særligt gode byttepriser, for navnligt Xbox og Gamecube spil - disse to formater er døde, ifølge Læsehesten.

Jeg er ikke tilfreds med 120,- i bytte, for et ret nyt spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
crying outcrying outSkrevet 18/10-03 18:19 
cosmos_dk >
Kontakt EBGames distriktschef, Ebbe Rebmann.
Det er fusk og svindel, og det skal du melde.

Ehh ... Fusk og svindel ? Hvorfor det ? Maaske at vi kunne faa en en henvisning til en konkret reklame, hvori det staar naenvt at dette tilbud gaelder i _alle_ EB games ?
Jusqu'a ici tout va bien....
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 18:22, rettet 18/10-03 18:23 
Til Okotta: Det er rigtigt nok. Men de har et glimrende udvalg af brugte spil. Til flere formater.

Lars er dog ved at vågne op over for Xbox spil. Han siger at han fremover vil få to kopier af alle spil. Hans holdning til de to formater har dog ikke været alt for positivt. Men som jeg kunne forstå på ham, så var han lidt ked af at miste os som kunder og derfor gør han hvad han kan for at vinde os tilbage.

Nye Xbox spil som Soul Calibur 2, Mace Griffon, Freedom Fighter eller Conflict Desert Storm 2 koster derfor 449,-.

Han påstår at de nye spil, efter jul vil komme til at koste 399,- hos ham.

Men uagtet hans priser på nye spil, eller hvad han giver for brugte, så synes jeg at butikken er fremragende. Den er en af grundende til, at Aalborg er den bedste by i landet til at købe spil i.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/10-03 18:35 
bede-x: Hvad med hans GC udvalg? Har ikke kigget længe?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The DaneThe DaneSkrevet 18/10-03 18:37 
Hvor ligger denne "Læsehesten" henne? Det kunne være man skulle kigge forbi næste gang man er hjemme (og i byen).

Men ang. EB-G. Så start med at spørge via en mail om tilbudet galdt alle butikker i landet. Hvis det gør/gjorde, så send en mail om hvordan den nævnte butik har opført sig. For det lyder da som noget fup (personligt havde jeg en skidt oplevelse i en elgigant i KBH pga. en stupid ekspedient - jeg skulle have byttet et spil som jeg havde købt i El-G i Randers, men nææh nej).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SailormoonSailormoonSkrevet 18/10-03 18:43 
Har også selv kun haft dårlige oplevelser i elgiganten, deres ekspedienter fraråder altid at man køber deres tilbud, og overtaler "mindre vidende folk" til at købe en dårligere vare.
TKTKSkrevet 18/10-03 18:48 
Moby >
Anyways, jeg ringer ind og klager - det kan ikke være rigtig, når tilbudet er landsdækkende.

Ja det skal du s*u også gøre! for da jeg snakkede i tlf. med ham fra ebgames i kolding, sagde han at det var landsdækkende- jeg spurgte nemlig om det også gjaldt i odense da min fætter også sku ha en og har fået en! så giv dem tørt på i roskilde!
dchangdchangSkrevet 18/10-03 18:52 
Jeg kan godt stikke Elgigantens service. En af mine venner er blevet smidt ud af en Fona, fordi han overhørte og blandte sig i en samtale mellem en mindre-vidende kunde og en ekspedient.

Ekspedienten var ved at sælge ham et almindeligt Geforce-kort og en intern brænder som han "nemt" kunne installere i hans bærbare computer... :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SailormoonSailormoonSkrevet 18/10-03 18:54 
hæhæ ok du vinder
NaieraNaieraSkrevet 18/10-03 19:00, rettet 18/10-03 19:01 
Sailormoon >
Har også selv kun haft dårlige oplevelser i elgiganten, deres ekspedienter fraråder altid at man køber deres tilbud, og overtaler "mindre vidende folk" til at købe en dårligere vare.

Ja, det har de jo haft om i fjerneren, jo ;)

Personligt har jeg INTET at klage over med hensyn til Elgiganten. Da jeg skulle bruge et fjernsyn til mit MVS setup, fik jeg byttet tre eller fire hos dem, for så til sidst at tage ind til butikken med helt setup'et for at prøve forskellige fjernsyn med det. Ekspedienten brokkede sig ikke, da han skulle slæbe adskillige fjernsyn ned fra temmeligt høje hylder.

dchang >
Ekspedienten var ved at sælge ham et almindeligt Geforce-kort og en intern brænder som han "nemt" kunne installere i hans bærbare computer... :-(

:-o

:-o

:-o
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SailormoonSailormoonSkrevet 18/10-03 19:10 
Naiera >
Jeg henviser ikke til tv-udsendelsen
Jeg var selv inde for at købe et
32" 100HZ SONY FD til 4000,- som jeg fandt i en reklame på nettet. Ekspedienten hiver et phillips 60 HZ frem til 7000,-og påstår at jeg får mere for pengene ved at købe det. Jeg måtte diskutere en ½ time med ham for at få lov til at købe det og derefter 10min for at undgå at købe forsikringen med. Det bliver jeg træt af i længden.
NaieraNaieraSkrevet 18/10-03 19:11, rettet 18/10-03 19:13 
Næh, men vi andre ved også lignende sker, det var såmænd bare det jeg mente :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/10-03 19:59, rettet 18/10-03 20:00 
Elgiganten luskede, og fona er har bare uvidende ekspedienter!
I elgiganten fortalte den "rare" ekspedient mig at jeg ikke skulle købe et sony trinitron tv for der ville komme store blå plamager efter et par måneder, men han foretrækede det nye samsung som der var dejlige ekspedient gaver til.
Mange fonamedarbajdere er bare ret dumme og burde vide forskellen på Phono og optiske kabler, de vildeder også ældre kunder "mig og min mand vil gerne se på et øhh 14" tv tror jeg det hedder" ekspedient "ok der her b&o 14" (30" widescreen)"
er helt ok.......
Men enlig er begge buttiker helt okay, så længe man ved noget om det man skal ind og købe, og tør at svare igen!
soon the world will be one big computer
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 20:11 
Born2Play >
bede-x: Hvad med hans GC udvalg? Har ikke kigget længe?

Hans udvalg er ikke stort. Han proklamerede begge maskiner(GC/Xbox) døde for et stykke tid siden, men det virker da til at han er ved at ændre mening. Men han har også haft hård konkurrance fra andre butikker.

Jeg vil tro at han har 40-50 GC titler, men det er bare et gæt. Af brugte er der heller ikke så meget.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 20:19, rettet 18/10-03 20:19 
The Dane >
Hvor ligger denne "Læsehesten" henne?

Der er et par Læseheste rundt omkring i landet, men den vi snakker om ligger i Aalborg(Reberbansgade).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MobyMobySkrevet 18/10-03 20:25 
crying out >
Ehh ... Fusk og svindel ? Hvorfor det ? Maaske at vi kunne faa en en henvisning til en konkret reklame, hvori det staar naenvt at dette tilbud gaelder i _alle_ EB games ?

Så vil jeg gerne ha' en henvisning der fortæller, at tilbudet gælder landsdækkende liiige undtagen Roskilde.
MobyMobySkrevet 18/10-03 20:33 
Nogen der har en email til EB Games?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/10-03 20:47 
kundeservice@homer.dk
crying outcrying outSkrevet 18/10-03 20:49 
Moby >
Så vil jeg gerne ha' en henvisning der fortæller, at tilbudet gælder landsdækkende liiige undtagen Roskilde.

Det bliver svaert, da jeg ikke kender reklamen - det lyder til at du/andre goer... Et kig paa deres WEB viser ikke naevnte tilbud. ...
Jusqu'a ici tout va bien....
The DaneThe DaneSkrevet 18/10-03 23:41, rettet 18/10-03 23:44 
Må nu sige, at det kan godt være pga. butikkens politik - men det kan jo også bare være en dum eskpedient man har fået fat på (eller bare i det område / den by).
Hvis man køber regelmæssigt i en butik plejer man vel ikke at blive snydt, da de så ved hvad man vil have (og kender til). Eller man kender bare ekspedienten til den tid.

Normalt har jeg rimelig god erfaring med Elgiganten og Fona for den sags skyld - det plejer mest at være hvor jeg ikke kender til butikken der er problemer.

Men ang. den "Læsehest", så er jeg en total spade til gadenavne og hvor de skulle befinde sig henne - giv mig et område så er jeg straks med hvor jeg skal hen ad :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 23:44 
Hvad mener du med område? Det ligger i Aalborg. Mellem Tyren og sygehuset.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MobyMobySkrevet 19/10-03 01:28 
Tak for email.

Btw, ligger der ikke også en Læsehest i Silkeborg?
MajorPMajorPSkrevet 19/10-03 01:36 
Jo, mener jeg bestemt der gør.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
The DaneThe DaneSkrevet 19/10-03 02:04 
bede-x >
Hvad mener du med område? Det ligger i Aalborg. Mellem Tyren og sygehuset.

Det jeg mener er, at det kan komme an på hvilken del i landet der er tale om. Men det er så igen af større betydning hvordan selve ekspedienten er på det da- / nuværende tidspunkt. Altså at det er forskelligt fra område til område.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 19/10-03 12:17 
MajorP >
Jo, mener jeg bestemt der gør.

Det gør der, og der er også en udmærket en i Randers. Mario 64 med det hele for 50,- :) De har også NYE Mega Drive spil. Blandt andet Strider II og Thunder Force IV... (100,- for to)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MobyMobySkrevet 19/10-03 12:29 
Så har jeg sendt en mail til dem.
The DaneThe DaneSkrevet 19/10-03 13:23 
Hvor ligger den i Randers henne? Da jeg tænker på at få mig en MD kunne det være godt med nogen spil :) (og så må jeg se at huske på gadenavne istedet for områder, eller bare kigge mig mere omkring).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
TKTKSkrevet 19/10-03 17:18 
nåååh moby hvad så har du fået svar? jeg/vi venter med spænding! ;-)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 19/10-03 20:48 
Ved i om der ligger en Læsehest i Odense?
DommergaardDommergaardSkrevet 19/10-03 20:51 
Tager måske ind i EBgames i Bruun's Gallery... andre? :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/10-03 20:54 
Tilbuddet på GC'en er ovre... - og det hedder Galleri, ikke Gallery! :P Jeg skal da også rette på dig hele tiden...
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/10-03 22:35 
Heh... Kunne godt tænke mig at kigge i sådan en "læsehest"...

Butikker som Street Dance og Popshop Gameshop er væk nu her i KBH:*(

Men i EB games på frederiksberg'erne er de flinke:-)

Jeg stod og spillede Firewarrior på PS2 også kom EB manden hen og stod og kiggede på og fortalte mig om spillet! Det er grineren nok når de ved hvad de snakker om... Det kan være så belastende nede i Fona eller Merlin..... også til de priser..... Fuldkommen sindssygt:/
Well crucify the insincere tonight...
DommergaardDommergaardSkrevet 20/10-03 20:23 
Pieyanthikos >
Tilbuddet på GC'en er ovre... - og det hedder Galleri, ikke Gallery! :P Jeg skal da også rette på dig hele tiden...

Whatevers... ^^
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig