X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Halo 2 er færdigt...


Reply
OkottaOkottaSkrevet 18/10-03 12:23 
...eller så er det bare løgn.

Men det forlyder at Halo 2 ER færdigt og klar til udgivelse, men at Microsoft holder det tilbage, pga. at folk skal forny deres Xbox Live abbonnement i Marts/April 2004, samt at spillet ikke må clashe med Rare's Grabbed By The Ghoulies, som udkommer om en måneds tid, da det spil ellers ikke ville sælge så stort som man forventer det skal gøre.

Måske er det bare ét stort og ulækkert rygte det hele, men ud det skulle det - tænk hvis det var sandt :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MajorPMajorPSkrevet 18/10-03 12:44 
Tror ikke du skal regne med, at det er sandt - i hvert fald er det meget dumt strategisk, at udgive det i marts/april-2004. Hovedparten af XboxLive brugerne er jo fra USA, så hvorfor vente på europæerne fornyer deres abbonementer. Det ville nok pisse en del af...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/10-03 13:37 
Denne nyhed er en måned gammel og er forlængst dømt falsk,
på diverse insider fora, men det rigtigt, det ville have været klamt hvis det var sandt!
Bungie tager blandt andet stadig imod forslag til ideer til spillet
!
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/10-03 14:06 
Okotta >
Men det forlyder at Halo 2 ER færdigt og klar til udgivelse, men at Microsoft holder det tilbage, pga. at folk skal forny deres Xbox Live abbonnement i Marts/April
......

Ja selvfølgelig holder de det tilbage. På den måde kan de nemlig også gå glip af den elendige julehandel der på ingen måde har indflydelse på salget af spillet.

Bemærker du sarkasmen?
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/10-03 14:22, rettet 18/10-03 14:23 
Lidt off topic:

Det nye halo pc rewiev på games.msn.dk er da lidt slemt histore mæssigt "Man kommer hurtigt rundt omkring på fremmede planeter" He he, det røg hele plottet i spillet; hele conceptet er jo netop at man er på en ringplanet ,hvis andmlederen gennem HELE spillet har opdaget det, kan man da heller ikke skrue en ordentlig andmeldelse sammen, han begynder også med at historien er kliche med "invasion fra rummet" men når han tror at spillet foregåt på planeter, tja så forstår han vel heller ikke meget andet af historien

Off topic slut.


games.msn.dk Halopc rewiev
soon the world will be one big computer
SumezSumezSkrevet 18/10-03 14:45 
Starfish >
men det rigtigt, det ville have været klamt hvis det var sandt!

Det er sådan set et meget typisk markedsføringstrick, og jeg mener nu at jeg har set meget i spilindustrien der er væsentligt mere beskidt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 15:29 
Selvfølgelig er det rygte falsk. Man skal ikke kende meget til industrien for at kunne se det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SolaegSolaegSkrevet 18/10-03 15:37 
Starfish >
Lidt off topic:

Det nye halo pc rewiev på games.msn.dk er da lidt slemt histore mæssigt "Man kommer hurtigt rundt omkring på fremmede planeter" He he, det røg hele plottet i spillet; hele conceptet er jo netop at man er på en ringplanet ,hvis andmlederen gennem HELE spillet har opdaget det, kan man da heller ikke skrue en ordentlig andmeldelse sammen, han begynder også med at historien er kliche med "invasion fra rummet" men når han tror at spillet foregåt på planeter, tja så forstår han vel heller ikke meget andet af historien

Off topic slut.


Det var vidst ikke lige den rette mand til en anmeldelse af Halo. Synd, at der ikke blev valgt en med lidt mere kendskab indenfor spillets univers.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/10-03 18:09 
bede-x >
Selvfølgelig er det rygte falsk. Man skal ikke kende meget til industrien for at kunne se det.

I så mange andre tildfælde ville jeg gerne tro det, og det er da sikkert sket mange gange i historien, men lige præcis i dette tildfælde virker det ulogisk!
soon the world will be one big computer
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-03 18:26 
Jeg vil mene at, hvis spillet var færdigt og MS holdte det tilbage, så ville det være uden fortilfælde.

Ja, spil er før blevet holdt tilbage, men ikke af en firstparty producent i samme situation som MS.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/10-03 18:47, rettet 18/10-03 18:48 
Jeg ved ikke om der var ironi i dit første indlæg, eller jeg har misforstået noget, men jeg tror IKKE at ms tilbageholder halo 2, men tror derimod godt på at det kan være sket i andre tilfælde!
Så vi er nok enige :/
soon the world will be one big computer
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/10-03 14:27, rettet 20/10-03 14:27 
Er jeg den eneste der er blevet lidt ehhh?:/

Har i hørt om ham der der hackede Half-Life 2...?? Og nu vil de udsende spillet først til April/Maj....

Lige omkring Halo 2s releaseO_O..... No god no...:(

Det ville ikke være godt for Halo 2s salg... Uanset hvor stærk min glorie er for Halo, kan man ikke besejr de lange horder er a HL fans med HL trøjer.... We are doomed:(
Well crucify the insincere tonight...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 20/10-03 16:33 
I første omgang udkommer hl 2 jo kun til pc, så jeg tror ikke at det kommer til at være en direkte releasekonkurrent til Halo 2.....
I win, you loose
Login for at besvare
Username
Password
Remember me