X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dropper nok Jak 2


Svar
OkottaOkottaSkrevet 17/10-03 00:48 
Var ved at overveje at købe Jak 2, men efter Gamespy's anmeldelse af det, så tror jeg at jeg snupper Amplitude i stedetfor.

Var heller ikke helt oppe at ringe, med demoen af Jak 2 - ku' ikke rigtigt finde ud af, om det egentligt var et godt spil...dårligt tegn.

Jeg er vild med Rez - er Amplitude i samme stil?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AmbyAmbySkrevet 17/10-03 08:12 
sfw
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/10-03 08:13 
Jeg har lidt svært ve dat forstå du kan fravælge et spil på grund af ÉN anmeldelse, og en demo der ovenikøbet oplyser at denne, kvalitetsmæssigt afviger fra det færdige produkt!

De fleste andre anmeldelser jeg har læst har givet spillet rigtig gode anmeldelser:

Gamreactor 10/10
ign 9,5/10
Gamespot 9,1/10
msn 5/6

Men det er selvfølgelig op til dig hvilken site du evt støtter dig mest op ad. Jeg synes bare personligt det er en lidt latterlig måde at dømme et spil på!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RitesRitesSkrevet 17/10-03 08:15 
Man kan vel også fravælge det fordi, at det er et platformspil og man egentlig har set mere end rigelig til den genre på PS2.
» a winner is you «
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/10-03 08:17 
Helt enig! men det er ikke det Okotta giver udtryk for :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 17/10-03 11:30, rettet 17/10-03 11:32 
Jeg synes jeg giver udtryk for at være nervøs for at bruge 500,- på et spil, som jeg intet vil få ud af, fordi spillet slet ikke vil appellere til mig.

Er godt klar over at Jak 2 har fået fremragende anmeldelser stort set alle andre steder, men det ku' jo ligeså godt være at de folk tog fejl?

Ved ikke hvorfor jeg hæfter mig så meget ved Gamespy's anmeldelse - måske er det fordi jeg aldrig spillede det første Jak & Daxter, og derfor alligevel ikke har noget forhold til spillet og figurene? Ved det ikke.

Hvorom alting er - jeg køber Amplitude istedetfor; Det ser ud til lige at være noget for mig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 17/10-03 12:37 
Okotta >
Jeg er vild med Rez - er Amplitude i samme stil?

Nej. Amplitude er ikke nogen shooter, og du har mulighed for at påvirke musikken.
Der er også en freestyle mode, hvor du har endnu mere kontrol over musikken.
OmenOmenSkrevet 17/10-03 12:39 
Nej Rez og Amplitude minder på ingen måde om hinanden. Begge er dog utroligt fede spil.
Vote Ficus!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/10-03 17:52 
Okotta >

Er godt klar over at Jak 2 har fået fremragende anmeldelser stort set alle andre steder, men det ku' jo ligeså godt være at de folk tog fejl?


Selvfølgelig kan de det, men det er nok et spørgsmål om hvor stor sansynligheden er for det! Men hvis Jak II ikke lige er ens genre vil jeg helt klart give dig ret i at det måske er en god ide at vende mod de lidt mere kritiske anmeldelser, da det jo sagtens kunne tænke at det er netop de samme ting man ikke selv synes om ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
nullernullerSkrevet 17/10-03 18:17 
Jeg er VILD med jak og daxter 1 og har spillet det igennem MANGE gange , jeg fik jak2 i går og spillede en time, lagde det fra mig og prøvede igen lidt senere, det blev kun til en lille ½ time. DET TYDER SQ IKKE GODT. hvad er der sket med friheden, damm!! jeg håber på at min pc går ned og det begynder at sne helt vildt, for så kan det da være at jeg prøver at spille lidt igen.. og forhåbntlig bliver spillet lidt bedre når man kommer rigtigt ind i det. jeg er sq sfuffet indtil videre
just my 2 cents.
Nu med Xbox 360
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/10-03 18:19 
Jeg syntes det er udmærket... - men jeg har selvfølgelig heller ikke prøvet 1'eren endnu.
AndyAndySkrevet 18/10-03 10:11 
Hvis i vil høre min mening kan jeg bedre li' det end Jak and Daxter.....
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
StriferStriferSkrevet 18/10-03 10:14 
Bare et enkelt spørgsmål: ER der Auto-Aim? Altså med de guns Jak render rundt med.
XBL Gamertag: ZeNtiX
TKTKSkrevet 18/10-03 10:14 
i det nye gratis blad med jak 2 demoen skriver de at bare en bane i det nye spil er 10-20 gange så stor som hele det gamle spil! er det sandt? for så må spillet være ja kollosalt! det lyder lidt hjernedødt syntes jeg, for har man brug for at liste rundt i en fx. skov på størrelse med irak? altså det gamle spil var jo ok stort så...
AndyAndySkrevet 18/10-03 10:19 
Strifer >
Bare et enkelt spørgsmål: ER der Auto-Aim? Altså med de guns Jak render rundt med.

Aner det ikke har nemlig ikke nogen "gun" endnu...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/10-03 11:46 
Har heller ikke noget skydegeil endnu...

Spillet fungerer lidt som GTA, faktisk. Du skal fra den ene ende af byen til den anden, og fuldføre de missioner du får, der. Det kan godt blive lidt trættede at køre rundt i byen, men til gengæld er missionerne meget underholdene.

Man kan dog godt blive lidt træt af, at hvis man dør, skal man så starte helt forfra i missionen, især når det er så store baner, missionerne foregår i.
AndyAndySkrevet 18/10-03 11:54 
Ja, jeg ELSKER også det har det der GTA agtige i sig. Du har ret i at det er MEGET irriterende når man lige er nået til bossen(hvis der er en) også man dør...og skal starte HELT forfra!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig