X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Reloaded DVD Problemer


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/10-03 21:43 
Jeg købte igår The Matrix Reloaded på dvd, da jeg kom hjem og havde set halvdelen af filmen sagde min PS2 ligepludselig "Unable To Read Disc" lige i det den skifter til Chapter 21, jeg kunne slet ikke få liv i kapitlerne efter det 21'ende!

Jeg gik så i dag tilbage til forretningen med filmen og byttede uden problemer til en ny. Men da jeg så kom hjem i dag opstod præcist det samme problem! Det er den eneste skive min PS2 brokker sig over!

Er der nogen der kan hjælp mig med dette problem?

PÅ FORHÅND MANGE TAK!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
TLTLSkrevet 17/10-03 00:23 
Jeg ved det ikke. Men det er sikkert en fejl i kopi-sikkerheds systemet.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/10-03 00:34 
:S Pis, håber dælme den virker fint på min Ps2.
la0sla0sSkrevet 17/10-03 00:42 
wow det er fandme en kæmpe fejl, hvis det forholder sig sådan. Man må jo sige at muligheden for at publikum til filmen, har en PS2 er rimelig... så damn. Held og lykke med det
Hvad sker der?
MajorPMajorPSkrevet 17/10-03 01:33 
Dengang jeg havde en PS2 var jeg heller tilfreds af DVD afspilningen på den. Jeg havde igennem tidens løb fire forskellige Ps2'er, ingen af dem kunne spille de fleste DVD'er smertefrit. Layer change er selvfølgelig undtaget...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RitesRitesSkrevet 17/10-03 07:38 
Prøv at rense med en rense CD.

Det er utroligt så meget det kan løse.
» a winner is you «
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/10-03 07:58 
Jeg tror Rites har ret!

Jeg byttede lige min PS2 ud med min lillebrors (version1, men næsten ikke brugt), den kørte upåklageligt der.

Så jeg giver lige den der DVD rens en chance inden jeg investere i den lækre Silver Edition ;)

Tak hjælpen allesammen!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
T.REXT.REXSkrevet 17/10-03 21:28, rettet 17/10-03 21:29 
Det har jeg også oplevet (Med Dinotopia) Jeg fik den bare byttet til en ny ;) Forresten har i set at de allerede anoncerre med Matrix Revolution, det er sQ "The Year Of Matrix" som de siger.
One PS2 to rule them all
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig