X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ZULU BINGO BIL!!! ARGGGH!


Svar
JoachimMAJoachimMASkrevet 14/10-03 23:56 
Så tæt på at vinde en mercedes i zulu bingo i aftes - Jeg har fuld plade, men når lige akkurat ikke at ringe ind - det viser sig så at ham som nåede det, havde samme plade som mig (samme kodeord).

LORT LORT LORT. EN MERCEDES, EN MERCEDES !!!
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
66 emne(r).
1 2 > »

Svar
JoachimMAJoachimMASkrevet 14/10-03 23:56 
Så tæt på at vinde en mercedes i zulu bingo i aftes - Jeg har fuld plade, men når lige akkurat ikke at ringe ind - det viser sig så at ham som nåede det, havde samme plade som mig (samme kodeord).

LORT LORT LORT. EN MERCEDES, EN MERCEDES !!!
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 14/10-03 23:58 
noooooooooooooo!!!!11
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
ComradeComradeSkrevet 15/10-03 00:23 
Der er vist flere tusinde, som får bingo.

Tror du ikke alle med fuld plade, har det samme kodeord..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
kooikkooikSkrevet 15/10-03 00:31 
Nej der er mange forskellige der kan få bingo samtigdig som ikke har den samme plade, det er i hvert fald min opfattelse.

Syntes det er et mega grineren program det zulu bingo
RaGeRaGeSkrevet 15/10-03 00:32 
En lidt anden måde, at spille bingo på ;) fedt show!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
kooikkooikSkrevet 15/10-03 00:35 
Hygnos fra Kneppos og kondiløberen samt lugt til osten mega grineren show.
JoachimMAJoachimMASkrevet 15/10-03 00:54 
Comrade >
Der er vist flere tusinde, som får bingo.

Tror du ikke alle med fuld plade, har det samme kodeord..

Nok ikke flere tusinde der får bingo på samme tid (lidt urealistisk), men der var vel nok en 10 stykker der også fik fuld plade. Jeg fik 7 tal i træk, noget der sgu ikke sker så tit, jeg har hvertfald aldrig prøvet det før.

Det er bare nedern at tænke på, at hvis man havde ringet ind nogle sekunder før, havde man vundet en bil med en markedsværdi på 50.000 kr...
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RebelheartRebelheartSkrevet 15/10-03 01:03 
Det var straffen for at kalde mig for en spade! ;-)

Men helt ærligt, hvem gider dog at spilde tid på sådan et næseringsprogram, når der på samme tid vises Alias på TV2?
jaesjaesSkrevet 15/10-03 01:12 
Hey, det er jo dig AJC/Priest :)
SumezSumezSkrevet 15/10-03 06:43 
Man kan printe så mange plader ud man har lyst. Jeg tror det er begrænset hvor mange forskellige der er, og der skal nok være et par hundrede der får bingo på en gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
APHAPHSkrevet 15/10-03 06:46 
Joachim M Andersen >
Det er bare nedern at tænke på, at hvis man havde ringet ind nogle sekunder før, havde man vundet en bil med en markedsværdi på 50.000 kr...

Man er ihvertfald ikke helt rund, hvis man bruger 50kilo, på sådan et gammelt lokum..
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 15/10-03 08:49 
Joachim M Andersen >
Så tæt på at vinde en mercedes i zulu bingo i aftes - det viser sig så at ham som nåede det, havde samme plade som mig (samme kodeord).


Det samme skete for mig på 2 rækker sidste uge :(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 15/10-03 09:08, rettet 15/10-03 09:13 
Joachim M Andersen >
Så tæt på at vinde en mercedes i zulu bingo i aftes - Jeg har fuld plade, men når lige akkurat ikke at ringe ind - det viser sig så at ham som nåede det, havde samme plade som mig (samme kodeord).

LORT LORT LORT. EN MERCEDES, EN MERCEDES !!!

Hvis du nu havde været lidt hurtigere og var kommet igennem, kunne det jo være at han havde drejet lidt anderledes på hjulet! Måske er du ikke bare gået glip af en Mercedes - måske havde det været dig der havde vundet FLYET!!! ;o)

EDIT: Jeg ved iøvrigt slet ikke hvad jeg skulle stille op med sådan et fly, hvis jeg vandt det. Tror ikke at mine naboer ville synes om, at det stod parkeret i min baghave!
JoachimMAJoachimMASkrevet 15/10-03 14:54, rettet 15/10-03 14:57 
Paasch >

Man er ihvertfald ikke helt rund, hvis man bruger 50kilo, på sådan et gammelt lokum..


Det er markedsværdien for en nysynet med forsikring.


Sumez >
Man kan printe så mange plader ud man har lyst. Jeg tror det er begrænset hvor mange forskellige der er, og der skal nok være et par hundrede der får bingo på en gang.

Det er begrænset hvor mange du kan styre - jeg prøvede med 24 for 2 uger siden, og det må jeg sige var grænsen.

Der er ikke flere 100 der får bingo på en gang, hvertfald ikke fuld plade. Der er ret mange forskellige plader, men ved selvfølgelig ikke hvor mange.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
AmbyAmbySkrevet 15/10-03 15:18, rettet 15/10-03 15:19 
Man burde faktisk nemt kunne styrer x antal plader, hvis man har forarbejdet i orden.
Hvis man smider pladerne ind i en database, og så efterfølgende lave et lille program, hvor man kan indtaste det nummer der blev valgt.
I tilfælde af man vandt, skulle koden så poppe op på skærmen, så man var klar til at ringe...

EDIT: dette er self teoretisk da jeg hverken har set plade eller show.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BomberBomberSkrevet 15/10-03 15:26 
Kan du ikke lave sådan et program til mig...jeg er enig det burde kunne lade sig gøre...hehe....

Og hvis jeg vandt det fly ved jeg lige hvem jeg skulle sælge det til. Man burde få 1 million til 2 får det.

Jeg sad med ni plader i alt, men det kan godt lade sig gøre med flere. Men et program ville hjælpe...

Hende der slikkede den ost, ville være med på hvad som helt tror jeg...dirty little girl...*gf*
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
nullernullerSkrevet 21/10-03 23:46, rettet 21/10-03 23:47 
var i tæt på i dag,,, jeg var 6 fra, men vi prøver igen på tirsdag.
zulu bingo er det mest inovative tv program, i nyere tid.
den ros skal de have...
Nu med Xbox 360
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/10-03 23:47, rettet 21/10-03 23:47 
Havde Bingo idag, men ringede selvfølgelig for sent :@

Noget, der kan gøre en sur!
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/10-03 07:06 
Jeg savnede lidt Hygnos i går :) Hvad bilder de sig ind?!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/10-03 07:24 
Ham der Willie var da meget sjov! :)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 22/10-03 07:26, rettet 22/10-03 07:26 
Ja, ham "Krammer Willy" er sku ikke så sjov som Hygnos :D

Der er faktisk en af mine bekendte der har fået B-I-N-G-O for to uger siden, han vandt en DVD-afspiller og nogle film.
Sælg mig en Xbox =)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/10-03 08:03 
Jaee, han er da sjov nok, men han oser ikke af sex ligesom Hygnos gør :)
BomberBomberSkrevet 28/10-03 18:45 
Så er det frem med spillepladerne drenge!!!

I dag vil jeg sku vinde noget.....

Er der nogen der har prøvet at sende et nummer ind til dem, og vundet noget på det??
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
nullernullerSkrevet 28/10-03 18:48 
godt du skrev i tråden, jeg havde sq glemt alt om bingo i dag.
Nu med Xbox 360
BomberBomberSkrevet 28/10-03 19:03 
det var så lidt, husk hvis du vinder det fly skal du dele med mig...hehe :-)
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
nullernullerSkrevet 28/10-03 19:21, rettet 28/10-03 19:21 
hehe. du kan få vingerne ;-) jeg håber faktiskt ikke på at vinde flyet, da det ikke kan flyve, og jeg tror ikke det er så næmt at sælge, og min altan er for lille til at opbevare den. Så vil jeg meget hellere have den der chevrolet caprice de har, den er lidt sej, syntes jeg
Nu med Xbox 360
quadquadSkrevet 28/10-03 19:24 
flyet ville nok ikke være SÅ svært at sælge igen, og værdien er mange gange højere end bilernes :)

Helt klart totalt yndlings bingo-gevinst :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/10-03 19:30 
Ja, ville også foretrække flyet pga. pengene. Men nu har jeg heller intet kørekort, mangler penge, og familien har en lækker Skoda i forvejen :p
nullernullerSkrevet 28/10-03 20:31 
det kan jo være at flyet er total skadet i motoren, og jeg har set en chevrolet caprice i samme stand til 40.000 , det er da også en slat.
Nu med Xbox 360
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/10-03 20:39 
Jahh - MEN! Der er nok stadig flere penge i flyet ;)
BomberBomberSkrevet 28/10-03 21:00 
Hmmm, jeg vil gætte på at flyet virker. Og det er jo 2-motors, og det vil sige at det ville være omkring 700.000 til 1½ million kroner værd. Jeg har en onkel der har sit eget fly, og hans er et lille propel-fly som koster omkring 500.000 kroner.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 28/10-03 21:24 
Bomber >
Hmmm, jeg vil gætte på at flyet virker. Og det er jo 2-motors, og det vil sige at det ville være omkring 700.000 til 1½ million kroner værd. Jeg har en onkel der har sit eget fly, og hans er et lille propel-fly som koster omkring 500.000 kroner.

Ville lige tilføje at FLYET IKKE KAN FLYVE!!
på linket er der beskrivelse af det nederst på siden..
Husk nu det kommer i aften lige efter LFLV på zulu!!

Link...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
quadquadSkrevet 28/10-03 21:29 
Det har medvirket i en James Bond film - Collectors item!
BomberBomberSkrevet 28/10-03 21:30, rettet 28/10-03 21:31 
Det vil sige at det måske slet ikke har nogen motore. Slet ingen indmad overhovdet. Fordi hvis det har være med i james bond har det sandsynligvis bare stået foran en grøn skærm.

ja, så er det nok ikke meget værd...
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/10-03 21:34 
Alligevel, der er måske nogen derude der er så vilde med James Bond, at de også vil have flyet? Det er ikke umuligt...
BomberBomberSkrevet 28/10-03 21:41 
Måske. Fanatikere er der jo altid nogen af. Men måske skal man uden for Dk for at finde en køber.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
nullernullerSkrevet 28/10-03 23:38, rettet 28/10-03 23:41 
damm, jeg må spille på nogle flere plader,
der røg flyet....
edit.. hvad sagde jeg, flyet vasr en nitte
Nu med Xbox 360
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/10-03 23:41 
Ja, men han fik både fly og bil...
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 28/10-03 23:44 
HEHE WoW så røg flyet squ!!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
BomberBomberSkrevet 28/10-03 23:49 
Jeg var ingengang tæt på...øv øv. jeg spillede ellers med 5x3 plader.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/10-03 23:50 
Spiller altid med 6x3 plader ;)
nullernullerSkrevet 29/10-03 00:00 
jeg sidder med 9 . så tror da faen. at jeg ikke vinder,
var der en der gad at lave en lille , c+, eller pearl ting, så vi kune lægge pladerne i en database,
"FUM" , kom frit frem... :-)
Nu med Xbox 360
nullernullerSkrevet 04/11-03 17:58 
husk at der er bingo i aften kl. 22.50
Nu med Xbox 360
kooikkooikSkrevet 04/11-03 18:11 
Jepper bilen skal sku komme i dag.
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 04/11-03 18:27 
uhh mine Bingo-plader ser bare go'e ud!! WaaooW
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 04/11-03 23:42 
Ærgeligt hva, Nuller :P
Sælg mig en Xbox =)
nullernullerSkrevet 04/11-03 23:58 
????.
Nu med Xbox 360
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 05/11-03 07:19 
Ja nu er der jo en der har vundet den Chevrolet Caprice ;)
Sælg mig en Xbox =)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/11-03 08:26 
Den bil var jeg ellers hooked på... Den var sat'me lækker :) Mange af de andre biler var håbløst grimme, men den her... Stylish! :)
SideshowSideshowSkrevet 05/11-03 08:40, rettet 05/11-03 08:41 
Jeg fatter ikke I går så meget amok over de præmier og hvor tæt I var på at vinde. Er I overhovedet klar over, hvor langt fra I egentlig er? Der sidder 10.000 danskere der alle har trykket de første 7 cifre ind på telefonen, før det afgørende nummer bliver trukket. Smid en hund på en tipskupon. Chancen for samme værdi er sgu bedre.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
66 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig