X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GÅR MAN SÅ AMOK !!!!


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 14/10-03 23:41 
DET HER, DET GØR MIG BANGE

DA ER CAPS LOCK FORTJENT !

PSYCHO ALPHA AMOK !!!!!!
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 14/10-03 23:43 
http://www.dmrt.net/pub/humor/pics/misc/holyshit.jpg

kopier det i ardresse linien
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MadsMadsSkrevet 14/10-03 23:43 
Det billede har vist været oppe at vende en gang før, og samtidig blev det vidst konkluderet at vi her på fora'et havde folk med større samling.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SaturinoXSaturinoXSkrevet 14/10-03 23:45 
det tror jeg ik..før jeg se'r det
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
GuffyGuffySkrevet 15/10-03 00:38 
RJK tror jeg godt kan stikke den pænt meget...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
SumezSumezSkrevet 15/10-03 06:41, rettet 15/10-03 06:41 
Ja, jeg holder også på at RJK kan stikke den. Men der må nu være PÆNT mange der. Jeg vil ikke tælle dem, men at dømme efter hvor meget det fylder, er der flere gange så meget som jeg har (~300 spil)

(og ja, det billede har været oppe at vende mindst én gang før)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/10-03 06:53, rettet 15/10-03 06:56 
Meeeen, det er nu altid sjovt at måbe over sådan en samling :) Jeg synes nu den ser ret god ud, uanset om RJK slår den eller ej (hvilket jeg nu tror han gør, ja)

EDIT: Gad vide om den her fyr skal høre på meget brok fra konen? :)
HNHNSkrevet 15/10-03 11:56 
linket dur ikke??
RJKRJKSkrevet 15/10-03 12:19 
Den accepterer ikke referers, så du skal copy/paste linket, som det også blev sagt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 15/10-03 12:21, rettet 15/10-03 12:22 
Sumez >
Ja, jeg holder også på at RJK kan stikke den.

Det kan da være han har gemt et par hundrede arcademaskiner og en tusind arcadeboards omme bag fjernsynet...? ;p

Jeg vil ikke tælle dem, men at dømme efter hvor meget det fylder, er der flere gange så meget som jeg har (~300 spil)

Jeg har ikke et liv... Der er så omkring 400 spil og 25 konsoller på billedet. Ting fylder ret meget, når man stabler det op på den måde - især når "halvdelen" er store N64-æsker.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
T.REXT.REXSkrevet 15/10-03 12:36 
Har kopieret det ind men det virker ikke!
One PS2 to rule them all
MIKA-LMIKA-LSkrevet 15/10-03 12:39 
Der er da i hvert fald et par stykker på nedenstående liste der stikker den samling.

Samler > Mest Værdifulde Samlinger
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SumezSumezSkrevet 15/10-03 21:37 
RJK >
Det kan da være han har gemt et par hundrede arcademaskiner og en tusind arcadeboards omme bag fjernsynet...? ;p

Var der ikke én, der have en større samling end din? Eller har du slået ham? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 15/10-03 22:11 
Pæn spilsamling, men når han har råd til den slags skulle man tro han kunne skaffe et ordentligt stort display ;-)
RJKRJKSkrevet 15/10-03 23:05 
Sumez >
Eller har du slået ham? :)

:))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig