X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er det muligt?


Svar
kooikkooikSkrevet 14/10-03 21:33 
Nu hvor der jo kommer DM i Fifa 2004, som jeg vil deltage i, så vil jeg høre om det er muligt at få en omformer til sin Gamecube så man kan bruge xbox controller? Ville bare være rart hvis man kunne da jeg lige skal lære xbox controller at kende så jeg kan give jer der stiller op noget modstand.

Håber at kunne få noget hjælp af jer herinde!
TLTLSkrevet 14/10-03 21:37 
DM i Fifa er på Xbox...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
tastasSkrevet 14/10-03 21:41 
Yes, ved han jo godt.
Han vil bare vide om der er en controller converter fra XBX -> GC, så han kan bruge en XBX controller på sin GC, så han kan træne med XBX controlleren.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 14/10-03 21:41 
Hvorfor gøre så meget op i det, undskyld udtrykket, skide stævne? Det er da for sjov, at man deltager, og med en deltagerliste på nok flere 1000 folk, kan man da ikke forvente at vinde. Jeg tror heller ikke, at træning gør det store i det spil.
TLTLSkrevet 14/10-03 21:45 
tas >
Yes, ved han jo godt....

aha. Fordi han kun har Fifa til GC.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
kooikkooikSkrevet 14/10-03 21:49 
Pieyanthikos: Har ikke forvetninger om at vinde, men det vil da være nedtur at stille op og tabe 7-0 i hver kamp, fordi du ikke kender joypadet. Det med at vende sig til at du skal bruge nogle andre knapper til, f.eks at løbe hurtigt på gør en stor forskel. Ved du hvor knapperne ligger så vil du ikke tape stort hver gang. Vil bare gerne kunne spille nogenlunde lige op med de andre, det er alt hvad jeg vil opnå ved at hvis jeg kan få en omformer.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 14/10-03 21:56 
Jeg tror stadig på, at man, selvom man i det spil har trænet den bare ud af bukserne, kan man stadig blive slået 7-0 af en dreng på f.eks. min alder, altså de 9-13 år. Så dybt er gameplayet ikke, at træning har en indflydelse på ens resultater, og det kan sagtens ende med, som når man spiller mod en i Tekken, hvor man kan gå helt ned med flaget fordi modstanderen trykker på alle mulige knapper.

Jeg har selv oplevet det i Fifa 2003, hvor selv min fætter på 9 har slået mig, ved at taste dér og dér. Og 2004-udgaven skulle jo ikke indeholde de store forskelle der.

Så hvorfor ikke sparer de penge for en converter?
kooikkooikSkrevet 14/10-03 22:08 
Pieyanthikos: Det med at bare trykke på nogle knapper syntes jeg ikke holder. Man kan jo ikke spille sig igennem et forsvar bare ved at trykke på nogle knapper.

Jeg er næsten lige begyndt at spille fifa 2003 og i forhold til hvor dårlig jeg var i starten, er jeg blevet betydlig bedre, så træne gør en lille forskel.

Knapperne på Xbox og Gamecube ligger heller ikke ens, og skal til at begynde at lære hvor knapperne ligger i ens kampe, så er du jo håbløs efter, da du vil komme til at trykke forkert hele tiden, fordi du er usikker.

Nu lyder jeg i manges øjne som en som virker alt for seriøs, og som går efter at vinde men det er ikke det jeg vil. Som andre har sagt det er for sjov at man stiller op, det er det også for mig, men det kunne da være sjovt at komme langt.

Pieyanthikos: vil du påstå at du ikke vil ligge en del timer i, hvis du altså siller op???

Det med at gå efter sejren vil alle ikke gøre det? Nu er jeg selv et sportsmenneske og har spillet håndbold på det højeste plan som ynglinge spiller. Har altid sat mig op til kamp, også selv om man har skulle starte ude, så jeg vil da gøre mit til at komme langt.

Min holdning, nogle kan give mig ret i det jeg siger og andre har den modsatte holdning, men jeg respektere jeres holdninger.
DommergaardDommergaardSkrevet 14/10-03 22:21 
Har meldt mig til, bruger bare Xbox-controller (har dog også en ;)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 14/10-03 22:27 
kooik >
Pieyanthikos: vil du påstå at du ikke vil ligge en del timer i, hvis du altså siller op???

Selvfølgelig ville jeg da sætte mig op til lidt kamp, men ikke ligefrem købe ekstraudstyr for måske at vinde 2-3 kampe mere. Så vigtigt ville jeg ikke føle, at det er at vinde i den turnering.

Kom jeg til en kamp/turnering, hvor deltagerlisten ikke var så stor, tænk P:R-træffene f.eks., ville jeg sætte mig bedre op. Vinder man der, ville det bedre kunne huskes af en selv, fordi man vandt blandt folk, som man forholdvis kender. Det er også lidt sjovere at deltage til, fordi der kan gasses over det bagefter.
Til et event med så mange mennesker, har man ikke noget at kæmpe for, reelt set, hvor man til de små stadig kan huske det bagefter, fordi man tit havde det sjovere.

At give de penge for en converter til noget, der varer et par timer og glemmes bagefter, er næsten ikke det værd, ville jeg mene. Men du kan sagtens mene noget andet, selvfølgelig. Og jeg tror også, at du har lidt flere penge end mig, derfor har du tankerne til at købe en ;)
WehnerWehnerSkrevet 14/10-03 22:40 
Utroligt så meget pladder, der egentlig kan opstå af et ellers relativt simpelt spørgsmål...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JoachimMAJoachimMASkrevet 14/10-03 22:49, rettet 14/10-03 22:54 
Pieyanthikos>>>
Ej, det er ikke helt rigtigt. Jeg har aldrig været tæt på at tabe en kamp til en "tilfældig" dårlig spiller i Fifa - så det må da være dig der ikke er ligefrem er født til fifa. Der er sgu meget teknik i Fifa, især i den nye udgave 2003, ifht. 2002 world cup.
Man vinder sgu heller aldrig hvis man ikke gider at gøre sig umage - det kan da godt være der er mange deltagere og hvad så? Du kommer aldrig nogle steder hvis du har den holdning til ting, Pieyanthikos.

Og hvis man kan vinde store præmier, kan jeg ikke se noget problem i at købe ekstra udstyr - jeg købte f.eks. et spil jeg ikke havde sidste år til N Championships og jeg nåede til finalen på fisketorvet - det synes jeg da selv var en god investering.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
PapandPapandSkrevet 15/10-03 00:01, rettet 15/10-03 00:03 
Pieyanthikos jeg tror du har misforstået noget. Med den indstilling du har, kommer man i hvert fald ikke i nærheden af at vinde noget. Du deltager vel i en konkurrence for at vinde, og bør dermed forberede dig så godt som overhovedet muligt. Om du så vinder eller ej, kan du altid sige du gjorde dit bedste, og dermed ikke forlange mere af dig selv. Det ville jo være surt at tabe knebent i en finale, fordi din modstander var bedre forberedt...

Det er altid hård træning og god forberedelse, der sikre en sejre.

...Og for lige at holde os til emnet: kooik kig hos Gamebits.dk, de plejer at have den slags hvis det findes.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
kooikkooikSkrevet 15/10-03 00:18 
Endelig nogen der kan følge mig.

Kan ikke finde noget hos Gamebits, hvilket er noget øv.
DommergaardDommergaardSkrevet 15/10-03 12:08 
Hehe, Kooik.

Havde selv det samme problem, har sq ledt over alt for at finde en omformer. Den synes ikke at findes :/

Har kigget på www.play-asia.com og www.liksang.com osv. måske jeg har overset noget?
NaieraNaieraSkrevet 15/10-03 12:58 
De gider ikke lave converterer GC og Xbox imellem. Det bliver kun lavet så man kan bruge PS2 controllere på Xbox, GC og PC, og så har de også lavet en til DC og Saturn controllere på Xbox.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig