X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sci Fiction tegnefilm - titel?


Svar
PapandPapandSkrevet 14/10-03 18:15, rettet 14/10-03 18:15 
Så kom jeg igen på en tegnefilm fra mine yngre dage, som jeg bare MÅ have fat i. Problemet denne gang er, at jeg ikke kan huske titlen.
Det foregår i rummet, på forskellige planeter og der er 4 hovedpersoner, en slags cowboys, der alle kan få forskellige evner. Den ene havde en mekanisk arm der kunne begynde at gløde og som gav ham ekstra styrke. Den anden havde 2 pistoler. Jeg kan ikke huske de andre. Der var en ond dronning der bortførte mennesker. Jeg kan også nogle små væsner, kaldet Gurker, der på en måde var udstødt?

Jeg ved ikke om der var flere i serien, slutningen var underlig så det kunne tyde på det. Jeg tror ikke det drejer sig om en tv-serie, da filmen vare omkring 1 time - svjh.

Coveret bestod af en sheriff stjerne hvor titlen stod i og med de 4 hovedpersoner på heste i baggrunden. Jeg mener den er amerikansk produceret - så det er altså ikke manga.

Nogen der har en ide' om hvad titlen kunne være, eller som kender mere til filmen/serien?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/10-03 18:25 
Kan det passe at den hed Star Rangers eller noget i den stil?
PapandPapandSkrevet 14/10-03 18:29 
Rangers lyder som noget af det rigtige... Jeg har søgt på Google og Imdb.com efter alt med "cowboys". Men nu er der da lidt nyt håb ;)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PapandPapandSkrevet 14/10-03 18:37 
Galaxy Rangers var svaret! Der er produceret MANGE afsnit, så det bliver en dyr fornøjelse at få fat på dem alle.

Tak for "Rangers" tippet ;)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/10-03 19:01 
Ahhhh, Galaxy Rangers :D Synes nok der var et eller andet der ;)
TLTLSkrevet 14/10-03 21:15, rettet 14/10-03 21:16 
Jeg har også fundet et barndomsminde. Nemligt Glaxy Express episode 2. Hvis jeg skal have alle afsnit og filmen bliver det også ret dyrt...

EDIT: Glæden var dog ikke komplet, for jeg mangler helheden i det.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PapandPapandSkrevet 14/10-03 23:52 
Glaxy Express? Kan du lige ryste op med et link, så jeg kan se hvad det er? Min nysgerrighed er på fulde blus.

Jeg har forøvrigt lige købt DVD-udgaven af de 3 første Galaxy Rangers afsnit for sølle 60-70 kr inkl. porto. Nu venter jeg bare på, at de resterende 62 afsnit også kommer på DVD.

Har lige vedlagt link til andre, der skulle være interesseret i at købe Galaxy Rangers til billige penge.

blackstar.co.uk
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
MadsMadsSkrevet 15/10-03 00:10 
Mon ikke det er Galaxy Express (999)?

IMDb
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
PapandPapandSkrevet 15/10-03 00:16 
Jeg har også søgt lidt på den. Ser lidt for hardcore ud til min smag.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
The DaneThe DaneSkrevet 15/10-03 03:56 
Den hedder "Rum Ekspressen" på dansk. Jeg fandt selv nogen afsnit på VHS sammen med noget "Transformers" (selvf. ikke samme bånd) for et godt stykke tid siden på tilbud.

Men jeg må sige, at "Rum Ekspressen" havde 'ændret udseende' imens jeg havde været fra væk fra den. Det lå ihvertfald ikke i den kvalitet jeg huskede den som (selv tegneserien ser bedre ud på forsiden).

Amazon bøger - Galaxy Express (999)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig