X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ingen Outrun 2


Svar
OkottaOkottaSkrevet 13/10-03 10:57 
Når skidtet ikke sælger i Japan, så gider de ikke lave spil til skidtet.

MS ku' selvfølgelig bare købe Sega, og så tvinge dem til at porte spillet til Xbox...

Ingen Outrun 2
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/10-03 13:13 
Ja og VC3 kommer heller ikke :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 13/10-03 13:15 
De kommer vel nok til andre maskiner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 13/10-03 13:19, rettet 13/10-03 13:20 
Jeg tror ikke du skal regne med, at spillene kommer til andre konsoller. Arcade maskinerne til spillene er opbygget omkring Xbox. Kommer spillene, tror jeg i kun, at det bliver til Xbox.

Jeg læser dog ikke artiklen som noget definitivt for, at spillene aldrig skulle udkomme. De kan jo sagtens udgive spillene i USA og i Europa.

Jeg så mest frem til Virtua Cop 3, men ville da også gerne have Outrun2, da det jo er en gammel kending.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 13/10-03 13:25 
Jeg tror ikke på det.

1) Lyspistolen ER jo lavet til HOTDIII. Der er da ingen grund til at lave en ny til VC3?

2) Xboxens situation i Japan er der jo ikke noget nyt i. Hvis det ikke var Segas plan alligevel at udgive disse spil til Xbox, hvorfor har de så valgt Chihiro-boardet? Det handler om penge for Sega og med dagens ringe arcademarked, er konsolkonverteringerne enormt vigtige. Det MÅ have været med i overvejelserne fra start.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 13/10-03 13:38 
Hvad er det du ikke tror?

Hvorfor blander du lyspistolen med ind i tråden? :) Er der en anden, som har skrevet et indlæg, men senere har slettet det?
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 13/10-03 13:42 
Jeg tror ikke på, at de ikke kommer til Xbox. Det fremgik vel tydeligt.

Og jeg blander ikke lyspistoler ind i noget. Det har været der fra første indlæg.

"the cost of producing a whole new light-gun controller for the Xbox made the Virtua Cop 3 port economically unfeasible."
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/10-03 14:02 
The-magicbox sucks.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 13/10-03 14:03 
Enfen >
Jeg tror ikke du skal regne med, at spillene kommer til andre konsoller.

Sega ku' sagtens vælge at udgive dem til PS2, da det er en konsol som sælger i Japan.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 13/10-03 14:04 
Ja, men ikke med samme grafik - det burde du vide.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 13/10-03 14:05, rettet 13/10-03 14:06 
RJK >
Jeg tror ikke på, at de ikke kommer til Xbox. Det fremgik vel tydeligt.

Og jeg blander ikke lyspistoler ind i noget. Det har været der fra første indlæg.

Det var bare den måde hvorpå du skrev dit indlæg, som gjorde mig i tvivl.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 13/10-03 14:13 
Enfen >
Ja, men ikke med samme grafik - det burde du vide.

Jeg ved ikke hvordan det kommer til at se ud på PS2, men Sega kan sagtens gøre det godt, samt holde en framerate på 60 fps - li'som i arcade versionen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 13/10-03 14:16 
Enfen >
Det var bare den måde hvorpå du skrev dit indlæg, som gjorde mig i tvivl.

Så siger vi det... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 13/10-03 14:20 
Enfen >
Hvorfor blander du lyspistolen med ind i tråden? :) Er der en anden, som har skrevet et indlæg, men senere har slettet det?

Hvis du nu læste artiklen jeg linkede til, ordentligt igennem :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 13/10-03 14:25 
RJK's indlæg var et direkte svar som kommentar på artiklen i det første indlæg. Det forvirrede også mig først, da det så ud som om han svarede på noget der kom lige før. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 13/10-03 14:42, rettet 13/10-03 14:43 
Okotta >
Hvis du nu læste artiklen jeg linkede til, ordentligt igennem :-)

Nu har jeg jo læst artiklen og jeg har også svaret RJK, så hvad du blander dig for, kan jeg ikke se grunden til.

Som jeg skrev kom jeg i tvivl om, at RJK svarede til en, som havde slettet sit indlæg - det kender du jo til...

EDIT: Tak Sumez :)
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 13/10-03 14:44, rettet 13/10-03 14:44 
Så er det vist udpenslet nok. Jeg troede at det i det mindste var så åbenlyst at alle burde kunne regne ud, at det var kommentarer til første indlæg og dermed artiklen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 13/10-03 14:49, rettet 13/10-03 14:49 
Ja, men sådan var virkeligheden ikke :)

Angående lightgun til HOTD3, er der så nogen, som har prøvet den og virker den til 100Hz tv?

Jeg ville nemlig gerne have HOTD3, men ville helst spille det med en lightgun, selvom styringen med controllerS var ok, da jeg prøvede demoen i sin tid.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 13/10-03 14:59 
Enfen >
Som jeg skrev kom jeg i tvivl om, at RJK svarede til en, som havde slettet sit indlæg - det kender du jo til...

Har jeg slettet indlæg, som folk har prøvet at besvare, eller hvad mener du?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
la0sla0sSkrevet 13/10-03 15:46 
RJK >
Jeg troede at det i det mindste var så åbenlyst at alle burde kunne regne ud, at det var kommentarer til første indlæg og dermed artiklen...

man skal aldrig regne noget for sikkert, især ikke under en xbox diskussion! ;)
Hvad sker der?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 13/10-03 21:14 
Appropos Xbox lightgun, hvad for en er så "den mest officielle"? Og hvor kan man købe den?

Jeg er lidt i tvivl, da jeg har set en grim grøn space-agtig en, hvorpå der står et eller andet med HOTDIII incl. det rigtige logo, men har læst flere steder at Thrustmasters Beretta 92S (eller noget i den retning) er den officielle.
Er der egentlig udkommet et officielt HOTDIII + Gun bundle (JAP/US/EUR)? Links?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
enfenenfenSkrevet 14/10-03 09:07 
Okotta >
Har jeg slettet indlæg, som folk har prøvet at besvare, eller hvad mener du?

Kort og præcist.

Ja!
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 14/10-03 11:37 
Hvad, hvor og hvornår har jeg gjort det, og i hvilken forbindelse?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 14/10-03 15:13, rettet 14/10-03 15:14 
Det er sgu ikke så vigtigt, men der var i hvert fald en salgstråd, hvor jeg bød på et spil( kan ikke huske hvilket), hvor du så kom med en kommentar om, hvor du skrev "LOL" og at det var et for lavt et bud. Senere slettede du så dit indlæg og fik en henstilling fra Naira.

Der har været flere, men en er vel rigelig..

God hukommelse? Ja desværre :)
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 14/10-03 16:35 
Altså, hvis du er kommet med et eller andet latterligt lavt bud, som jeg har følt mig personligt fornærmet over, og folk generelt ikke har gidet komme med seriøse bud, på noget jeg har haft til salg, så ja - så har jeg sikkert slettet salgsindlægget igen.

Det er omtrent det eneste normale at gøre, hvis folk ikke gider ta' det seriøst.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 14/10-03 18:23 
Nej nej

Det var ikke din salgstråd. Du skulle nemlig bare blande dig. Så lad nu være med at dreje den over på noget andet.

EOD
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 14/10-03 19:49 
Dreje den over på noget andet?

Styr dig.

Jeg sidder og prøver at gætte mig frem til hvad du snakker om, og har bladret ca. 30 sider igennem, med mine sendte indlæg, indenfor de sidste måneder, og har stadig ikke fundet noget.

Årh, jeg gider ikke bruge energi på det her, så ja - EOD.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 14/10-03 23:57 
Hold Jer til emnet og tag den køb/salg diskussion over det interne mailsystem.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Bede-xBede-xSkrevet 16/10-03 03:08 
RJK >
Jeg tror ikke på det.

Æv, at du sådan kommer mig i forkøbet. Da jeg hørte at Okotta havde lavet følgende tråd, sagde jeg til min ven som fortalte det, jeg tror ikke på det.

Mit tip er, at hvis der kommer en hjemmeversion, så kommer der også en Xbox version.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 16/10-03 09:48 
Indtil jeg selv arbejder hos Sega, og dermed måske selv kan skrive deres pressemeddelser, så er jeg desværre henvist til at linke til noget Sega har udtalt, f.eks ang. Outrun 2.

Det er faktisk hvad denne her tråd går ud på + en masse gætterier fra vores side - er det ikke skønt?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 16/10-03 11:50 
Det er et -> rygte <-. Som det også klart fremgår af dit link.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 16/10-03 12:02 
enig...
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 16/10-03 12:23 
Vi er enige om at det ikke er en pressemeddelelse Sega er kommet med, og at Sega siger i artiklen, at de ikke kommenterer rygter.

Jeg har iøvrigt aldrig sagt at det her var en pressemeddelelse fra Sega.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 16/10-03 19:15 
Man kunne nu godt blive i tvivl når du skriver følgende:

Okotta >
Indtil jeg selv arbejder hos Sega, og dermed måske selv kan skrive deres pressemeddelser, så er jeg desværre henvist til at linke til noget Sega har udtalt, f.eks ang. Outrun 2.

Men ok, vi er enige om at kilden muligvis ikke er troværdig.

Lige et sidespring, men var det ikke Magicbox der som de eneste sagde, at Perfect Dark først kom i 2006?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 16/10-03 23:51 
Jo - Magicbox er de eneste jeg har hørt sige, at Perfect Dark først kommer i 2006.

Er der andet nyt om spillet nu?? Kommer det næste år?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-03 03:01, rettet 17/10-03 03:02 
Det gør det helt sikkert. I mine drømme...

Seriøst, så er det svært at bedømme. Kan ikke forstå at Microsoft ikke har fremvist noget fra spillet. På den anden side har jeg ikke hørt, at det ikke skulle komme fra andre steder end Magicbox. MS sagde dengang de offenlig gjorde købet af Rare, at de skulle lave 5 spil over 2 år. Så vidt jeg husker, så skulle Perfect Dark være et af dem. Men jeg kan huske forkert. Når det kommer til PD er jeg nok mere håbefuld end realistisk...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/10-03 11:39 
Jeg kan huske ham fyren fra MS, som blot sagde at PD var smukt og det var online.

Rare MÅ altså ha' lavet en del på det spil, siden han kan sige de ting allerede nu - jeg nægter at tro, at de skal bruge 3 år extra på at færdiggøre spillet, når det tilsyneladende allerede er smukt og fungerer online.

Jeg har en eller anden idé om, at MS smider en bombe om føje tid, hvor de annoncerer en dato på Perfect Dark, og at den dato giver en bestemt dag næste år.

Tror ikke det udkommer samtidigt som Halo 2 - og Bungie har sagt det kommer i April næste år - men jeg forestiller mig måske juletid til PD, næste år.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/10-03 12:30 
E3 2004 bliver en "Rare oplevelse" har jeg læst et eller andet sted...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-03 14:43 
Det har jeg også. Er ikke sikker, men mener at det var EGM der skrev, at PD først ville blive fremvist på E3 2004, for da var Halo udkommet.

Kan det passe?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-03 14:46 
Okotta >
Tror ikke det udkommer samtidigt som Halo 2

Det tror jeg heller ikke. Selv om spillene er vidt forskellige, er de stadig en del af samme genre og det er sjældent at den samme udgviver lancerer to "ens" kæmpespil.

Det kribler allerede i hele kroppen, ved tanken om at spillet kunne være MS's store julespil næste år...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Zzap!Zzap!Skrevet 21/11-03 11:13 
Nu er det næsten sikkert (scroll en post ned): http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=9116&start=20
Og det kommer tilmed til PS2!
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 23/01-04 00:55 
Nu skulle det gerne være sikkert.

Til Xbox og PS2 d. 13 august i år.
OkottaOkottaSkrevet 30/04-04 13:50 
Hvem f..... er Sumo Digital, og kan de lave en ordentlig Outrun 2 konvertering til Xbox?

Det ved vi snart :-)

Outrun 2 confirmed
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
3of193of19Skrevet 30/04-04 14:37 
Det bliver nok ikke såsvært at overtage gameplay og grafik. Chihiro er jo næsten 100% identisk med Xbox.
Lad os bare håbe at de duer til netværkskode til Xbox Live, så vi ikke får et desaster som Sega GT Online.
jaesjaesSkrevet 30/04-04 15:03 
Okotta>
Hvem f..... er Sumo Digital, og kan de lave en ordentlig Outrun 2 konvertering til Xbox?

Det ved vi snart :-)


Det ved du nu - Lazy-boy-Okotta ;)

http://www.sumo-digital.com/Company.htm

Lyder som et godt valgt, Gremlin lavede jo bl.a. Motorhead.
enfenenfenSkrevet 30/04-04 17:34 
Nej det gjorde de ikke. De udgav spillet. Digital Illusions lavede spillet - de samme, som har lavet BF1942, BFVietnam , RSC 1+2 m.fl.
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 30/04-04 18:37 
Det har du ret i, den smuttede. Men de har da lavet et Lotus-spil til Amiga, det må da tælle for lidt :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig