X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Passport Plus III, en fy skamme ting?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/10-03 10:57 
Da jeg så småt er i gang med at udskifte alle mine N64 PAL ting med NTSC ting, synes jeg i går at det var på tide at sætte min Passport Plus III til salg på Ebay (da de her plejer at indbringe en rimelig god pris)

Dog gik der ikke mere end 5-6 timer, før den blev slettet derfra, og jeg fik en mail om, at "den slags ting" var ulovlige. Men, så er det jeg begynder at undre mig, for så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at spille imports? Det er jo ikke en bootchip der tillader at man spiller backups...

Er det ulovligt at spille imports? Eller er det bare Ebay der lige trænger til en justér-flad
JmogJmogSkrevet 13/10-03 11:53 
Ebay sletter ting fordi de tror de er ulovlige? Ubegribeligt, de plejer at være usigeligt dårlige til den slags.

Nej, der er intet ulovligt i at spille imports, men helt præcist hvad er en Passport Plus III?
SumezSumezSkrevet 13/10-03 11:59 
Der bliver solgt masser af import adapters på eBay, og jeg har da selv købt en der.
Jeg kender dog en der har solgt noget lignende, der KAN bruges til ulovligheder på eBay, selvom produktet i sig selv ikke var ulovligt, og han blev tvunget til at fjerne tingen fra auktionen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 13/10-03 12:01 
eBay har længe slettet ting de mener er ulovlige...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 13/10-03 12:02 
At de så ikke kan finde ud af at slette mange ting der ER piratkopier, er en anden side af sagen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 13/10-03 12:24 
Det var specielt piratkopier jeg tænkte på. Det er latterligt nemt at finde de første par hundrede ulovlige auktioner. Med anime-DVDer og Star Wars er der jo uendelige mængder bootlegs.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/10-03 12:47, rettet 13/10-03 12:49 
Tja, nu har jeg i hvert fald skrevet til dem og forklaret dem situationen. Skide irriterende, nu troede jeg lige at der skulle bling i kassen ;)

EDIT: Og til Jmog, en Passport Plus III er bare et cartridge til Nintendo 64'en der gør, at du kan spille NTSC på en PAL maskine og omvendt :)
JmogJmogSkrevet 13/10-03 13:00 
Ja det er jo så helt latterligt at de fjernede den. Den er jo klart lovlig.

Findes der overhovedet bootlegs til N64?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/10-03 17:36 
Ikke så vidt jeg ved, nej
DizzyDizzySkrevet 13/10-03 17:44 
Du kan få dette device til at spille backup spil med http://www.videogamecompany.co.uk/acatalog/N64_Development___Back_Up.html (men selvfølgelig kun dem man ejer :-) )
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/10-03 17:49 
Den djævel koster jo en formue :)
DizzyDizzySkrevet 13/10-03 18:20 
6-7 org spil ;-)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/10-03 18:44 
... Ret har du :)
DizzyDizzySkrevet 13/10-03 20:04 
Funny men der er 2 andre passport plus http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3052077439&category=3591 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3052160006&category=3580 på Ebay....
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/10-03 20:07 
Ja, jeg ved ikke hvad de har gang i... Dog fulgte jeg også tre andre Passport auktioner derpå, for at finde ud af en ordentlig pris, hvoraf to af dem pludselig forsvandt. De søger nok bare efter nogle bestemte ord, og sletter de auktioner de finder. Hjernedødt :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig