X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pregames - erfaringer indtil videre?


Svar
3of193of19Skrevet 12/10-03 23:58 
Ville bare lige spørge hvordan jeres erfaringer med www.Pregames.dk har været indtil videre.
Er tingene kommet til udgivelsesdatoen? Hvordan er spillene pakket? Brevsprækkevenligt?
HulleHulleSkrevet 13/10-03 00:31, rettet 13/10-03 00:32 
Pregames er vist i bund og grund det samme som www.overstock.dk bare med nye spil, og drevet af de samme hvis jeg ikke tager meget fejl. Sidste nævnte har jeg aldrig haft problemer med, de sender deres ting i en bobbel kuvert dagen efter det er bestilt, så ingen problemer der.
Så længe der bliver trykt nok eksemplarer på udgivelsesdatoen skal du vist ikke være bekymret, de bestiller dem jo direkte hos leverandøren.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/10-03 00:38 
De får vist aldrig rigtig GC-spillene til tiden, har jeg hørt. Ligesom Coolshop.dk.
NaieraNaieraSkrevet 13/10-03 01:07 
Hulle >
hvis jeg ikke tager meget fejl.

Du tager ikke fejl...

Shirt-shoppen er også det samme. Hvis skyld mon stavefejlen på campers t-shirten er? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 13/10-03 08:06 
Pieyanthikos >
De får vist aldrig rigtig GC-spillene til tiden, har jeg hørt. Ligesom Coolshop.dk.

OK. Men hvem køber PAL GCN spil? :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/10-03 09:27 
Gider vi ikke at snakke om ;)
MobyMobySkrevet 13/10-03 11:32 
Jeg har ventet flere uger på mit KOTOR eksemplar, men har altså ikke modtaget noget endnu. Heldigvis holder de en informeret ang. leveringen - kudos for det.
HulleHulleSkrevet 13/10-03 14:44 
Du er ikke den eneste der venter på KOTOR :) Men det er leverandørens skyld og ikke deres..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig